Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.2.17 15:22:48

Olen ollut seksisuhteessa puolisen vuotta. Alussa sovittiin että se on vain seksiä eikä meidän välille tule koskaan mitään muuta. Nyt kuitenkin havahduin että ajattelen miestä koko ajan, hymyilen häntä ajatellessa, jos näen hänet ohimennen niin olen yhtä hymyä koko päivän. Olen siis ihastunut.

Mitä tekisitte tilanteessani? Kertoisitteko miehelle että hei nyt kävi näin että olen ihastunut, vai odotanko että tämä menee ohi (jos menee)? Parin kuukauden ajan ollut siis tunteita.

  Re: Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.2.17 15:34:33

Kannattaa olla avoin ja kertoa, mies ei välttämättä halua jatkaa jos ihastut ja jos tunteet ei parissa kuukaudessa ole hävinneet niin ei ne tule häviämäänkään ja sitten ei ole kellään kivaa.

  Re: Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.2.17 15:37:09

Voit ottaa riskin ja kertoa, jos käy tuuri niin miehelläkin on tunteita ja voitte kehittää suhdetta uuteen suuntaan. Voi myös olla niin että hän on järjestelyyn tyytyväinen eikä halua mitään enempää ja paskat välittää tunteistasi. Tällöin hän voi jatkaa pokkana sekstailua kanssasi ja käydä painamassa myös muita, miten nyt tapaa tehdäkään tai lopettaa koko jutun tunteidesi takia.

Vaikea uskoa että se ihastus menisi ohi jos jatkatte joka tapauksessa paneskelua, luultavasti vain pahenee. Ja mitä pidemmän aikaa kuluu, sitä pahemmin saat turpaasi jos mies löytää muita kuvioita. Luulisi myös että tuollainen tilanne etenisi itsestään pidemmälle jos molemmilla olisi tunteita.

  Re: Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.2.17 15:45:40

Kertoisin, että olen ihastunut. Päättäisin myös sen, että jos tunteet ei parin viikon sisään katoa, lopettaisin suhteen.

  Re: Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: grillaaja 
Päivämäärä:   19.2.17 16:16:21

Minä taas painaisin mieluiten juuri sellaista, johon olen ihastunut.

  Re: Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   19.2.17 16:23:54

Kerro=mies jättää sut syystä xyz
Älä kerro=saat sitä hyvää vielä jonkun aikaa, sitten mies jättää sut syystä xyz
Mutta jos mies kertoo ensin että hänellä olisi tunteita niin sitten voit kokeilla kepillä jäätä. :)

  Re: Seksisuhteessa, nyt tunteita. Muita?

Lähettäjä: Nikola 
Päivämäärä:   19.2.17 16:26:22

Ei se ohi mene.
Sen sijaan, kun näet miehen joskus toisen naisen seurassa tai muuten vain et kuule hänestä/hän peruu tapaamisenne, tulet olemaan mustasukkainen. Itsesi sinä tuossa vain rikot, jos et sano asiasta miehelle ääneen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.