Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.4.15 18:13:56

Mitä teet ja miten paljon vain sen takia, että mies kys. asiasta pitää?

Itse leikkasin alapään karvoitusta lyhyemmäksi (en siis kaikkia pois), koska mies totesi, että mitä vähemmän, sitä parempi. Totesin kyllä itsekseni, että hygienia menkkojen aikaan on helpompi ylläpitää.

Kokeinen myös nyt kynsien kasvatusta näiden pääsiäispyhien aikaan, koska ei tarvitse mennä töihin :D

Onko muilla jotain suurempaa?

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.4.15 18:17:44

Otan suihin. Myös anaaliseksiä harrastaisimme varmaan ehkä 2-3 kertaa vuodessa jos tekisin sitä vain kun itse haluttaa.

Joskus myös kasvatin alapään karvat, kun yleensä pidän lyhyenä.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   3.4.15 18:23:51

-Kehitän itselleni muuta tekemistä noin kahdelle illalle per viikko, kun televisiosta tulee jääkiekkoa. Tämä toki vain keväisin kun tulee pelejä.

-Teen ruokaa josta mies tykkää (en toki aina).

-Hieron jalkoja.

-Pukeudun sukkahousuihin, korkkareihin ja läpinäkyvään bodyyn kotosalla silloin tällöin ;)

-Olen nostanut siivousstandartejani koska mies on minua siistimpi.

Ja kaikkea muutakin tällaista arjen ja elämän pieniä tekoja. Mies tekee mulle samankaltaisia juttuja, haluamme ilahduttaa toisiamme :)

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: neppari 
Päivämäärä:   3.4.15 18:28:18

No en paljon. Enemmän pitäisi tehdä!

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.4.15 19:11:07

Ihan liikaa. Käyn kaupassa ettei miehen tarvitse vaivautua koska on henkisesti raskaammassa työssä. Tiskaan, pyykkään, teen AINA ruokaa (ja nimenomaan sitä mitä mies haluaa), siivoan, silitän kauluspaidat. Siis ihan kaikki kotityöt.

Sheivaan kaikki karvat, laihdutin, kasvatan pitkää tukkaa, käytän hameita ja korkkareita arkenakin, hieron hartioitaan joka ilta, otan suihin ja annan panna kakkoseen.

Yritän olla mahdollisimman hyvä avovaimo. Ja mitä olen saanut? Miehen, jota kiinnostaa pleikkari minua enemmän.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.4.15 19:15:16

ei omalla, no siinä meillä taas viikon marttyyri. Lopeta se tekeminen ja jätä se paska. Ei sinua kukaan muu vaadi mitään tekemään paitsi sinä itse.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.4.15 19:17:53

Olen ollut tälläinen aina. Edellinen avomieheni osasi sitä sentään arvostaa, ainut vaan että nyrkki heilui sitten ihan muista syistä. Tämä on kotoa opittu malli, vaikea muuttaa itseäni kun aina olen ollut tälläinen.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.4.15 19:19:53

No et varmasti muutukkaan josset edes halua.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.4.15 19:20:05

ei omalla: Kanttis olla sinkku :D Eihän tuosta tule mitään, herrajumala.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.4.15 19:25:10

Suurimmaksi osaksi ihan tykkäänkin kyllä tehdä kaiken mutta sitten on näitä kausia kun vtuttaa ihan käsittämättömästi. Jos olisi jotain muuta mihin purkaa tämä hoivaamisvietti..

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.4.15 19:28:56

Hanki kotieläin. Ja lopeta kaiken tuon tekeminen, katso miten mies reagoi. Kaada sen pleikkarin päälle vahingossa jotain(älä kerro, anna vain hajota itsekseen)

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.4.15 19:29:47

Turha kitistä, jos asenne on tuo. Porvoosta taitaa kyllä olla, ei kukaan alenna itseään tuollaiseen.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.4.15 19:31:24

En kitise päin naamaa kenellekkään joskus vain avaudun tänne. Koira minulla on ollutkin mutta tulin allergiseksi. No itsepähän olen roolini valinnut.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: Tadaa 
Päivämäärä:   3.4.15 20:08:19

Ei omalla, mussa samaa vikaa. Ainakin siinä että vähän passaan miestä kun sillä on rankempi työ. Mun raja menee ehkä siinä etten kyllä laihduttaisi tai muuttais ulkonäköä miehen vuoksi, pidän itsestäni tällaisena. Jos ei kelpaa niin voi vaihtaa. Mutta passaaminen on tavallaan oma valinta mutta joskus toivoisin et mieskin näkisi yhtä paljon vaivaa mun eteen. Muistaa kyllä kiittää, välillä.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   3.4.15 20:24:21

Muutin pois Helsingistä, ok-taloon. Viljelen ja kasvatan... Kaduttaa...

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.15 20:28:51

Sitä mä vaan mietin, että miksi kukaan itseään arvostava nainen antaa miehen panna kakkoseen vain miehen mieliksi? Sehän tarkoittaa sitä, että nainen itse ei tätä halua yhtään eikä siitä millään lailla nauti, koska tekee vain miehen mieliksi. No, jokaisen oma asia, mutta en vain ymmärrä.

Toisen miellyttämisessä on rajansa, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Eikä tämä minun kommenttini tarkoita sitä, että mitään en voisi miehen mieliksi tehdä, mutta jos itse en ollenkaan sitä halua, niin en sitä kyllä vain ja ainoastaan miehen takia tee.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.4.15 20:35:19

Laitan ruokaa, käyn sukujuhlissa silloin tällöin.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: xcv 
Päivämäärä:   3.4.15 20:41:03

.; ainakin itse pidän kyllä anaaliseksistäkin, mutta en todellakaan koe mitään tarvetta harrastaa sitä kerran viikossa, kerta kuussa riittäisi ihan hyvin. Mutta koska saan myös sillä tavalla, enkä sitä nyt vihaakkaan(vaikka normiseksi tuntuukin paremmalta) niin kyllä sitä sitten harrastetaan aina välillä ja useammin kuin itse toivoisin. Eniten siinä ällöttää se miehen vonkaaminen, voisi jättää enemmän tilaa niille minun aloitteilleni.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.4.15 21:53:38

"Tämä on kotoa opittu malli, vaikea muuttaa itseäni kun aina olen ollut tälläinen."

"No itsepähän olen roolini valinnut."

Niin että mitenkä se nyt sitten oli...?

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.4.15 22:07:26

En koe tekeväni mitään miehen mieliksi vaan, koska rakastan miestäni ja hän minua. Molemmat teemme rakkaudesta ja mieheni tekee varmaan enemmän minulle...

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: justiina 
Päivämäärä:   3.4.15 22:30:32

Täytyy todeta että onneksi olen sinkku!

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.4.15 22:40:05

Siis kotoa opittu malli ja oma valintani pysyä siinä "roolissa".

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.15 22:51:55

Niin siis, en ihmettele sitä, että nainenkin haluaa anaaliseksiä. Jos siitä tykkää niin antaa mennä vaan, ei se minulle kuulu. Ja silloin, kerta nainenkin siitä tykkää, muttei välttämättä niin usein kuin mies, niin miksei sitä voisi useamminkin harrastaa, jos haluaa miestä miellyttää. Tuli tuosta ei omallan viestistä vaan sellainen olo, että hän ei itse pidä siitä yhtään, mutta antaa, kun mies tykkää. Tätä ihmettelin :)

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.4.15 23:02:53

Tykkään siis kyllä anaaliseksistäkin mutta kun meillä ei enää mitään muuta harrastetakkaan.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ohmy 
Päivämäärä:   3.4.15 23:15:26

Lopetin tupakoinnin miehen mieliksi. Muuta en sitten teekään kuin vain omasta tahdostani.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.4.15 23:20:48

sen verran että pukeudun sukkahousuihin.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   3.4.15 23:25:56

Ostan kaljaa ja haen aina uuden tölkin jääkaapista, kun entinen loppuu.
Kysyn missä haluaa käydä ja kuskaan paikkaan x.
Kyselen mitä haluaa tehdä.
Annan persettä silloin tällöin.

Ja en ole tossun alla. Teen kaiken siksi koska pidän miehestä niin paljon.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: ü 
Päivämäärä:   4.4.15 08:35:45

Kaikenlaista tulee tehtyä ihan miehen mieliksi. Ihan arjessa varsinkin kun mies tekee pitkää päivää ja minä lyhyttä, niin ehdin ajatella ihan miehen kannalta asioita. Kuten mitä laitan ruuaksi, teen eväitä valmiiks jne. Ja tietenkin voin antaa seksiä vaikka itse alkaisin mieluummin nukkumaan mut jos mies haluaa niin...

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   4.4.15 09:15:22

Mua ei tarvi vaimon mielistellä. Ruuan tekee se, joka siihen ensiksi ehtii alkaa. Mukisematta on tehty hommat aika tasapuolisesti. Mitä ihmeen femakkoja täällä taas vouhottaa?

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: jokunen 
Päivämäärä:   4.4.15 09:29:03

Olen kiinnostunut bdsm-jutuista, mutta kokeillut itselleni epämukavia juttuja miehen mieliksi (jja tykänny niistä). Annan suuseksiä ja myös miehen joskus tyydyttää itsensä minuun vaikkei itseäni aina huvittaisi. En kuitenkaan koe tulevani hyväksikäytetyksi tai muutakaan kielteistä.

Periaatteessa olen valmis tekemään aika paljon mieliksi, kunhan mies toimii samoin.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   4.4.15 09:40:12

Miestäni ei tarvi mielistellä, pidetään hyvänä ja rakastetaan enemmän. Ei siinä pienet hyvät teot tunnu missään eikä ne ole kummankaan mieliksi tehtyjä.

  Re: Miten paljon teet miehen mieliksi?

Lähettäjä: mellu 
Päivämäärä:   4.4.15 09:47:33

No jaa... Kyllähän minä sitä usein hieron ja silittelen, teen ruokaa valmiiksi ja sellaista, mutta kyllähän minä muutenkin tekisin ruokaa ja on itsellenikin kivaa hieroa kumppania.

Jätän joihinkin ruokiin laittamatta sellaisia ruoka-aineita, joista itse pidän mutta joista mies ei pidä (esim. sienet). En kuitenkaan aina, koska osaahan se tehdä itselleen omankin ruoan, jos tarvitsee.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.