Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumman työn valitsen?

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   20.2.26 20:21:11

Hain samaan aikaan yhtä amk harjoittelupaikkaa ja alan kesätöitä. Minulle soitettiin ensin tuosta harjoittelupaikasta ja otin paikan vastaan ja tämä alkaa vasta kesällä. Olen jo kerinnyt lähettämään esim henkilötietoja yms, ns. prosessit on lähteneet käyntiin ennen kuin se on virallista.

Sain kuitenkin tiedon kesätyöpaikasta että ottaisivat minut sinne. Sanoin miettiväni vielä ja palaan asiaan. Tuo harjoittelu kestäisi 5kk ja saan siitä palkkaa, kuitenkin about 400e vähemmän kuin tuosta kesätyöstä, mahdollisuus olisi myös ehkä työllistyä harjoittelun jälkeen esim. osa-aikaisesti.

Sitten taas tämä kesätyö näyttäisi kyllä todella hyvältä CV:ssä, paljon vastuullisempi homma arvostetussa työpaikassa. Määräaikainen työ jonka kesto on 6kk. Voisihan tuossakin olla mahdollisuus työllistyä vakkariksi ehkä?

Re: Kumman työn valitsen?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.2.26 20:23:27

6kk määräaikainen ehdottomasti.

Päivämäärä:   20.2.26 20:28:30

Mutta voinko enää lähteä perumaan tuota harjoittelupaikkaa ja miten sen järkevästi teen? Jos sinne olen kuitenkin henkilötietoni lähettänyt ja esim. sitä varten supon tutkimus lähtenyt jo käyntiin.

Päivämäärä:   20.2.26 21:06:53

Auttakaa ht.net. Todellakin haluaisin tuohon kesätyöhön, kehtaanko vielä perua tuota harjoittelua?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   20.2.26 21:23:16

Voiko tuon kesätyön laskea myös koulun harjoitteluksi? Jos joo, niin ilman muuta se! Ja sinne toiseen laitat kohteliaan säpoon, että sait toisen paikan, ja perut harjoittelusi siellä. Kun perut ajoissa, on toisella harjoittelijalla mahdollisuus päästä harjoitteluun.

Päivämäärä:   20.2.26 21:27:00

Tiina// Kyllä minusta ihan työkokemus alalta voidaan tottakai hyväksilukea harjoitteluksi. Näin pitää siis toimia, tai ensin soittaa sinne kesätyöpaikkaan että otan paikan vastaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.