Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä yllätyslahjaksi perheenäidille?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.11.25 19:47:48

Olen joutunut muutaman kerran pyytämään lapsen kaverin äitiä lapsenvahdiksi. Nauraen sanoo, ettei yksi lisälapsi tunnu missään. Olen tarjonnut rahaa ja vienyt herkkuja koko perheelle kiitokseksi, mutta kuulin että tuolla naisella on synttärit itsenäisyyspäivänä ja ajattelin viedä lahjan.

Hän on nuori, ehkä kolmekymppinen maalaisnainen, joka tykkää eläimistä ja lapsista. Muuta en hänestä tiedä. Ajattelin viedä käsintehtyjä konvehteja, mutta mitä lisäksi? Olen tosi kiitollinen avustaan.

Re: Mitä yllätyslahjaksi perheenäidille?

Päivämäärä:   14.11.25 19:58:18

Niin ja rahaa ei ole ottanut vastaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.25 19:58:47

Kahvia?

Hienoa että huomioit. Vaikka se lisälapsi siinä sivussa menisikin niin sinne se solahtaa mukaan jatkossakin mieluusti kun näytät kiitollisuutesi monin tavoin.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   14.11.25 20:17:17

Joku ihanan tuoksuinen suihkugeeli ja kuorinta. Suihku on monelle kiireiselle ison perheen äidille ainoa hetki kun saa olla yksin ja nauttia lämpimästä vedestä.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   14.11.25 20:28:06

Kyllä se mielestäni riittää, että olet jo herkkuja vienyt tms.
Oikeesti, jos on monta lasta itsellään ja sun lapsi on hyväkäytöksinen, ei siitä ole sen enempää vaivaa, kun niistä omista.

Toki on ihanaa, kun haluat muistaa häntä, ja itsetehdyt konvehdit on varmasti tervetullut juttu. Jos nyt jotain, ni ehkä lämpöiset villasukat tai vaikka torkkupeitto mihin voi kääriytyä, kun on saanut lapset nukkumaan. Jotain ihonhoitotuotteita, ihan kosteusvoidetta tai jotain spessumpaa seerumia. Jos voit enemmän laittaa, niin sellainen pikkupussukka täynnä kaikenlaisia hyvinvointituotteita, rasvoja, saippuoita, naamioita ja vaikka vitamiineja. Ja mukaan kortti, jossa kerrot, kuinka iso apu hänestä on ollut, ja arvostat sitä kovasti.

Lähettäjä: Silmänilo 
Päivämäärä:   14.11.25 20:30:44

Veisin jonkun kukkasen

Päivämäärä:   14.11.25 20:33:01

Siis oma lapsi on 12-vuotias ja auttaa siellä ja on kuulemma kiltisti, mutta kuitenkin joudun yhtäkkiä soittamaan ja pyytämään monen tunnin kyläilyä työni vuoksi. On tosi iso apu.

Suihkugeeli on hyvä idea!

En tee konvehteja itse, ostan nekin valmiina kun aikaa ei vain nyt ole...

Päivämäärä:   14.11.25 20:33:38

Joo kukkakin! Tykkää joulukukista niin nyt olisi niidenkin aika.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.