Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.2.17 19:24:33

Olen kiinnostunut (mandariini)kiinan, hollannin ja ranskan opinnoista, haluaisin aluksi viikonloppukurssille. Tiedän, että monet kansalais- ja työväenopistot järjestävät sellaisia, mutta koska ei ole olemassa mitään keskitettyä opistojen opintopalvelua, pitäisi käydä läpi satoja opistojen nettisivuja (ja kymmeniä olen jo selannut).

Pyydän siis: jos jokin tietämäsi kansalais- tai työväenopisto tai kansanopisto on järjestämässä mainittujen kielten VIIKONLOPPUkursseja (myös pe-ilta käy), kerro tietosi ja laita vaikka linkki opiston sivuille, kiitos! Tampereen työväenopistolla on kiinan kurssi maaliskuun alussa, mutta ajankohta ei valitettavasti käy, joten sitä ei kannata ehdottaa.

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.17 19:52:18

YouTube?

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.2.17 20:46:36

"YouTube?"

En siis etsi verkkokurssia, vaan kurssia, jolla opettaja ja opiskelijat ovat samassa tilassa.

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.2.17 20:59:28

Siis oikeasti kulkisit mihin tahansa päin Suomea tuollaisen takia..? Ei jessus...

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.2.17 21:04:10

-: Kyllä. Mikä siinä nyt on niin outoa? Kyllähän ihmiset matkustavat vaikkapa urheilukilpailujen tai koiranäyttelyjen perässä ympäri maata, miksi kielten opiskelu olisi sen huonompi harrastus?

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: ml 
Päivämäärä:   18.2.17 21:07:32

Hollannin suhteen voin sanoa että tarjonta on hyvin suppeaa – olen puoli vuotta etsinyt opintojaksoja kun työssäni tarvitsen flaamin osaamista. Pakko oli vain tilata kirjat ja opetella ääntäminen youtuben ja pomon avulla.

Ranskaa kyllä opetetaan joka kylässä, miten ei löydy..?

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.2.17 21:09:08

ml: Kyllähän ranskaa opetetaan monessa paikassa, mutta viikonloppukursseja en silti ole löytänyt. Yksi olisi ollut alkuvuodesta Helsingissä, mutta se peruuntui osanottajien vähyyden vuoksi.

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.2.17 00:09:32

Nostetaanpa vielä yötä vasten.

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   19.2.17 00:34:02

Lähde reissuun, ulkomailla kielikursseja on vaikka kuinka.

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.2.17 15:03:54

Tarkennetaan vielä, että etsin nyt kielikurssia Suomesta (olen ollut ulkomaillakin, mutta nyt ei ole mahdollista lähteä).

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: Nkiy 
Päivämäärä:   19.2.17 15:56:54

World dive tmv. On mainostanut jotain kursseja

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   20.2.17 09:00:50

Ei ole ainakaan Turussa koskaan törmännyt työväenopiston viikonloppukursseihin. Kesäyliopistossa on joskus intensiivikursseja, mutta tuskinpa nekään ovat viikonloppuisin. Etsitkö aloittaja siis alkeiskursseja?

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.2.17 16:56:59

Viivi: Kyllä, nimenomaan alkeiskursseja, koska en ole aiemmin opiskellut kyseisiä kieliä. Kiitos sulle viestistäsi!

  Re: Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   20.2.17 19:24:09

Tuntematta asiaa epäilen, että yksi viikonloppu on niin lyhyt aika minkä tahansa kielen alkeiskurssiksi, että siksi noita ei löydy. Ei silti minuavoisi tuollainen aloituspläjäys inspiroida alkuun. Ajatus kertaviikkoisesta junnaamisesta koko syksy/kevät kuulosta laimealta tavalta opiskella..jotenkin se mielikuva että edetään etanatahtia.

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.2.17 21:49:29

Kk: Olen ollut heprean viikonloppukurssilla, ja jo pelkästään siitä sai kivan tuntuman kieleen, ja kuten sanoin, kiinasta olisi kurssi, mutta minulla on valitettavasti muuta tekemistä juuri tuolloin. Ranska ja hollanti ovat luultavasti helpompia kuin muut mainitut, koska kirjaimisto on suomalaiselle tuttu.

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.2.17 16:34:49

Nostellaan vielä.

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.2.17 19:51:00

Onko kukaan löytänyt mitään? Isoimpien kaupunkien kansalaisopistojen sivut olen jo kolunnut.

  Kiinan, holl. tai ranskan vkl-kurssi - missä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.3.17 18:33:46

Tämä on viimeinen nosto!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.