Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   29.5.17 18:58:00

Tutustuimme siis netissä pari viikkoa sitten ja olemme jonkin verran vaihtaneet kuvia. Mies on nähnyt minusta kasvokuvia, sekä muutaman sellaisen, joka loppuu rintojen alle. Tietää siis, että rinnat ovat kookkaat (G-kuppi) ja kaipa nuo käsivarretkin kuvissa jonkin verran ovat näkyneet. Ei ole kuitenkaan kysellyt kokoani/painoani (eihän sitä saa kysyä ;) ), eikä vartalokuvia missään vaiheessa. Kehuu vain, miten olen kaunis ja "kelpaan sellaisena kuin olen". Mitä olen miehestä nähnyt, niin hän on "hyvässä lihassa", eli sixpackia yms.

Treffit on torstaina ja mulle iski hirveä epävarmuus, muutenkin ex lytännyt itsetuntoa haukkumalla läskiksi ja norsuksi :(

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Heip 
Päivämäärä:   29.5.17 19:01:04

Menoksi vain, mikäli ei natsaa, ni tuskin olisi natsannut vaikka olisit etukäteen kertonut vaikka mitä

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Siuna 
Päivämäärä:   29.5.17 19:02:07

Ei tarvitse kertoa. Fiksu mies ei todellakaan hauku sinua treffeillä läskiksi, ja jos taas mies on täysi törppö, niin sitten et menetä yhtään mitään.

Tiedän että helpommin sanottu, kuin käytännössä toteutettu - mutta yritä kuitenkin. Ja luota siihen, että kelpaat sellaisena kuin olet. Itsevarmuus kaunistaa!

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: ......... 
Päivämäärä:   29.5.17 19:16:26

Jos olet vain xl niin en kertoisi mutta jos olet oikeasti ISO niin kyllä kertoisin. Kuvilla pystyy huijaamaan todella paljon.
Ystäväni tapasi netissä miehen ja kirjoittelevat ja soittelivat pitkään ennen ensi tapaamista. Mies ei sitten kertonut olevansa lähes kääpiö kun vasta ystävän nähdessään. Siis tämä mies oli lyhytkasvuinen ja kyllä, ystäväni oli hieman hämmentynyt tilanteesta. Vetivät tapaamisen loppuun asti kunnialla mutteivät sen koommin ole ollut yhteydessä.

  Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   29.5.17 19:27:29

No itse olen 170/n. 82.
Kerron useissa tilanteissa painoni etukäteen koska en halua noloja tilanteita kokoni vuoksi.
Kyllä, koen ja tiedän olevani iso.

Vaate koko on M / L / XL. Vaihtelee todella paljon vaatteesta riippuen! Eli periaatteessa XL kokoinen ei mielestäni sano mitään :D

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   29.5.17 19:27:52

Mies on kysynyt pituuteni, joten tietää miten pitkä olen. En ole myöskään pyrkinyt huijaamaan kuvilla, en ole photoshopannut niitä tms., ottanut kuvia yläviistosta tms.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.5.17 19:36:07

Mielestäni kun ei ole aktiivisesti piilotellut tai valehdellut, niin ei tarvitse erikseen kertoa. Kuvista varmasti saa osviittaa, ja jos koko olisi miehelle kynnyskysymys olisi varmaan jo kuvien perusteella peruuttanut treffit. Älä huoli! Fiksua miestä ei kiinnosta tuollaiset ulkoiset jutut, vaan ihan muut asiat ihmisessä :

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   29.5.17 19:56:38

Ehkä miehessä on iän tuomaa viisautta, on kuitenkin 40+ eikä mikään parikymppinen :) Toivoa ainakin sopii, koska meillä tuntuu kaikki natsaavan, mitä ollaan nyt juteltu.

En ajatellut pukeutua myöskään jätesäkkiin treffeille, vaan tuoda esiin vyötäröä (joka minulta löytyy) ja isoja rintojani olematta kuitenkaan tyrkky...

Kiitos kaikille tsemppauksesta!

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   29.5.17 19:59:27

Saahan naamakuvastakin jo jonkinlaisen käsityksen. Jos mies olisi erityisen kiinnostunut ulkonäöstä, olisi hän pyytänyt parempaa kuvaa. Tapaa ehdottomasti livenä, jos hän pitää sinua liian isona niin ei tule uusia treffejä, mutta mitäpä siitä. Ihan yhtä todennäköistä että tykkäätte toisistanne ja näette uudelleen.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: wilma 
Päivämäärä:   29.5.17 20:04:32

Mulla kävi yhden tytön kanssa niin että ei vaihdettu kuvia ennen tapaamista eikä muutenkaan puhuttu ulkonäöstä. Oletin että tyttö olisi ollut kutakuinkin normaali. Pieni pyöreys ei olisi haitannut mutta treffeille tuli aivan sairaalloisen lihava ihminen. Muutama kuukausi treffailtiin joten en häntä painon vuoksi dumpannut mutta mielelläni olisin kuullut asiasta etukäteen. Ja tosiaan en puhu nyt mistään XL-koosta vaan ennemminkin 4-5XL kokoisesta ihmisestä.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.5.17 20:04:47

Jos et ole tarkoituksella ottanut hämääviä kuvia jotka eivät yhtään kuvaa todellisuutta niin tuskin tulee olemaan mitään ongelmaa, ei kannata murehtia. Kyllä naamastakin näkee jos ylimääräistä löytyy, eiköhän mies ole sen huomannut.

Toivottavasti treffit menee hyvin!

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.17 20:42:00

Juu on tullut törmättyä näihin, jotka sanovat itseään vähän pyöreäksi... Eipä siinä mitään mutta kun treffeille saapuu sellainen 5xl joka ei edes mahdu istumaan tavalliselle tuolille niin vähän kyllä järkyttää... :/

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   30.5.17 07:46:55

En ole miään 5xl, onneksi :D Käytän vaatekokoa 46-48 :) Mies on taatusti nähnyt myös pienen kaksoisleukani kuvissa, mikäli on kuvia katsonut niin tarkkaan. Käsivarsien paksuuskin tulee esille ainakin yhdessä kuvassa...

Turhaan panikoin, olette oikeassa. Jos ei nappaa, niin ei nappaa ja fiksu mies ei ainakaan pakene treffeiltä sen takia :D

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: .… 
Päivämäärä:   30.5.17 07:51:05

Kokisin että aikaani on tuhkattu jos treffeille ilmaantuisi lihava tai parran kasvattanut mies. Vaikka yli puolet porukasta on jo nykyään lihavia eli kai se alkaa olemaan odotusarvo.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   30.5.17 08:16:16

Minulla ja ylipainoisilla ei elämänarvot ja -tavat sovi millään yhteen, joten ihan jo sen takia haluan nähdä aina tuoreen kokovartalokuvan. Minä pidän itsestäni huolta ja nautin liikunnasta (tykkään urheilla yhdessä miehen kanssa), joten suhde ei vaan voisi toimia, eli turhaan lähtisin treffeille.

Onneksi suurin osa ei kuitenkaan ole niin kuin minä, joten rohkeasti sinne vaan, toivottavasti tulee mukavat treffit :)

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Pullero 
Päivämäärä:   30.5.17 08:26:56

Vaatekoko 46-48 :O

Mä pidän itseäni reilustikin ylipainoiseksi ja mun vaatekoko on 40-42.
Anteeksi, mutta kyllä 46-48 kokoa käyttävä on pakko olla jo _todella_ pahasti ylipainoinen!

  tapaan miehen

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   30.5.17 08:34:18

Kyllä varmaan jotenkin kertoisin ennen treffejä olevani "suurikokoinen" ja välttäisin mahdollisesti ikävää tilannetta tapaamisessa.

  Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Siiri 
Päivämäärä:   30.5.17 08:35:37

Pullerolle tiedoksi, että vartalonmalleja on erilaisia ja vaatekoko riippuu myös pituudesta. Pitkä ja harteikas 46-48 kokoinen nainen ei välttämättä ole pahasti ylipainoinen. Esim. itse käytän kokoa 40, olen 165cm pitkä ja painan 70kg. Olen harteikas ja voimakasrakenteinen. Joo, vähän myös pyöreä, mutta rasva on keskittynyt rintoihin, reisiin ja peppuun. Vyötärö on 75cm. Yleensä mua kuvaillaan hoikaksi ja muodokkaaksi. Alle 60kg painoisena törröttää jo luut rumasti..

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: piip 
Päivämäärä:   30.5.17 08:40:18

Kyllä mä kertoisin. Etenkin jos mies on niin pinnallinen, että esittelee itse sixpackiaan. Ulkonäöllä on sille siis aivan varmasti merkitystä. Mutta tokihan sillä voi olla vaikka läskifetissi.

  Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   30.5.17 08:43:19

Teinit täällä taas arvottaa ihmisiä painon ja vaatekoon mukaan. Iso huokaus.

Kun kasvatte aikuisiksi saatatte huomata että ihmisiä löytyy kaiken mallisia, pituisia ja painoisia.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.5.17 09:00:53

NO ei koko 40-42 ole edes vielä "reilusti ylipainoinen" :D Se on kokoa L. Pyöreä kyllä muttei nyt mikään reilusti ylipainoisen koko.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   30.5.17 09:01:10

Jos kuvat ovat tuoreita, eikä niitä ole muokattu, niin ei tuon kokoinen ihminen näytä yläosastakaan mitenkään pieneltä. Eri asia on olla liikkeellä vanhoilla kuvilla tai valehdella painonsa.

Arvostan kyllä kaiken kokoisia ihmisiä, ja minulla on rakkaita ystäviä jotka ovat ylipainoisia, mutta pinnallista tai ei, vällyjen välissä ei lihava ihminen nappaa niin ei nappaa, eikä sille oikein mitään voi.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   30.5.17 09:42:21

Rohkeasti omana itsenä treffeille. Älä tee koostasi itsellesi numeroa, vaan nauti treffeistä. Itsevarmuus on seksikästä kaiken kokoisissa.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   30.5.17 10:28:26

No olishan se ihan järkevää kertoa ihan itsesi takia. Äijäthän monet kuvittelee kaikkien olevan missimitoissa ja yhtään tuhdimpi ei kelpaa...Ja vielä kun ne itse kuvittelee olevansa huippu kroppasia. Tsemppiä <3

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.5.17 10:35:07

Kyllä se yleisesti on tiedossa, että jos ei jaa kuin kasvokuvia ja just tollasia "tissien alapuolelle näkyy", niin ihminen on isokokoinen. Eli eiköhän mies aavista. Aika helposti isostakin ihmisestä saa hoikan vaikutelman kun ottaa sopivasta kuvakulmasta ne kuvat.

Itse tykkään, että jos netissä tutustutaan, niin jaetaan myös ne vartalokuvat. Olen joskus seurustellut lihavan miehen kanssa ja seksi oli tosi hankalaa :( Liiskaannuin aina alle, kun mies ei jaksanut itseään kannatella + aina halusi nimenomaan nuin päin. Siitä on jäänyt hirveät traumat! Ja kun ne hikipisarat pannessa valui mun kasvoille kans.. yhh.. ei kiitos enää koskaan!

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Minnie 
Päivämäärä:   30.5.17 10:43:36

Mitäs kun on tinderissä kokovartalokuvia 2kpl näkyvissä (joo oon 155cm ja 100kg). Eikä oo muokattu muutoinnkuin instan filttereillä. Tarviiko enää kertoo että on lihava? Miesten vika kai kos ei tajuu delata kaikkia kuvia :D :S

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.5.17 10:55:47

Minnie, no toi on vähän eri asia, jos on jakanut kokovartalokuvia. Aloittaja sanoi, ettei ole niitä jakanut.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: bulla 
Päivämäärä:   30.5.17 11:00:22

Aloittajalle: En voi muuta sanoa, kuin että kadehdin sua, koska olet kuitenkin tuota vaatekokoa ja silti sinulla on vain niin pieni kaksoisleuka, ettei sitä välttämättä edes huomaa! Mä olen ylipainoinen (BMI 29, vaatekoko 40) ja mulla on kyllä tosi ikävä kaksari. :(

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.17 11:03:33

"Mä pidän itseäni reilustikin ylipainoiseksi ja mun vaatekoko on 40-42."

Taidat olla mieleltäsi sairas, valitettavasti :(

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Minnie 
Päivämäärä:   30.5.17 11:19:01

Komppaan edellistä. Mulla on oikeasti reilusti ylipainoa ja vaatekoko 44.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Genuine 
Päivämäärä:   30.5.17 12:04:22

Tuolla vaatekoolla pelkistä kasvokuvistakin todellakin käy ilmi, mikä tilanne on, eli ei sitä uskoakseni tarvitse erikseen mainita.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Joonas 
Päivämäärä:   30.5.17 12:08:05

No kyllä totuus nyt vain on se että sata prosenttia miehistä pelkää sitä että siellä on vastassa joku läski, samoilla määrillä kuin naiset pelkää raiskaajia.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: wilma 
Päivämäärä:   30.5.17 12:23:58

"Lähettäjä: --
Päivämäärä: 30.5.17 10:35:07

Aika helposti isostakin ihmisestä saa hoikan vaikutelman kun ottaa sopivasta kuvakulmasta ne kuvat."

Mä tiedän yhden aivan jäätävän paksun naisen. Hän ottaa itsestään kasvokuvia yläviistosta niin ettei kroppaa näy. Ei niissäkään tietysti ole mikään langanlaiha mutta toimiva kuvakulma tekee hänestä todella paljon hoikemman näköisen. Ei noissa kuvissa näy se että painoa on päälle 150kg.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Genuine 
Päivämäärä:   30.5.17 13:43:25

Hiukan OT, mutta mistähän johtuu, että osa ylipainoisista kuvittelee heidän ylipainonsa olevan jotenkin piilossa? Aina välillä saa lukea, että nainen angstaa esimerkiksi seksin harrastamista uuden miesystävän kanssa, kun pelkää sitä hetkeä, kun vaatteet riisutaan ja mies näkee tilanteen... Ikään kuin mies ei huomaisi ylipainoa, kun vaatteet ovat päällä! Myös talvivaatteista kesävaatteisiin siirtyminen aiheuttaa joillekuille ahdistusta, kun sitten ylipaino näkyy... Meinaako joku ihan oikeasti, että talvella ihmiset eivät huomaa, että katukuvassa on sekä hoikkia että ylipainoisia?

Saa olla TODELLA erikoinen vartalonmalli, että ylipaino ei näkyisi ihan vaatteet päällä ja ihan ilmankin, että zoomataan vatsan seudulle. Etenkin, jos puhutaan siis reippaasta ylipainosta.

Sanoisin, että ylipainoisten on aika turha pelätä sitä, että joku heidät vaikka toppatakki päällä tavannut ja hyväksynyt pelästyisi ja juoksisi karkuun, kun laitetaan T-paita päälle tai otetaan vaatteet kokonaan pois. Kyllä tilanne on käynyt selväksi jo sen toppatakin kanssa, ja ellei se ole silloin ollut ongelma, on ihan hyvät mahdollisuudet, ettei se ole ongelma jatkossakaan.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: pk 
Päivämäärä:   30.5.17 13:48:57

Eiköhän se mies ole kuvista painosi jo päätellyt, jos sanoo että kelpaat sellaisena kuin olet ;) Tsemppiä treffeille! En myöskään itse ilmoittaisi etukäteen, tosin mulla tapana tutustua ennen ensitreffejä perusteellisesti niin tuleehan siinä kyllä kokokin puitua läpi molempien osalta. Pyrin myös laittamaan kokokuvan itsestäni jo profiilikuviksi niin jää sitten pois sellaiset, jotka etsii fitness malleja ;)

Ja mitä joku mainitsikin edellä niin kokoa 40-42 käyttävä ei missän nimessä ole sairaalloisen ylipainoinen. Itse kokoa 166/72 ja käytän vaatteita tuossa koossa, lievää ylipainoa on, mutta kuten joku mainitsikin tuota kokoahan saattaa käyttää jo isokokoinen nainen (pitkä siis, harteikas).

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Tinder 
Päivämäärä:   30.5.17 14:17:47

Eikös nettideittailussa aina ole se "riski", ettei toinen olekaan sellainen kun on ajatellut. Varmasti molemmat tämän tiedostavat ja niin kauan kunhan missään ei ole huijattu tai annettu ymmärtää väärin, en näe mitään syytä kertoa tuollaisia ennen treffejä :)

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   30.5.17 16:43:17

Eipä mies ole sitä sixpackiaan esitellyt minulle tarkoituksellisesti, mutta hyvä kunto on käynyt ilmi kyllä harrastuksesta, kuten myös käsivarsista ja muusta :)

Enkä siis ole kuviani ottanut yläviistosta, vaan ihan suoraan edestäpäin :) Ei löydy taitoja photoshoppailla kuvia puhelimella, enkä näe mitään ideaa myöskään toisen huijaamisessa.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   31.5.17 19:33:21

Kiitos treffitsempeistä, tulin juuri kotiin treffeiltä ja kaikki meni hienosti :) Käytiin syömässä, juteltiin/tutustuttiin ja lopuksi vähän pussailtiin, kun lähdin kotiin. Jatkoa on tiedossa - mikäli on miestä uskominen ;)

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   31.5.17 20:43:19

Nyt on keskiviikko?

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.17 21:26:17

Mitä tuolla netissä on tullut vastaan, niin itseäni 5 senttiä pidemmäksi ilmoittautunut on ollut istuen seisoen tai ihan miten vaan ainakin sen 5 senttiä itseäni lyhyempi. Harmi, kun muuten ihan ok tyyppi. Iät siellä voi olla ihan mitä vaan, joko aloitettu homma 10 vuotta sitten ja profiilin päivittäminen on unohtunut tai sitten tarkoituksella meinataan, että 10 vuotta nuorempi myy paremmin.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: XoX 
Päivämäärä:   1.6.17 08:03:05

Kyllä, oli keskiviikko mutta yllättävien työasioiden vuoksi aikaistimme treffejä päivällä - toinen vaihtoehto olisi ollut siirtää ne n. viikolla ja se ei kummastakaan tuntunut hyvältä ajatukselta.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.17 10:54:55

Painolla ei niinkään ole väliä. Olemukseen vaikuttavat monet asiat, mm. ryhti, vartalon mittasuhteet. Esim. lihava kaula tai tasapaksu vyötärö voi olla suht vähän painavallakin. Toisaalta enemmän painavalla voi olla hoikka vyötärö, kapeat nilkat ja olemus saattaa olla hyvin viehättävä.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   5.6.17 00:30:42

Aijjaa.. Hauska lukea noita painojuttuja vs. vaatekoko. Oon ite 171/77 ja housukoko on M tai 40 ja yläosat joko S tai M. Painoindeksin mukaan alkaa olla ylipainoa, mutta peilistä kuitenki kattoo takas aika kivannäkönen urheilullinen neito.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   5.6.17 00:51:50

"Tuolla vaatekoolla pelkistä kasvokuvistakin todellakin käy ilmi, mikä tilanne on,"

No ei käy välttämättä. Kaikille ei vaan kasvoihin kerry juuri mitään. Suomalaisille toki on normaalimpi tapa lihoa niin että myös naama lihoo. Mutta kaikki eivät ole geeneiltään samanlaisia. Lisäksi kuvakulma hoikentaa. Kasvoista on todella paha lähteä veikkaamaan mitään. Todennäköisimmin saa arvattua painon noin 50kg tarkkuudella, se nyt ei kerro mitään. Voi olla myös kropaltaan timmi ja normaalipainoinen, mutta kasvot jos ovat pyöreät ja puuttuu leukaa ja löytyy kaksoisleuka (joka on rakenteellinen silloin kun ei rasvan tuotos, sitä ei kylläkään voi kuvasta mitenkään erottaa, lihaksen kiinnityskohta on alempana ja tekee kaksoisleuan) niin saattaa pelkissä kasvokuvissa näyttää paljon tuhdimmalta kuin onkaan.

Ikinä ei pidä luottaa pelkkiin kasvokuviin, mutta ei kyllä missään tinderissä ole tarvis muuta laittaakaan. Ja jos treffikumppanille on paino tärkeää, hän varmasti osaa jo alkumetreillä kertoa esimerkiksi etä on itse timmi ja urheilullinen ja toivoo samaa myös kumppaniltaan sekä habitukselta että elämäntavoilta. Jps ei osaa itse mainita niin joutuu ehkä sitten "kärsimään" ne yhdet treffit. Mun mielestä se ei kyllä kaada kenenkään maailmaa.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.17 00:57:26

Sanoisin että kannattaa kertoo olevansa läski. Olen ite päälle nelikymppinen nainen ja täytyy kyllä sanoo et mulle ulkonäöllä on merkitystä. Siis nimenomaan lihavat ei vaan sytytä enkä halua tuhlata kummankaan osapuolen aikaa turhiin treffeihin.

  Re: Tapaan miehen netistä, pitääkö kertoa et oon XL?

Lähettäjä: asdasd 
Päivämäärä:   5.6.17 09:53:46

Miehenä tulisi aika petetty olo, jos sinun kuvissa kuitenkin näytät suhteellisen normaalilta niin sitten jos livenä oletkin hirveän lihava niin kyllä siinä tulisi petetty olo ja satutetuksi.
Terveisin, mies.

Älä ole se @!#$, jonka harhaanjohtaa ihmisiä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.