Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten nostaa itsetuntoa ?

Lähettäjä: Jekku 
Päivämäärä:   12.11.25 13:01:01

Miten olet onnistunut parantamaan heikkoa itsetuntoasi?
Olen huomannut, että itsetuntoni parisuhdeasioissa on todella heikko.
Muussa elämässä en ole havainnut samaa ilmiötä.

Olen seurustellut mukavan miehen kanssa noin vuoden. Kaikki olisi muutoin
hyvin, mutta minulle tulee herkästi paha mieli jos mies esittää ihailunsa esimerkiksi julkkisnaista kohtaan. Mielestäni herkästi mainitsee muutenkin naisia, kuten jotain juttua entisistä puolisoista tai naisystävistään.

Ei itse näe asiassa mitään erikoista enkä kyllä tiedä onko erikoista puhua paljon naisista. Niin tai näin, aina minuun sattuu. Joskus mainitsin asiasta ja koki minut tuolloin mustasukkaiseksi. Enemmän kuvaisin loukkaantuvani. Tuntuu, että on
jotenkin naisenperso ihminen. Ei ole koskaan pettänyt minua tietääkseni.

En haluaisi pahoittaa mieltä turhaan. Miten itsetuntoa kohentaisin ?

Re: Miten nostaa itsetuntoa ?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.11.25 13:06:28

Kehuuko mies sinu samaa tahtia kuin muita naisia? Kuinka usein niitä esiä pitää mainita?

Voi olla, että sinulla on heikko itsetunto koska kuvittelet, että tällaisesta loukkaantuminen on jotenkin väärin.

Re: Miten nostaa itsetuntoa ?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.11.25 13:22:15

Hyviin tapoihin ei kuulu, että hehkuttaa vieraita naisia tai miehiä, edes julkkiksia. Tuommoinen voi olla jopa tietoista oman kumppanin lyttäämistä; kyllä Lolalla on ihana p*rse tai Susannalla hienot isot silikonit (ja huom. sinullahan ei ole).

Julkkikset ovat julkkiksia syystä; jokin heissä nostaa heidät massan ja pikkujulkkistenkin yläpuolelle. Nämä ovat seuloutuneet isommasta julkisuustyrkkyporukasta.

En kaipaisi mieheltäni ahaa-elämyksiä itsestäänselvyyksistä; 'missi on kaunis'. Tämmöiselle miehelle alkaisin kehua komeita ja menestyviä miesjulkkiksia, tietäisipähän paremmin paikkansa maailman järjestyksessä.

Kyllä julkkiksia saa kommentoida, mutta kommenttien tason pitää olla edes samaa tasoa kuin iltapäivälehtien maanantaiaamupalavereissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.