Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Karkkikepeistä sydän, keskelle sulatet.suklaata

Lähettäjä: Ja strösseliä 
Päivämäärä:   12.11.25 20:40:00

Lapsen harrastusryhmä on päättänyt osallistua joulumyyjäisiin ja sinne pitäisi kehitellä myytävää. En ehdi leipoa edeltävinä päivinä joten jotain muuta pitäisi keksiä.

Googlettelin ja näin sydämiä jotka oli tehty asettamalla kaksi karkkikeppiä vastakkain sydämen muotoon, keskelle sulatettu suklaata ja siihen päälle ripoteltu strösseliä ja pieniä vaahtokarkkeja. Olivat nättejä ja saisi nätin paletin kun pakkaisi sellofaaniin ja laittaisi rusetin. Mutta mietin ostaako tuollaisia kukaan? Itse en pahemmin välitä suklaasta enkä pidän karkkikeppejä syötävinä vaan koristeina. Joten siksi ajattelin tehdä galluppia onko huono idea. Jäävätkö vain pöydälle myymättöminä.

Muitakin helppoja ideoita otan vastaan! Leipoa en ehdi ja käsitöitä en osaa tehdä niin tämä rajoittaa paljon.

Re: Karkkikepeistä sydän, keskelle sulatet.suklaata

Lähettäjä: Lapset 
Päivämäärä:   12.11.25 20:43:46

Itse ostaisin joulumyyjäisistä vain lasten tekemiä juttuja kuten joulukortteja, koristeita yms.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.11.25 20:47:20

Hyvä idea! Kyllä ne kepit ihan syötäviä on, jopa ihan hyviä :D en itse osta myyjäisistä mitään, kun en ole varma leipojien kotikeittiöiden hygieniasta, mutta jos ostaisin, voisin ostaa tuollaisiakin.

Lähettäjä: Kurtturuusu 
Päivämäärä:   12.11.25 21:56:14

En ostaisi. En tykkää näistä ohjeista missä valmiita karkkeja tuunataan ja yhdistellään. Eri juttu alusta asti itse tehdyt makeiset. Tulee myös aika kalliiksi tehdä noita isoja määriä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.