Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  WC-käyttäytymisestä

Lähettäjä: Putsvärkki 
Päivämäärä:   1.4.13 20:05:37

Bongasin tänään hieman provokatiivisen blogitekstin http://lallikuuvu.blogspot.fi/2013/04/paskaperseet-tyopaikoilla.html

Tuli heti mieleen näitä kirjoittajan kuvaamia tilanteita. Kertokaapa te, että mikä saa teidät jättämään ne ulosteet siivoamatta sieltä pöntöstä?

Re: WC-käyttäytymisestä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.4.13 20:11:59

Nyt oli kyllä intohimoinen blogikirjoitus :D

Lähettäjä: Ben 
Päivämäärä:   1.4.13 20:18:25

Ei paljon nappaa koskea siihen kuvottavaan harjaan. Siivoojat on firmoissa noita hommia varten

Lähettäjä: dsa 
Päivämäärä:   1.4.13 20:22:41

No en ole ikinä tainnut kovin kummoisia raitoja julkiseen vessaan jättää. Tuotan semmoista teflonkakkaa.

Päivämäärä:   1.4.13 20:23:36

Ei kai se siivoojakaan kokoajan siellä vessassa käy katsomassa onko joku käynyt paskalla?
Entä jos joku tekee saman sinun kotonasi? Onko se niin, että vieraan ei tarvitse sinun luona siivota koska sinä luonnollisesti olet kotisi "siivoaja"?

Päivämäärä:   1.4.13 20:28:43

Mielestäni siivooja siivoo sillon kun ehtii. Jos jotain noin paljon ottaa kuuppaan niin suosittelisin hakeutumaan ammattiauttajalle. On tässä maailmassa isompiakin huolen aiheita. Jos kotoani tehtäisiin noin niin ei tarvitse tulla toista kertaa. Kyllä kylässä pitää jonkinlaiset käytös tavat olla

Päivämäärä:   1.4.13 20:30:49

Töissäkö ei? Eikö sinua sitten yhtään hävetä jos olet jättänyt roiskeet pönttöön ja työkaveri menee jälkeesi vessaan?

Lähettäjä: hei pliis 
Päivämäärä:   1.4.13 20:35:07

Hyi @!#$, jotain rajaa näiden aiheiden kanssa. Ne ovat päästänsä sekaisin, jotka sotkevat vessat... ja sitä pitäisi vielä ruotia, että mitä tollasen päässä liikkuu? Kiinnostaako se oikeasti jotakuta? Hyi helvata.

Päivämäärä:   1.4.13 20:37:45

Kyllä se minua ainakin kiinnostaa, ehkä olen outo siinä mielessä, mutta haluaisin oikeasti tietää mikä niitä sotkijoita oikein "vaivaa".

Päivämäärä:   1.4.13 21:18:59

Eipä juurikaan hävetä. samaa tavaraa tulee jokaisesta ulos. mitä ihmeellistä siinä pitäisi olla? Vai onko tämä näitä juttuja että se mitä ei näy ole olemassa? Mutta en jaksa tätä asia sen enempää puida. Harjailkoot ne ketä häiritsee

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   1.4.13 21:32:11

Repesin viimeselle kappaleelle :D

Lähettäjä: ffffck 
Päivämäärä:   1.4.13 21:37:28

Kyllä ihmispaska on yksi oksettavimmista tuotoksista maan päällä. Se, että se on täysin luonnollista, ei tee siitä mitenkään kaunista ja katseltavaa. Olen samaa mieltä blogikirjoittajan kanssa, ei ole suuri vaiva siistiä omia jälkiään. Se siivooja ei ole siellä koko päivää päivystämässä, jos sattuisi vaikka joku kakkimaan pitkin seiniä.

Olen itsekin siivonnut opiskeluaikoina ja siivosin yhdessä kohteessa kaupan vessan muiden töiden ohella, ja voin kertoa ettei ole mitään oksettavampaa kuin paskaläjä vessakopin lattialla suoraan oven edessä. Ja pitkin seiniä. Ja kusiraipat pitkin pöntön reunusta. Sen lisäksi että paska on etovaa niin täytyy todeta että ihminen osaa olla täysidiootti tällaisen "luonnollisen" toimenpiteen hoitamisessa. Ja sitten vielä kehdataan tulla sanomaan että "Siivooja hoitaa, minä vain teen mitä luonto määrää". Huh...

Päivämäärä:   1.4.13 21:52:01

Sanonpa sen vielä että tuskin se paska kuskikaan nauttii niistä letkuhommistaan. Sama homma siivoojien kohdalla. Jos hakeutuu tekemään paska hommia niin paskahommat on kestettävä. Aina voi tehdä jotain muutakin jos työ on liian vaikeaa

Lähettäjä: siisit 
Päivämäärä:   1.4.13 21:56:45

Panostan ennaltaehkäisyyn ja vuoraan pöntön paperilla. Jos se ei toimi, niin suihkutan raidat käsisuihkulla. Harjaan en koske kuin omassa vessassa pesuaineen kanssa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.4.13 21:56:58

Oikeasti, mikä saa ihmisen paskantamaan seinille/lattialle? Voisi luulla että pöntöllä istuminen on helpompaa...

Päivämäärä:   1.4.13 21:58:22

Viivan kysymykseen voisi kai lyhyesti vastata: idioottimaisuus

Lähettäjä: ffffck 
Päivämäärä:   1.4.13 22:16:04

Ben, kyllä siivoominen yleisesti oli rentouttavaa hommaa opiskelun ohella. En omissa töissäni nähnyt mitään muuta mistä valittaa, kuin nämä yleisvessat. Paskahommat kestää ne jotka niitä oikeasti haluavat tehdä, minä en halunnut ja onneksi niitä en enää tee.

Ja jos joku kysyy että voiko joku oikeasti paskoa pitkin seiniä ja lattioita, niin vastaus on kyllä. Olen sen todistanut.

Lähettäjä: luomuLeena 
Päivämäärä:   2.4.13 09:25:42

Luin illalla tämän postauksen ja kas kummaa: duunipaikkani pönttö oli kauhun vallassa. Meillä syyllinen ei ollut naispuolinen palkanlaskija vaan kalju keski-ikäinen kopiokoneen korjaaja :S Tilasimme miehen korjaamaan konetta ja tämä änkesi ensitöikseen paskalle. Koneen korjaamisen jälkeen ohjasin hänet vessakoppiin ja esittelin hänelle wc harjan ja kerroin sen funktiosta vessassa. Posket punaisina hän harjasi jätöksensä ja pyysi anteeksi. Kummallisella kiireellä hän poistui toimistostamme :)

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   2.4.13 09:34:45

En lukenut viestejä. Miten se haittaa omaa asiointia jos siellä pöntössä on vesirajan lähellä jotain viiruja? Ettehänte sitä persettä siellä pöntön sisällä roikota? Sitten jos siinä pöntön reunalla roiskeita, niin se on eriasia... Joo, en oo niin hienohelma... :) Ps. ei sitä pönttöä tartte vahdata suurennuslasin kanssa ennenkuin siihen pöntölle istahtaa... ;)

Päivämäärä:   2.4.13 09:35:02

Mikäs veijari tämän blogin kirjoittaja oikein on. Kovin on korkealentoista juttua toisisessa postauksessa koirien häntäpunnuksista ja koirien omistajista yleensäkin. Kaikenlaisia sitä vapaana onkin :D On vissiin supistettu tiettyjen laitosten määrärahoja. Surullista, kovin surullista

Päivämäärä:   2.4.13 09:56:57

k, kyllä se minua ainakin haittaa. Tuleee sellainen olo, että tällainen ihminen joka jättää ne tuotoksensa sinne pönttöön, ei myöskään huolehdi muusta hygieniasta ja saastuttaa koko wc-tilat (ja mitkä muut???) esim. ulosteisilla käsillään.
Tästä tuli mieleen se tutkimus missä todettiin joidenkin päästävän vessassa hanasta vettä, että muut luulee että vedenlaskija pesee kätensä, mutta sitten ei oikeasti pesekään! Miettikää näitä seuraavalla kerralla kun ostatte hedelmiä kaupasta!

Lähettäjä: Åke 
Päivämäärä:   2.4.13 10:00:29

Monissa yleisissä vessoissa käyneenä olen tehnyt mielenkiintoisen huomion. Ammattikorkeakoulun vessat on aina siistissä kunnossa! Koulun vessa on oikeastaan ainut yleinen vessa mihin ilkeää mennä, muut ovat karseassa kunnossa.

Päivämäärä:   2.4.13 10:02:20

Tästähän voisi tehdä siis pientä tutkimusta :) Missä on törmätty törkyisimpiin ja missä siisteimpiin julkisiin.
HopLopeissa on älyttömän saastaiset wc:t

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.13 10:08:25

Aika paha on myös se, kun joku kakkii pöntön tukkoon (yleensä näin onnettomasti käy miesten vessassa) ja yrittää avata tukoksen sillä vessaharjalla (tietenkin!). Tuloksena yltäpäätä paskassa ja paperissa lilluva kamalalle haiseva vessaharja, ja tietenkin vielä uudenkarhea pönttö, johon on sillä harjalla jyystetty harmaat isot naarmut. Milläs sitten puhdistat sen harjan kun uuttakaan ei ole tilalle laittaa? :D

Ja todellakin olen myös itse kokenut siivoojan hommissa näitä kamaluuksia. Kerran oli miesten vessan ovessa A4 kokoinen kyltti "WC ei toiminnassa". Joku neropatti oli sitten käynyt sinne kuivahkoon pönttöön vääntämässä isot paskat. Sillon meidän työpaikalla oli vedet poikki toista viikkoa (jokaisen tiedossa kyllä) ja harmi kyllä tämän idiootin henkilöllisyys ei ikinä selvinnyt. Samassa paikassa ollaan kuitenkin töissä, mahtoi hävettää. Pihalla olisi kuitenkin ollut vettä useampi kuutio, josta olisi saanut ihan itse heittää sinne pönttöön vaikka ämpärillä 10 litraa vettä, jotta tuotos menee alas. Mutta ei.

Päivämäärä:   2.4.13 10:30:17

Hoplopissa olen itsekin nähnyt todella irvokkaita vessoja. Paskaa kaikkialla ja kerran jopa käytetty vaippa oli heitetty pönttöön. Kuinka @!#$ älyvapaita ihmiset ovat nykyisin? Pienten lasten vanhemmat tuntuvat olevan niitä kaikkein välinpitämättömimpiä ihan kaikessa. "mulla on lapsi eli saan tehdä mitä haluan" Jos sulla on kotona se rääkyvä lapsi jota et jaksa niin ei se silti oikeuta tekemään kaikenlaisia biohyökkäyksiä kanssaihmisiä kohtaan

Rautatieaseman vessat ovat kanssa luku sinänsä, mutta pahimpia kaikista ovat baarien vessat. 4cm kusta lattialla ja märkiä kengänjälkiä tulee vessasta juottolan puolelle. JOPA NAISTEN VESSASTA!!

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   2.4.13 10:34:14

Miten ihmiset istuu siellä pöntöllä?
Itse en ole saanut 32 vuoteen (koko ikäni) yhtään rantua aikaiseksi.
Eikä meillä kotona kukaan muukaan, edes vieraat.
Pönttöharjaakaan emme omista vaan pesen käsin hankaussienellä, harja on mitään tekemätön ja ällöttävä.

Lähettäjä: Ipina 
Päivämäärä:   2.4.13 10:42:29

häh: sinulla on ilmeisesti erittäin symmettrisesti aukeava peppureikä :)

Mutta aiheeseen: on kohteliasta pyyhkäistä ainakin työpaikan vessassa paskaraidat oman reissun jälkeen pois. Ei tarvita sitä saastaista harjaa, ihan paperi riittää. Itseäni ainakin nolottais, jos poistuisin tuoreelta haisevasta vessasta, seuraava tulisi samalla sisään ja näkisi kauheudet. En kehtaisi silmiin katsoa.

Lähettäjä: Kajsa 
Päivämäärä:   2.4.13 10:42:46

Meillä siivooja kyllästyi siihen, että oli niitä vauhtiraitoja pytyssä ja hänelle valitettiin siivottomuudesta niiden osalta. Hän laittoi wc:n oveen lapun jossa luki: "Olen työvuorossa klo 6-14 välisenä aikana, sen jälkeen vauhtiraitoja tehdään omalla vastuulla ja siivotaan myös itse ne".

Päivämäärä:   2.4.13 10:46:43

häh: Siis laitatko käden sinne pönttöön sisään? Kai käytät sentään kumihanskoja?

Minä muistan tämänkin hedelmäosastolla.

Päivämäärä:   2.4.13 10:48:47

"Ei tarvita sitä saastaista harjaa, ihan paperi riittää."

Itse olen usein törmännyt sellaisiin veden alla oleviin rantuihin... Niitä en lähtisi paperilla putsaamaan.
Huoh, kamala lounasaikakeskustelu.

Lähettäjä: Ipina 
Päivämäärä:   2.4.13 10:49:37

Putsvärkki: sinä taidat olla niiden vauhtiraitojen isoäiti, sen verran ylihygieeniseltä vaikutat. Laitan kättä vesirajan yäpuolelle ja ennen pytyn vetämistä. Samaa ilmaa siinä on kuin muuallakin vessassa.

Ehkä sinun pitää laittaa vessareissuille avaruuspuku, ja kakit puvusta tulevan putken kautta. Putkestä ei puolestaan pääse siäänpäin ilmaa. AJattele nyt, samalla kun paskot, saatat vetää pyttyilmaa sisääsi. Et ole niin siisti kuin uskottelet.

Päivämäärä:   2.4.13 10:51:42

:D
Käynkin yleisissä käymälöissä vain äärimmäisessä hädässä :D
Myönnän kyllä, että olen _hivenen_ kammoinen mitä tulee tiettyihin asioihin.
Mietin tätä avaruuspukuideaa, olisihan se aika hienoa saapastella kauppaan moisessa.

Päivämäärä:   2.4.13 12:36:17

Jossain isossa julkisessa vessassa, jossa on useita koppeja vierekkäin, en harjaa pyttyä, mutta töissä, jossa on pukuhuoneessa yksi vessa, niin todellakin harjaan. Otan paperilla kiinni harjasta, niin ei tarvitse pelätä minkään tarttumista käsiin.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   2.4.13 12:56:47

Putsvärkki: kyllä, laitan käden pöntön sisään, hui :D
Ja käytän kyllä kumikäsineitä.

Päivämäärä:   2.4.13 13:09:35

Vain nolot tyypit jättää jälkeensä rapatun pytyn. En voisi kuvitellakaan olevani vauhtiraitapaskantajien kanssa tekemisissä. NOLOJA.

Lähettäjä: Tipu 
Päivämäärä:   2.4.13 13:42:17

Aika pieniä tollaset raidat vessanpöntössä.. Nimimerkillä venäläisen työkaverina...

Olipa kiva mennä veskiin kun pidee oli kerran yltäpäältä p*skassa. Ihan kuin ois tungettu syvälle p*rseeseen..

Ei, minua ei ne pienet sotkut pöntössä haittaa, mutta toi..

Päivämäärä:   2.4.13 13:46:20

o_O Miten ihmeessä voi saada pideeseen paskaa? Huhhuh

Päivämäärä:   2.4.13 13:49:23

Putsvärkki, nii-in, sitä mekin pohdittiin töissä...

Lähettäjä: idea 
Päivämäärä:   2.4.13 14:45:18

Luulen olevani melko likakammoinen joissain asioissa, mutta täällä kyllä ilmenee usein, että taidankin olla ihan rento.... Mua ei pienet vauhtiraidat vesirajan alapuolella häiritse. (Jos nyt on sitä itteensä pitkin reunoja, niin sitten kyllä!) Toisaalta en myöskään ymmärrä näitä, jotka perustelee wc-harjan käyttämättömyyttä sillä, että harjaan ei halua koskea, koska se on likainen. Enpä ole koskaan nähnyt julkisissa vessoissakaan harjaa, joka olisi varren yläosasta (näkyvästi) likainen, ja jos vessassa on mahdollisuus pestä kädet saippualla sen harjan käsittelyn jälkeen, niin mikä on ongelma?!

Päivämäärä:   2.4.13 14:54:59

Siis mitä ihmettä ne raidat siellä veden alapuolella ketään haittaa? Ei kai kukaan istu perse pytyn sisässä?? :D Yleensähän ne lähtee seuraavalla vessan vetämisellä itsekseen tai viimeistään sitä seuraavalla!

Minä ainakin pesen vessan sillä harjalla ja pesuaineella n. kerran viikossa, enkä todellakaan kestä sitä, että se harja on ihan p*skassa jo valmiiksi! o_O Hirveintä on putsata vaikka jotain vuokramökkiä lähtiessä, kun upottaa harjan pönttöön, niin vesi on samantien ruskeaa... yök! Meillä vessaharja on siivousväline siinä kun rätitkin ja niitä käytetään siivouksen yhteydessä, eikä normi vessakäynnillä. Tällöin ne pysyvät puhtaina. Ikinä ei ole pönttöönkään mitään pinttymiä jäänyt, vaikka sinne veden alle saattaa jonkun jäljiltä raita tai pari jäädä. Lähtevät kyllä seuraavan kävijän yhteydessä ihan vetämällä vessan.

Jos pitkin reunuksia roiskii, niin näppärästi ja siististi ne saa huuhdeltua käsisuihkulla! :)

Lähettäjä: iuh 
Päivämäärä:   2.4.13 15:07:07

Viimeksi tänään erehdyin menemään yleiseen vessaan, jossa sai ensin jonottaa puolipäivää, ja aika lailla mummeleita se oli täynnä. No, harmikseni valitsin vessan erään kyseisen mummelin jälkeen. Hän vielä niin iloisesti asteli vessasta ulos, -niin iloisesti, että oli unohtanut sitten vetäistä pöntön! Siinä sitten katselin hetken, mummon kusemaa ja paskantamaa pönttöä, ja toki vetäisin sen ennen kuin kävin omilla tarpeillani. Laitoinpa vielä vessapaperia reunoillekin, ajatellen edellistä asioijaa, joka ei selkeästi tiedä mistä vessa vetäistään...

Hyi olkoon.

Lähettäjä: ihq 
Päivämäärä:   2.4.13 15:14:54

Onko tämä sinun oma blogi?

Olen 100% varma siitä, et blogi kuuluu jollekin htnetin vakioasiakkaalle. Kielenkäyttö täsmää just näiden minun näkökulmaani ärsyttävien henkilöiden suhteen. Puhutaan mm. täällä usein esiintyvästä termistä "heikompi aines" ja paskanroiskija on tietenkin läski.

Kyseessä taitaa olla jonkun lapsellisen elämäänsä kyllästyneen nuoren naisen blogi. Tämä henkilö tietty on itse ah niin viisas ja kaunis, sekä hyväkäytöksinen.

Ja joo, en vaivautunut yhtään sen enempää blogiin tutustumaan. Teki tuskaa jo lukea tuollaista kielenkäyttöä ja vihaa pursuavaa tekstiä loppuun.

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   2.4.13 15:19:56

Ihq, läski on kyllä ihan yleinen sana, paskan roiskijaa en ole koskaan kuullut ht.netissä ja heikompi aines eikös ollut jonkun kokoomustyypin laukomasta jutusta

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   2.4.13 15:22:39

Wc-harja on mulla kyllä ihan puhdas, vaikka sama on ollut jo pari vuotta. Ei ole näkyvää kakan hitustakaan. Huuhtelen sen nimittäin aina pytyssä käytön jälkeen huuhtelemalla pöntön... Vaikeaa?

Päivämäärä:   2.4.13 15:24:09

ihq, ei... ei ole minun blogini :) Sitä en osaa sanoa, onko jonkun hötöläisen vai ei. Oli kenen oli niin, no, parempi olla hiljaa.

Lähettäjä: Shokki 
Päivämäärä:   2.4.13 15:26:43

Olen ollut opiskeluaikoina siivoomassa ison firman toimitiloja, jonka käytävillä tallaavat siis hienot pukumiehet ja jakkunaiset. Varsinkin miestenvessassa kusta on lattiallakin ja paskaraidat poikkeuksetta joka pöntössä. Me siivojatkin kerkesimme siivoamaan vessan vain kerran päivässä, ja minusta on kohteliasta työkavereidenkin vuoksi siivota ne kakkaraidat sieltä pöntöstä, ne ovat todella irvokkaita. Meillä ne vessaharjatkaan eivät olleet mitään ydinjätettä, joihin ei olisi muka voinut koskea. Pestäänhän ne kädet kuitenkin, eikö?? ;)

LähettäjäLumenelle 
Päivämäärä:   2.4.13 15:28:25

Olkaa iloisia siitä että siivoojia on. Ilman heitä te ette kävisi ikinä puhtaassa ja desinfioidussa, hygienisessä vessassa. :)

Päivämäärä:   2.4.13 16:17:32

No tuota, en minä ainakaan kurki pönttöön enää vetämisen jälkeen, kun olen jo kädetkin ehtinyt pestä sinä aikana. Jos jotain jää niin sitten jää.

Lähettäjä: ihq 
Päivämäärä:   2.4.13 16:43:10

No ihan samanlainen ulosanti kun jollain/joillain täällä. Piste.

Lähettäjä: Zara 
Päivämäärä:   2.4.13 16:50:14

Itse en vessaharjaa julkisissa vessoissa käytä, mutta jos on käsisuihku niin sillä huuhtelee kyllä tulikuumalla vedellä kaikki jäljet

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   2.4.13 16:56:59

Ihmispaska on vielä melkein syötävää kuukautisvuotoon verrattuna.

Tätä ihmeellistä eliksiiriä monet naiset jättävät jälkeensä vessoihin, pönttöihin ja jopa näkyville roskakoreihin muiden koteihin.

Niitä omia ah-niin-viehkon-naiseuden verisiä ja limakalvontäyteisiä todisteita on sitten ihana näytellä kanssaihmisille ja oikein hieroa niitä heidän naamaansa.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   2.4.13 16:59:09

Juuri noin, shokki. Harvalla toimistolla on erikseen vessansiivooja 24/7.

Päivämäärä:   2.4.13 17:26:37

Alkaa tympiä koko vessakohu. Haluan esittää vastakysymyksen näille raitoja ja roiskeita pelkääville ihmisille. Mitä teette jos joudutte käymään jostain syystä perinteisessä paska huusissa? Älääpä sanokokaan. Antakaa, kun mä arvaan!! Suoritettuanne paskaamisen raahaatte varmaankin sen paskasaavin läheiseen metsään ja tyhjennätte sen kaivamaanne maa kuoppaan? Sen jälkeen harjaatte hammas harjallanne sen saavin kiiltävän puhtaaksi ettei kukaan vaan saa tietää ettää teidänkin pyllyistänne tulee kakia vai??

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   2.4.13 17:27:27

Vesirajan yläpuolella olevat jäljet saa pois ihan sillä suihkulla suihkuttamalla, kunhan sen vaan tekee heti. Jälkiä minimoidaan laittamalla pyttyyn hiukan paperia ennen istuntoa.

Yrittäkää edes siivota jälkenne

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   2.4.13 17:42:16

Puhuu aika loukkaavasti kommenteissaan ylipainoisista..

Päivämäärä:   2.4.13 17:52:15

hmm
Tarkoitatko tuota blogin kirjoittajaa?

Lähettäjä: pseudo 
Päivämäärä:   3.4.13 11:21:22

Kiinnitin samaan huomiota, että ylipainoiset saivat osakseen aika voimakkaita ilmaisuja, mutta olen toisaalta myös sitä mieltä, että he ansaitsevat sen. Kuka käskee syömään itsensä ihan muodottomaksi. sen jälkeen muiden pitäisi ymmärtää sitä ahmimisen "uhria" en itsekään pidä selkärangattomista lapamadoista. ajattelen että hieno varainen huomauttelu on ihan paikallaan ja se toimii pelkästään kannustimena.
Vaqi pitäisikö lapsiin ja eläimiin sekaantujiakin ymmärtää? mä oon niin uhri hei...mun on pakko panna aasia

Päivämäärä:   3.4.13 11:31:07

"Kuka käskee syömään itsensä ihan muodottomaksi. sen jälkeen muiden pitäisi ymmärtää sitä ahmimisen "uhria" en itsekään pidä selkärangattomista lapamadoista. ajattelen että hieno varainen huomauttelu on ihan paikallaan ja se toimii pelkästään kannustimena."

Siis mitä??? Onko se sitten ihan hienoa, kun toinen masentuu, sairastuu syömishäiriöön tai ihan vaan pahoittaa mielensä?

Tai joo.. unohdin, että mehän ollaan HT:netissä... HUOH!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.4.13 11:35:52

Huonosti kirjoitettua tekstiä blogissa.

Yleisissä ja yhteisissä vessoissa pitää vaan hyväksyä se, että toisten hygieniakäsitys on erilainen ja toisaalta jollain voi olla niin kiire, ettei yksinkertaisesti tajua jättäneensä jarrutusjälkeä.

Itseäni naurattaa työkaveri, joka puhuu itsekseen naapurikopissa :) Joudun aina pidättelemään naurua. Puhisee, pieree ja puhkuu myös ihan ilman mitään estoja.

Päivämäärä:   3.4.13 11:38:33

Puhuu? :D

Päivämäärä:   3.4.13 11:40:09

"Pönttöharjaakaan emme omista vaan pesen käsin hankaussienellä, harja on mitään tekemätön ja ällöttävä."

Niin, kivampihan se on käsin siihen pskaan koskea tai pskaiseen sieneen kuin pitkällä muovivarrella.

Benille kommentoisin "vain" siivoojana että sun tyyppisesti siivoojiin suhtautuvat ihmiset yleensä saa sitä mitä tilaavat. Kannattaa sitä miettiä ensi kerralla kun istut pskalle siihen "puhtaalle" pöntöllesi... tiedä missä muualla se vessaharja on käynyt ;)

Lähettäjä: jeppojep 
Päivämäärä:   3.4.13 11:51:01

Ben, se perinteinen paskahuussi nyt vaan on eri asia kuin vesivessa... Tyhmä olet, jos et tajua eroa. Ethän sitten valita, jos menet hotelliin, jossa on todella huono liruttava suihku, kun osaathan sä peseytyä sankkotekniikallakin.

Lähettäjä: opiskelija 
Päivämäärä:   3.4.13 12:26:29

Joku tuolla mainitsi, että ammattikorkeakoulussa on erittäin siistit vessat. Ole onnellinen - meillä ei ole! AMK:ssa melkein joka vessa on a) tukossa, b) tukossa ja paskainen tai c) paskainen. Aivan järkyttävä näky... Toiset kamalat vessat löytyy yleensä baareista (tukossa, paskaa/kusta joka paikassa) sekä pienemmistä huoltoasemista. ABC:lla olen kokenut olevan erittäin siistit vessat ja jos sen "pommin" jostain sieltä löytää, on heillä useasti paljon vessoja joista valita toinen vaihtoehto.

Lähettäjä: keijo 
Päivämäärä:   3.4.13 12:29:34

Nyt siellä blogissa haukutaan hötönetti:)

Päivämäärä:   3.4.13 12:32:51

Pitäisköhän rassukalle vastata?

Lähettäjä: keijo 
Päivämäärä:   3.4.13 12:34:58

Joo vastataan kaikki niin sen kakkablogi menee ihan tukkoon.

Päivämäärä:   3.4.13 12:54:08

:D Paskaa kevättä
Melkein jännittää mitä tämä fiksu bloggaaja seuraavaksi keksii.

Päivämäärä:   3.4.13 15:54:28

white trash tyttösen blogi kakasta ja muista vakavista ongelmista..

Päivämäärä:   3.4.13 15:59:59

Muista vakavista ongelmista... kuten makkaran herättämät mielikuvat.
Mä jotenkin oletin kirjoittajan olevan ehkä mies.

Päivämäärä:   3.4.13 16:00:11

Aika hauska toi AMK:n vessasiisteyden ero. Olen itse käynyt kahdessa AMK:ssa ja on kyl todella siistit vessat molemmissa :) Kuten joku sanoi, siisteimpiä julkisia vessoja joita tietää, sama täällä.

Näin ainakin Metropolialla ja KAMK:issa. Eli ei voi sanoa että maalaiset tai kaupunkilaiset ois siistimpiä tai likaisempia :P

Päivämäärä:   3.4.13 16:02:02

"Mä jotenkin oletin kirjoittajan olevan ehkä mies"

Ai, mä sain ihan neitimäiset vibat.. ehkä on gay? Se selittäisi mm. pikkurilli pystyssä pönttöjen ja kakkojen tutkimisen ja naisvartaloiden inhoamisen.

Päivämäärä:   3.4.13 16:05:09

Niin no, tiedä häntä jos nyt tätä makkara-asiaakin alkaa ajatuksella lukea
http://lallikuuvu.blogspot.fi/2013/04/makkara-on-mielikuvissa-penis.html

Päivämäärä:   3.4.13 16:06:40

Olihan tuolla blogissa myös kirjoitus "heppatytöistä", sallittakoon senkin linkitys tähän keskusteluun :D Intohimoista sanottavaa löytyy ilmeisesti asiasta kuin asiasta!

http://lallikuuvu.blogspot.fi/2013/04/heppatytoista.html

Päivämäärä:   3.4.13 16:12:08

Onhan se hyvä purkaa tuntojaan :)

Päivämäärä:   3.4.13 16:14:40

En osaa ottaa kirjoittajan sukupuoleen tai seksu aaliseen suuntautumiseen, mut missä kohtaa se on naisvartaloita haukkunut? Itse oon huomannut puhuttavan läskeistä ja lihavista ihmisistä ihan yleisesti. Se, et se palkan laskia oli nainen ei liene tarkoita, et kaikki naiset on vasten mieleisiä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.4.13 17:09:25

Joku ihmetteli että miten onnistutaan ylipäätään saamaan vauhtiraitoja aikaa kun hän itse ei ole ikinä niitä tehnyt. Itse paskon aina niin että se kakka just nimenomaan osuu ekana siihen etualan kylkeen --> kakan vauhti hidastuu --> vesi ei molskahda pitkin persauksia kun pökäle ei putoa poikittain veteen :D
AINA tämän jälkeen putsaan käsisuihkulla pöntön kyljet niin kotona kuin julkissa.

En käsitä miten jotkut KEHTAA jättää ne paskanjäljet itsestään vessaan. Mua ainaki hävettäis. Toki paskominen on luonnollista eikä siinä mitään, mutta mullakin kuten eräällä toisellakin kommentoijalla tulee heti hyvin epäsiisti ja epähygieeninen kuva kyseisestä ihmisestä. Ei tee mieli kulkea hänen perässään työpaikkaruokalan jonossa.. Takuulla jättää kätensäki pesemättä tai vain lirauttaa niitä hanan alla saippuaa käyttämättä.

Lähettäjä: Sopuli 
Päivämäärä:   3.4.13 20:05:17

--- yhdyn niin tuohon!

Eräs ystäväni pyysi aikoinaan minua luokseen kahittelemaan ja hänen vessansa oli aivan ruokottomassa kunnossa. Pöntön se vesiosa, se mutka siellä alhaalla, oli aivan musta sieltä pohjalta...
Ei maistunut kahvipullat, enkä toiste mennyt hänen luokseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.