|
Lähettäjä: Elise
Päivämäärä: 14.11.25 12:34:56
Kirjoittelin kesällä tänne kun siskoni oli suuttunut mun matkustelusta. Ehkä joku muistaa ko topikin, en muista mikä oli otsikkona, eikä topikkia varmaan enää löydy Mua sitten kovasti syyllistettiin siitä kun en matkustele siskoni kanssa. Ajattelin palata aiheeseen vielä jotta saisitte käsityksen miksi meidän ei todellakaan kannatta matkustella yhdessä vaikka se olisikin mahdollista. Ja pääsette taas haukkumaan aloittajan. :D
Loppukesästä kävimme molemmat reissussa. Minä olin kaksi viikkoa, sisko viikon koska hänellä ei ollut enempää lomaa.
Mun päiväohjelma pääpirteissään
- aikaisin aamulla aamupala jonka jälkeen hetki majapaikassa
- hyvissä ajoin ensimmäiseen kohteeseen
- eka kohde käyty joten lounaan aika
- seuraava kohde ja/tai siirtyminen seuraavaan majoitukseen
- illallinen, seuraavien päivien suunnittelua ym, ajoissa nukkumaan
Siskon päiväohjelma pääpiirteissään:
- herätys jossain vaiheessa, aamupala, ajan viettoa majapaikassa
- päivän kohteeseen myöhään iltapäivällä ("ai, se olikin mennyt jo kiinni" oli kuulemma tullut todettua pari kertaa)
- loppupäivä majapaikassa rentoilua, syömiset jossain välissä, joskus yömyöhään nukkumaan
Mä kävin loman aikana monessa kohteessa ja näin ja koin paljon. Sisko kävi viikon aikana kolmessa kohteessa ja muun ajan vietti majapaikassa. Sanoi että täytyyhän sitä välipäiviä pitää.
Olin toki tiennyt että meillä on erilainen vuorokausirytmi, mutta kun juttelimme lomistamme niin tajusin kuinka erilainen meidän lomanviettotapamme on vaikka kyseessä oli samanlaiset lomat ja osittain samassa paikassa.
Ei siis mitään järkeä lähteä matkalle yhdessä kun eihän tuosta tulisi muuta kuin riitaa. Vieläkö ollaan sitä mieltä että olen huono ihminen koska en matkustele siskoni kanssa?
|