Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisystävää etsimässä

LähettäjäPariton 
Päivämäärä:   2.12.25 16:33:20

Olen kiltti yksinäinen mies ja etsin naispuolista kumppania elämääni. En etsi satunnaista seikkailua tai seksisuhdetta. Henkinen yhteys on minulle muutenkin tärkeämpää kuin seksi, vaikka toki senkin päälle jotain ymmärrän.

Itselleni tällainen seuranhakuyritys on ainutkertainen kokemus ja kynnys tämän viestin lähettämiseen korkealla. Ajattelin kuitenkin, että tätä kautta voisi saada paremmin yhteyden sellaiseen mukavaan minulle sopivaan ihmiseen, kuin vaikkapa jotain sovellusta käyttämällä, tosin sellaista en ole koskaan arvannut käyttääkään.
Olen luonteeltani tasainen ja uskon hyvyyteen, riitely ei sovi minulle. Olen varsin hiljainen, ainakin yhtään suuremmassa porukassa. Työrooli on asia erikseen. Olen ollut naimisissa ja minulla on lapsia.

Alkoholin suhteen olen vähään ja harvoin tyytyväinen. Muita päihteitä tai nautintoaineita en käytä senkään vertaa. Viihdyn esimerkiksi konserteissa tai joissain tapahtumissa, mutta en erityisesti kaipaa sellaista elämääni, tavallinen arkikin on oikein hyvä! Pidän eläimistä, mutta en halua niiden hallitsevan elämääni.

Sinulta toivoisin lämmintä sydäntä ja tasaista luonnetta. Kyky syvällisiin keskusteluihin ja toisten ihmisten huomioimiseen olisi suurta plussaa. En kavahda ihmisen ulkokuorta suuntaan enkä toiseen.

Iän suhteen olen avoin, koska olen huomannut tulevani toimeen hyvin eri-ikäisten ihmisten kanssa. Itseni luen keski-ikäisiin. 

Jos haluat tutustua minuun lähemmin, ota yhteyttä. Varoituksena jo etukäteen, etten halua pikaista tapaamista, vaan mieluummin tutustua ensin ajatuksia vaihdellen.

Re: Naisystävää etsimässä

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   2.12.25 17:04:24

Missä päin asut? Onko peli- tai muuta riippuvuutta? Onko sinua tuomittu rikoksesta? Onko ulosottovelkoja? Ovatko lapsesi alaikäisiä? Miten paljon lapset ovat elämässäsi? Nämä seikat koen naisena erittäin merkittäviksi, kannattaa lisätä ne aloitukseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.