Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   23.4.17 17:45:57

Tilasin 7.4. tuotteita verkkokaupasta ja sain 10.4. kuittauksen, että tilaus on toimitettu.
Kyseessä siis makeiset/herkut ja toimitusilmoituksessa luki, että tilaukseni saapuu kolmessa eri kirjeessä.

Tähänkään mennessä ei ole yhtäkään kirjeistä näkynyt, eikä verkkokaupan asiakaspalvelusta vastata, kun kysyin että onhan lähetykseni varmasti toimitettu. Verkkokaupan fb-sivulla kehutaan tuotteita, mutta myös on mainittu pitkistä toimitusajoista. On myös useampikin valittanut, että sähköpostiviesteihin ei vastata ja joku verkkokaupan työntekijöistä on vastannut, ettei mitään viestejä ole heille tullut...

Pystyykö postista kyselemään ihan perus kirjelähetyksien perään? Ei ole varastettu omasta postilaatikostakaan, koska olen aina keittiössä (suora näköyhteys laatikolle), kun posti tulee ja käyn heti tyhjentämässä laatikon.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   23.4.17 17:47:19

Niin ja tosiaan ei pitäisi olla mitään epäselvyyksiä osoitteissa tms., koska tilasin samana päivänä toisesta liikkeestä tavaraa kirjelähetyksenä ja ne saapuivat jo tilausta seuraavana päivänä.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   23.4.17 18:22:45

Liian vähän, metrilakuja saa ostettua irtona. :)

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 06:42:14

Jos ne on lähetetty tavallisena kirjeenä, niistä ei saa mitään tietoja postilta.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: uja 
Päivämäärä:   24.4.17 08:42:10

Postissa on joku sun karkit syöny jo :D

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 09:37:58

Mistä saa tilattua metrilakua?

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   24.4.17 11:42:16

No hemmetti sentään! :D Onko mulla mitään mahdollisuutta saada rahoja takaisin ja miten tässä nyt pitää toimia? Odotanko vielä?

., http://www.metrilaku.fi/index.php
http://www.makulaku.fi/index.php?id=8
Jätin linkittämättä sen paikan mistä itse tilasin, jotta sulle ei käy samalla tavalla kuin mulle. :D

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.17 11:44:26

No laita sinne kauppaan viestiä ja kysele, miten pitäisi toimia.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   24.4.17 11:52:24

.., on jo laitettu, mutta ei ole kukaan vastannut! Pitänee kokeilla facebookin kautta seuraavaksi...

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: sober 
Päivämäärä:   24.4.17 17:04:49

postin nurmikonleikkaajat syöny sun lakut

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.17 17:21:56

Pyhät on varmaan sotkeneet postin toimintaa. Joskus siellä kestää kirjeiden toimitus parikin viikkoa. En siis vielä hätäilisi.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   24.4.17 17:24:32

Toimittajan vaaranvastuu loppuu siihen, kun jättää kirjeen postin kuljetettavaksi. Nyt asia on sinun ja postin välinen.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   24.4.17 17:26:43

Itelläni oli erään liikkeen kanssa joskus ongelmia. Tilasin kengät jotka maksoivat 230e ja palautin ne, koska eivät olleet sellaiset kuin millaisen kuvan olin saanut verkkokaupan perusteella.

Verkkokaupassa oli tällainen oma sivu, jonka kautta pystyi lähettämään viestiä. Lähetin viestiä ja ilmoitin palautuksesta, ei mitään vastausta. Lähetin myös sähköpostia, ei mitään vastausta. Verkkosivuilla lupasivat että 3vk sisällä maksavat rahat takaisin, odotin kuukauden eikä mitään.

Yritin soittaa, mutta asiakaspalvelun puhelinnumero ei toiminut. Löysin toisen numeron, ei vastausta. Laitoin viestiä Facebookissa, ei vastausta. Lisää sähköposteja.... ei vastausta.

Aloin olla jo varma että nyt on minua kusetettu kun lopulta laitoin vihaisen/pettyneen viestin firman Facebook-sivulle kaikkien nähtäville ja mietin että pitääkö tämä nyt kuluttajansuojalautakunnan kautta selvittää. Tähän vihdoin ja viimein reagoitiin. Tässä vaiheessa tilauksen palauttamisesta oli mennyt 2-3kk.

Sitten tulikin vastaukset sekä sähköpostiin, verkkokaupan omalle sivulle että Facebookiin... Ja rahat takaisin.

Sen verran jäi kuitenkin paskan maku suuhun etten ole viitsinyt ko. firmasta enää tilata mitään.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   24.4.17 18:40:37

jep, miten voin varmistua, että ne mun tuotteet on varmasti lähetetty, eikä mua huijata? Helppohan se on sanoa, että on viety kirjeet postiin vaikka ei olisikaan...
Jos olisin tiennyt että tulevat kirjeellä niin olisin tilannut jostain muualta. :/

xxx, pitää varmaan tehdä sama, jos ei tämän viikon lopullakaan ole vastausta/tuotteita tullut.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   24.4.17 18:44:27

Ja jos kirjeitä on kolme, niin luulisi että edes osa tulisi perille jos ne on oikeasti lähetetty. Kuulostaa vähän hullulta, että kaikki katoaisivat kerralla.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: Kalle 
Päivämäärä:   24.4.17 18:49:31

Jos eivät vastaa niin julkisesti viesti facebookiin. Yleensä julkinen nootti herättää yrittäjän

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 18:59:00

On kyllä niin epäluotettavan oloiset sivut, että en itse olisi uskaltanut maksaa etukäteen.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   24.4.17 19:04:55

Jahas, katselin tarkemmin yrityksen FB-sivuja ja yrittäjä itse on omalla henkilökohtaisella tunnuksellaan antanut paikalle viisi tähteä... :D
No, annan vielä viikon aikaa ja sen jälkeen kyselen kuluttajaneuvonnasta miten toimia ja laitan yrityksen sivuille julkisesti palautetta.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.4.17 19:06:56

Aloittajahan ei linkittänyt kyseisiä sivuja, joten emme voi niiden luotettavuudesta sanoa varmaan mitään.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   24.4.17 19:11:03

Verkkokauppayhteisöä keskustelupalstalla seuratessani suuri osa on järkyttynyt, pettynyt ja vihanen postin nykyiseen toimintaan. Paketteja katoaa ja myöhästyy (jopa kuukaudella) aivan luvaton määrä mikä ei tule julki. Luottamus on täysin mennyt ja reklamaatiot eivät johda mihinkään.

Eli pitäytyisin minkään haukkumisviestien kirjoittelusta ennenkun asia on selvitetty.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: AP 
Päivämäärä:   24.4.17 19:45:35

j, eipä tässä mitään haukkumisviestejä ole tarkoitus kirjoitella vaan ihan rehellisesti arvostella yritys (pitkät toimitusajat/ei toimita), jotta muut eivät mene samaan huijaukseen.
Näkyy myös FB-sivuilla noissa arvosteluissa kaikenlaista kummaa (esim. tilattu perjantaina ja paketti seuraavana päivänä postilaatikossa - lauantaina!?). Epäilen, että on maksettuja viiden tähden arvosteluita. :(

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.4.17 21:07:08

Löysin tuon firman facesta ja ei se ollut saanu sitä pakettia lauantaina, vaan nimenomaan sanoi, että tilauksessa kesti. Jälkimmäisestä sähköpostista 14 tuntia ja paketti oli ovella. Näin ite ymmärsin sen viestin.

  Re: Tulinko huijatuksi/miten tästä eteenpäin?

Lähettäjä: Laku 
Päivämäärä:   27.4.17 08:27:49

Kiinnostaa onko ap saanut lakunsa jo?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.