Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Thyroxin

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   29.11.25 09:40:56

Aamuvalitus
Sain kilpparilääkkeen kokeiluun. Se olis otettava TUNTI ennen syöntiä ja muita lääkkeitä. Kuinka aikasin te heräätte lääkkeiden takia?
Olen yli 50 vuotta syönyt aamulla, heti herättyä. Ihan kamalaa odotella tyhjällä vatsalla. Plus olen tottunut lähtemään töihin tai koiralenkille heti, kun olen mättänyt pikaisesti aamupalan. Kauhia elämänmuutos nyt. Eikä tää pimeä auta yhtään. Mut kiva, että vihdoin sain lääkkeen, kun 30 vuotta vedellyt voivoi raja arvoilla.

Re: Thyroxin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.11.25 09:43:36

Otan ennen aamupalaa muiden lääkkeiden seassa. En jaksa herätä sen takia erikseen. Näin tehnyt sen vajaa 30 vuotta mitä lääkitys on ollut.

Lähettäjä: menti 
Päivämäärä:   29.11.25 09:50:00

15min ennen aamupalaa on minimi. Joskus itse syön aamupalan heti lääkkeen oton jälkeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.11.25 09:57:41

Olen syönyt thyroxinia yli 30 vuotta ja otan sen heti aamulla veden/ mehun kanssa ja sitten heti aamupalaa perään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.11.25 09:58:01

Mulla on lääke yöpöydän laatikossa, josta nappaan sen heti kun herään (tai yöllä jos herään esim vessaan). Tyroksiinin voi ottaa myös iltaisin tyhjään vatsaan, jos silloin on helpompi olla pari tuntia syömättä ennen nukkumaanmenoa.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   29.11.25 10:23:56

Tyroksiinin voi ottaa myös iltaisin tyhjään vatsaan, jos silloin on helpompi olla pari tuntia syömättä ennen nukkumaanmenoa"

Ei pysty nukkumaan tyhjällä vatsalla. Se on ihan kamalaa!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.11.25 10:29:35

Isännällä vettä yöpöydällä. Ottaa pillerin ja vettä jonkun verran ennen kuin nousee aamulla.

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   29.11.25 10:30:08

Minulle sanottu aina, että vartti riittää ja vähän oman tuntemuksen mukaan. Vuosia syönyt niin, että viidestä minuutista siihen varttiin menee aikaa ennen aamupalaa ja ihan on toiminut kyllä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.11.25 10:33:10

Vartti mulle on sanottu

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.