Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Noniin! Tylsä exä miljonäärilistalla

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   14.11.25 21:43:20

Erottiin 8 v suhteesta vajaa kolmikymppisinä kun ”elämänarvot” eivät kohdanneet = mies tykkäsi koti- ja kaupunkielämästäj, tykkäsi istua tietokoneen edessä eikä ikinä innostunut mistään kivoista jutuista.
Varsinaista vikaa ei miehessä ollut.

Minä halusin seikkailla ja muuttaa ”punaiseen tupaan” pois kaupungista. No nyt käytän viimeiset pennoset sähkölaskuun ja kananruokaan, olen lapseton sinkku (35 v) ja saan tehdä kaikki pihatyöt lumitöistä lähtien.

Mies asuu paritalossa Espoossa ja odottaa vaimonsa kanssa ensimmäistä lasta. Ja tienasi tietokonejutuillaan yli miljoonan viime vuonna!

Näin se elämä sitten menee… olisin voinut ehkä valita tuon toisen polun näin jälkiviisaana. Eikä vain rahojen takia vaan mutkattoman elämän.

Re: Noniin! Tylsä exä miljonäärilistalla

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   14.11.25 21:46:59

Niinpä.

Kuvailu kuulosti mun unelmamieheltä. Tosin mulla on jo samanmoinen kotona, miinus miljoonat. Mies tykkää liikaa olla lasten ja mun kanssa kotona ettei ole panostanut all-in uraansa, mutta kuitenkin yhdessä tientaan ihan kivasti.

Lähettäjä: Nelkku 
Päivämäärä:   14.11.25 21:53:01

Jos yhtään aloittajaa helpottaa, niin voin kertoa, että paritaloasuminen voi olla aika tuota k*sista.

En tiedä onks asunto-osakeyhtiömalli yhtään mukavampi, mutta hallinnanjakosopimus... Ei enää ikinä paritaloa. Eikä kyllä kerrostaloa. Eikä rivaria.

Lähettäjä: Muikku 
Päivämäärä:   14.11.25 21:59:54

No mulla oli aikoinaan ulkomailla pari vuotta oikea miljardööri, ei mikään miljonääri poikis. Oli vaan kanssa tylsä tyyppi loppupeleissä. Toki mun elämä ois ollut toisenlaista jos oisin suostunut hänen kosintaan, mutta en tiedä oisinko ollut erityisen onnellinen.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   14.11.25 22:02:46

Muikku: mummoani kosi rikkaan talon isäntä. Ei miljardööri, mutta siihen aikaan sikarikas. Mummo otti mieluummin rakkaan kunnon miehen. Olivat onnellisia yhdessä.

Lähettäjä: pilosopi 
Päivämäärä:   14.11.25 22:06:22

Nelkku: Veikkaan kyllä että jos tuota tyyppiä rassaa paritaloasuminen vähääkään, niin hän saa asumisjärjestelynsä muutettua haluamanlaisikseen tarpeen vaatiessa vaikka ihan muutaman päivän aikajänteellä.

Aloittajalle taas sanoisin, että raha ei tuo onnea. Eli jos hän on onnellinen nykyisessä olotilassaan niin se on aivan yhtä arvokasta kuin jos mies on onnellinen omassaan. Ja se taas mitä miehen oloista tiedät ja tässä kuvailet, ei vielä sinänsä millään lailla takaa että hän tuntisi itsensä mitenkään onnelliseksi nykyisissä kuvioissaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.11.25 22:08:15

Kuinkahan paljon aloittajaa olisi miljoonan tulot lämmittäneet jos olisi viettänyt sen 15 vuotta tylsän miehen kanssa kaupungissa kökkimässä?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   14.11.25 22:35:17

Lähettäjä...

Päivämäärä14.11.25 22:08:15

Kuinkahan paljon aloittajaa olisi miljoonan tulot lämmittäneet jos olisi viettänyt sen 15 vuotta tylsän miehen kanssa kaupungissa kökkimässä?

Näinpä. Ja ne rahat on sitäpaitsi sen miehen, vaikka aloittaja olisi suhteessa pysynytkin. Aloittaja hankkii omat miljoonansa ja jonkun kivan heilan, niin voi ihan vapaasti elää just niinku haluaa ;) tietty helpommin sanottu kuin tehty.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   14.11.25 22:38:40

En ole koskaan Espoossa asunut, mutta tietyillä alueilla on kuulemma niin pinnallista porukkaa, että olen hyvin iloinen ettei siellä olekaan tarvinnut asua. Eli pitää olla tietyt autot jne että "hyväksytään" vaikka naapuruston porukkaan.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   14.11.25 22:40:01

Minulle kävi hieman samoin, ei nyt mikään miljonääri mutta erittäin kova palkkaisessa duunissa. Kyllä olen useasti miettinyt mitä se elämä olisi voinut olla, paljon matkustelua yms. mitä tekee nykyisen vaimon kanssa, äskettäin saivat kaksoset. Tässä samalla kun itse elän opintolainalla, noh olen ainakin tähtäämässä hyvin palkatulle alalle itsekkin. Mutta tuskin olisin onnellinen, sillä ei me oltu sopivia toisillemme.

Lähettäjä: sus 
Päivämäärä:   14.11.25 22:42:27

"Näin se elämä sitten menee… olisin voinut ehkä valita tuon toisen polun näin jälkiviisaana. Eikä vain rahojen takia vaan mutkattoman elämän."

Eli loisena eläminen olisi ollut sulle ihan ok? Häpeä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.11.25 22:50:22

"En ole koskaan Espoossa asunut, mutta tietyillä alueilla on kuulemma niin pinnallista porukkaa, että olen hyvin iloinen ettei siellä olekaan tarvinnut asua. Eli pitää olla tietyt autot jne että "hyväksytään" vaikka naapuruston porukkaan."

Jotenkin aina hymyilyttää nämä ennakkoluulot. :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.