Lähettäjä: hff
Päivämäärä: 14.9.25 12:48:09
Minulla oli myös joskus tuon kaltainen stalkkeri. Asui samassa kerrostalossa mutta eri rapussa, eli ei ihan vieressä eikä voinut kyylätä minua postiluukusta. Mutta seurasi ulkona, ajeli autolla ohi, tuli samaan paikkaan kuin minäkin. Eli jos menin kauppaan tai apteekkiin, niin seurasi perässä. Rappukäytävässä seurasi minua "Haluan nähdä missä asut", kyseli jatkuvasti nimeäni, tunki perässä pyykkituvalle, jne.
Mutta ilmeisesti pelkäsi muita ihmisiä,tai ainakin lopetti seuraamasta, jos paikalla oli joku muukin. Tämä ei pätenyt kaupassa/apteekissa, mutta kotitalossa kylläkin. Oli tunkemassa kanssani hissiin, mutta kun sinne tulikin myös joku muu, hän ei tullutkaan hissiin. Samoin ei tullutkaan pyykkituvalle, jos siellä olikin jo joku muu.
Aloin pelätä että hän on rappukäytävässä oveni ulkopuolella enkä uskaltanut poistua kotoa kun pelkäsin törmääväni häneen. Onneksi tajusi sitten lopettaa. Minulle ei siis ehtinyt tapahtua mitään. Eikä kai koskaan saanut tietää missä asunnossa asun, joten ei tunkenut postiluukusta mitään lahjoja.
Ja on minulla ollut sellainenkin stalkkeri, joka selvitti puhelinnumeroni ja osoitteeni ja soitteli minulle kotiin lankapuhelimeen, että tulee luokseni kylään/lomalle. Oli kuulemma niin rakastunut. Minä 15 v, hän 19 v. Todella oksettava tapaus. Joskus oli niin varma että tulee luokseni kylään, että minun oli pakko lähteä varmuuden vuoksi tuona ajankohtana reissuun. Joskus myöhemmin sitten teki fb-profiilin ihan vain etsiäkseen minut sieltä ja laitteli viestejä moneen kertaan. Tuli sellainen olo, että hän oli psykoosissa tms. ja aina kun meni vähän liian lujaa, niin aktivoitui minun suuntaani ja kun joutui osastolle, niin rauhoittui.
Kummastakaan ei nyt vuosiin ole kuulunut mitään. Muutin muualle tuon rappustalkkerin luota ja tuo toinen onneksi tajusi jättää minut rauhaan.
|