Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   29.5.17 16:21:05

Edellinen ketju meni näköjään täyteen enkä löytänyt uutta ketjua aiheesta.

Tässä edellinen:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=5918258&t=5918258

Miksi minusta tehtiin nyt syyllinen? Sillä Pekalla on oikeasti asiaakin välillä, ja tottakai olemme tekemisissä yhteisten kavereidenkin vuoksi. Ja tuo avautumiseni liittyy aiheeseen siten, että halusin antaa vähän toistakin näkökulmaa tuollaiseen tilanteeseen, mutta näköjään hötölässä ei sitä tajuta...

Ja mieheni tuntee kyllä "Pekan", eikä minua haittaisi jos olisivat enemmänkin tekemisissä. Pekka tietää autoista paljon ja hänestä on ollut paljon hyötyä myös mieheni auton rassailussa, vaikka Pekalle autohommat ovatkin vain harrastus ja tekee työkseen ihan muuta.

Ei se toinen osapuoli välttämättä nauti siitä varatun ihmisen huomiosta, mutta välillä ihan kohteliaisuudesta vastailee ja on mukava. Moni sitten käsittää sen niin että saa vastakaikua, vaikka toinen oli vain kohtelias.

Mutta kieltämättä tätä palstaa lukiessa on saanut sen kuvan että ihmisiä kohtaan saa olla todella töykeitä ja ilkeitä, ja se on ihan oikein. Ei ajatella ollenkaan että toinenkin on vain ihminen, aina annetaan vastaukseksi että "Sano sille että haista @!#$" ja "Minä olisin ihan suoraan sanonut sille että haista @!#$" eikä yhtään ajatella että asiaan taustalla saattaa olla paljonkin jota aloittaja ei vain jaksa kertoa.

Esim. minä olen tuntenut tuon Pekan 17-vuotiaasta asti, tähän mennessä siis 16 vuotta. Tänä aikana on ollut paljon asioita joiden vuoksi olemme olleet tekemisissä, ja pitäneet välillä paljonkin yhteyttä. Ja on asioita joista Pekka ei puhu juuri kenellekään, vain parille kaverilleen perheensä lisäksi, ja toinen noista kavereista olen minä. Pitäisin aika törkeänä sitä käyttäytyisin töykeästi kun hän pyytää apua tai purkaa pahaa oloaan veljensä kuoleman johdosta. Enhän itsekään pitäisi sitä että minuun suhtauduttaisiin nuivasti kun tarvitsen apua, tai kun itse olen henkisesti aivan paskana ja tarvitsisin juttuseuraa, niin minulle sanoittaisiin vain "Ole hiljaa, ei kiinnosta".

Asioiden taustalla on monesti paljon sellaista josta teillä ei ole aavistustakaan...

Edellisen ketjun aloittajan tilanteessa minuakin ihmetyttää se miksi muut eivät sano miehelle hänen käytöksestään. Jos mies nyt käyttää aseena sitä että aloittaja vinkuu turhasta ja hänen käytöksessään ei ole mitään vikaa, niin silloin olisi ihan hyvä että muut sanovat että nyt lähtee mopo keulimaan niin mies ei voisi tuota enää aseenaan käyttää. Mutta jos miehen käytös ei muutu, niin pihalle koko äijä.

Ei ne Pekan viestit jatkuvasti ole turhia, tai jollain tapaa kyseenalaisia. Minusta on mukavaa pitää yhteyttä vanhaan kaveriin, ja on yllättävän mukavaa että joitakin kaverisuhteita on voinut ylläpitää vaikka elämä on heitellyt ties minne. Teillä ei taida paljon kavereita olla, ja katkotte välit jokaisesta asiasta joka ei mene mielenne mukaan?
Ei se viestittely kuitenkaan päivittäistä ole. Ja vaikka välillä onkin, niin se on ihan asiapitoistakin vaikka joskus sivuraiteelle meneekin.

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   29.5.17 18:58:11

Täh!

Jos nyt jollakulla tässä,lähtee mopo keulimaan, niin tällä pekan ihastuksella. Selvä. Tyyppi on tuttu pidemmän ajan takaa. Ok. Se tuntee koko lähipiirisi. Ok. Miehesi näkee ne viestit mitä tää sulle laittaa.

...Entä sitten? Ketä kiinnostaa? Jos tämän limanuljaskan sekoilut ovat sinulle ja lähipiirillesi ok, niin vattuako sinun tarvitsee niitä selitellä täällä? .

Aloittajalle sanoisin, että tee sikamiehesi käytöksestä loppu riidankin uhalla. Hän käyttäytyy törkeästi! Sinulla on väittelyssä kättä pidempää jo siinä, että yhteiset ystävännekin ovat panneet törkeydet merkille. Vaadi kunnioitusta! Jos ei siihen pysty, heitä p'askakasa kartanolle!

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   29.5.17 19:48:04

Höh:
Et se sinäkään mitenkään tasapainoiselta vaikuta :D

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   29.5.17 21:15:07

Aloittaja JÄTÄ se ukko!! Ookko hullu jos et voi keskustella ees asioista ja oot tollasen kaa!

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: -min- 
Päivämäärä:   30.5.17 20:37:17

Mikä tilanne?

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   4.6.17 19:41:35

Aloittaja mikä tilanne?

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: hui 
Päivämäärä:   10.6.17 21:00:13

Aloittaja, mihin hävisit?

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: klik 
Päivämäärä:   13.6.17 08:50:57

up

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: jahas 
Päivämäärä:   13.6.17 09:06:23

Minäkin, vanha akka jouduin tuollaiseen tilanteeseen, siis olin se kohde, eikä haitannut, vaikka mieheni oli läsnä. Tuttavapariskunta siis, tapaamme silloin tällöin illanistujaisten merkeissä ja olen ratkaissut asian niin, etten jää kahden tuon miehen kanssa, jos esim. istutaan vaikka grillikodassa, niin katson, että en istu hänen viereensä.
Mieheni lähinnä naureskelee asiasta, paitsi kerran, yhteisellä etelänmatkalla, kun ajattelin laittaa leningin ja korkkarit ja tuo mies meinasi laueta housuihinsa... niin mieheni meinasi hermostua, minä siinä tilanteessa ajattelinkin, että ilta taitaa olla kyllä viileä ja vaihdoin farkut jalkaan ja matalat kengät.
Tuo mies kyllä on jonkin verran outo muutenkin, enkä suinkaan ole ainoa nainen, hänen ''suosiossaan''.
Vaimo on oikein mukava, toisinaan säälin häntä ja ihmettelen miten jaksaa katsoa tuollaista ukkoa, joka todellisuudessa on aika turjake.
Mutta vakka kantensa katselee, vaimo on varmaan vuosien varrella tottunut, eikä ehkä välitä, en tiedä kuinka pitkälle tuo mies on valmis menemään, enkä haluakaan tietää.

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.6.17 11:06:16

Eikö olisi paikallaan nolata tuollainen silmät kiiluen ja kuola valuen muita ihasteleva tursake jo ihan solidaarisuudesta vaimoaan kohti?

  Re: Mieheni on ihastunut ystävääni 2

Lähettäjä: jahas 
Päivämäärä:   13.6.17 11:11:58

^^¨no, tuskin tuo mitään tajuaisi. Nolo-mikä nolo...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.