Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: mistä 
Päivämäärä:   25.3.17 18:53:07

Mitä tapahtui että pahoitit mielesi?

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: :^) 
Päivämäärä:   25.3.17 19:12:23

Eksyin taas tänne hötönettiin :D

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: alma 
Päivämäärä:   25.3.17 20:56:43

Olin mielestäni tehnyt työni hyvin ja työkaveri haukkui minun työni.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: hjk 
Päivämäärä:   25.3.17 21:40:58

Minulla myös tuo, että tulin lukemaan tätä foorumia. Negatiivisempaa paikkaa saa hakea. Jostain syystä tänne kuitenkin aina palaa... Pitäisi laittaa joku esto laitteisiin, etten pääsisi tänne.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: le 
Päivämäärä:   25.3.17 21:43:58

Kun kaveri oli käymässä ja ehdotin että jäisi, että juotaisiin viiniä ja parannettaisi maailmaa. Oli kuulemma niin kipeä ettei kehtaa jäädä. Hetken päästä kuitenkin veli laittoi viestiä, että kiinnostaisko lähteä veljen tyttöystävän luo illanviettoon ja kaveri totesi että vois olla hyvä idea.. :( tjaaha.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   25.3.17 22:31:53

Paras kaveri arvostelee sitä, mitä mä pidän hyvänä asiana.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   26.3.17 11:58:46

Siitä, että joudun aina ja ikuisesti olemaan yksin, eikä kukaan ota edes yhteyttä. Viikonloput ovat ankeita yksin.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.17 12:04:51

Viime yönä baarissa, kun mies jätti mut tunniksi yksin istumaan ja kun viimein lähdin etsimään häntä, löysin hänet jonkun eukon seurasta. Ja narikkalappu oli tietenkin hänellä eikä hän antanut sitä minulle, kun ei vielä lähdetä kun täällä on niin kivaa...

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.17 12:44:58

Kaveri kommentoi hiusväriäni, vaikka olisi voinut olla sanomatta mitään. En siis kysynyt tai maininnut itse asiasta.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: Siiri-Santra 
Päivämäärä:   26.3.17 13:22:53

Menin aamulla salille, vain takki salikamppeiden päällä. Ei avainta, ei puhelinta. Vaivaisen tunnin poissaoloni aikana kotiväki (puoliso ja lähtiessäni sikiunessa ollut poikani) olivat häipyneet katsomaan harjoitusottelua.
No, oma vika, mutta oisvat voineet vihjata suunnitelmistaa.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: Törö 
Päivämäärä:   26.3.17 14:22:39

Viime yönä tyttöbaarin kaunein nainen pyysi normaalin kahdenkympin sijaan viisikymppistä yöltä.
Pahoitin mieleni, ja otin yöksi kämpille kaksi kahdenkympin lohduttajaa.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: Silk 
Päivämäärä:   26.3.17 14:52:52

Aviomieheni kerroin, että mietti eroa monta vuotta sitten. Itse en ollut edes tajunnut että meillä on kriisi, ihan normaali matalakausi pitkässä liitossa, kestää yleensä kuukauden, ja noin 3 vuoden välein.
Pahoitin mieleni todella, ettei puhunut asiasta silloin.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: ------ 
Päivämäärä:   26.3.17 14:55:26

Tuntuu että pitää selitellä töissä miksi en halua osallistua juttuihin joissa 99% varmuudella ryypätään. Tuntuu että osa pitää minua jonkinlaisena snobina joka ei rahvaan kekkereihin osallistu.. :D

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: pinni 
Päivämäärä:   26.3.17 15:26:00

Meitäon kolmen ystävän kimppa ja eilen laittoivat kuvia että ovat olleet syömässä ja viettämässä iltaa. Ei siinä muuten olisi ollut mitään mutta toinen ystävistäni oli sanonut ettei ehtinyt tulla käymään minun luonani vaikka on syntymäpäiväni. Olisin kernaasti voinut liittyä seuraan mutta ei kutsuttu.

Olen aikuinen ja pääsin jo yli harmituksesta mutta kyllä se eilen vähän loukkasi.

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: Mina 
Päivämäärä:   26.3.17 15:27:23

Miehen pettämisestä

  Re: Mistä pahoitit mielesi viimeksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.3.17 16:09:17

Kaveri sai houkuteltua laivalle mutta päätti kertoa vasta nyt (pari pv ennen lähtöä) että aikoo vetää kunnon kännit ja että minunkin pitää ottaa... On se kumma kun ei mene perille etten juo. En vain tykkää enkä nää mitään syytä tuhlata rahaa mihinkään mistä en tykkää. Noh, pääsempähän vahtimaan ainakin kaveria ettei tee tyhmyyksiä kännipäissää. "Innolla" odotan ja myöhäistä enään peruakkaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.