Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joulu rasittaa jo nyt

Lähettäjä: munakuono 
Päivämäärä:   7.12.25 08:13:28

Itsenäisyyspäivän juhlat oli ärsyttäviä ja rasittavia. Miten ihmeessä joulun jaksaa?

Re: Joulu rasittaa jo nyt

Lähettäjä: Voihan 
Päivämäärä:   7.12.25 08:26:33

Miksi sinua moiset ärsyttää? Mikä niissä on sulle ikävää? Voisitko viettää joulun niin ettei se ärsytä? Jättää vaikka viettämättä jopa ihan kokonaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.25 09:21:03

Miks osallistuit itsenäisyyspäivän juhliin? Itse ainakin vietin ihan normaalin lauantaipäivän kotona.

Lähettäjä: Riepu 
Päivämäärä:   7.12.25 09:37:17

Millaisen joulun haluaisit? Joulua et voi poistaa maailmasta, mutta omasta elämästäsi voit, tai ainakin minimoida. Mikä estää viettämästä joulua retkeillen tai pizzaa syöden ja leffoja katsellen tms?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.12.25 10:16:00

Suck it up!

Päivämäärä:   7.12.25 10:18:58

Ei joulu vaadi toimenpiteitä.

Lähettäjä: Mfd 
Päivämäärä:   7.12.25 10:44:01

Älä ajattele joulua. Itsenäisyyspäiväkin meni/ olisi mennyt hyvin tavallisena lauantaina jos ei olisi avannut telkkaria.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   7.12.25 11:01:21

Teet kuule ihan normaaleja arkisia asioita koko joulun ajan, niin ei paljon pitäisi rasittaa. Ei se joulun syy ole, jos sulla on rankkaa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   7.12.25 11:09:44

Miksi vietät itsenäisyyspäivän juhlia jos ne ärsytti? Minä ainakin tein vain hyvää ruokaa, ulkoilun koiran kanssa ja rentoudun kotona katsoen suoratoistopalveluita. En ole ikinä välittänyt linnanjuhlista :D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   7.12.25 11:19:05

Olen aina pitänyt itsenäisyyspäivästä. Se on rauhallinen ja perinteikäs päivä, jolloin on kiva syödä jotain tavallista parempaa.

Jouluakaan ei ole pakko viettää, ellet halua. Voit vaikka matkustaa jonnekin tai olla rauhassa kotona, ei kukaan pakota järjestämään/osallistumaan.

Lähettäjä: pakko 
Päivämäärä:   7.12.25 12:25:38

Puret vaan hammasta ja kärsit, näihin kahteen juhlaan on jokaisen suomalaisen velvollisuus osallistua vähintäänkin ulkoisesti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   7.12.25 17:56:42

No onhan ne vaihtelua arkeen. Miten tätä pimeetä ka vielä sateista aikaa jaksaisi jos ei olisi jouluhössötystä ? Meillä jo jouluverhot ja osa koristeita piristämässä.

Päivämäärä:   7.12.25 18:03:53

Mikä siinä joulussa rasittaa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.