Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Inhokkihuvipuisto laitteenne?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.7.25 20:14:25

Karusellin suuntaisesti pyörivät. Ja melkein kaikki muutkin nykyään :')

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   27.7.25 20:36:47

Viikinkilaiva ainoa, jossa tulee huono olo. Muissa tulee lähinnä paniikki. :D

Lähettäjä: Kraa 
Päivämäärä:   27.7.25 20:49:33

Olin 8-vuotiaana Särkänniemessä ja menin Taikamattoon. Olin huomattavasti pienempi kuin vieressäni istuvat ihmiset, joten kun turvakaari laskettiin niin että se otti heidän reisiinsä, jäi minun reisieni ja turvakaaren väliin selvästi tyhjää tilaa. Aina kun laite tuli heilahdusliikkeensä loppuun ja jarrutti, perseeni nousi penkistä ihan kunnolla. Pelkäsin lentäväni laitteesta ja itkin hysteerisenä, kun pääsin lopulta pois. Täällä oli joskus keskustelua huvipuistolaitteista ja joku sanoi, että laitteen juju onkin juuri se, että kyytiläiset vähän irtoavat penkistä. Minä vain irtosin vähän liikaa, kun olin niin pieni. Inhottava kokemus.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.7.25 20:53:37

Tuo takamuksen nouseminen penkistä on kyllä hirveä tunne. Lintsillä on/oli laite, joka nousee korkeuksiin ja putoaa alas. Se on aivan hirveä tunne, mutta siinä ei tule paha olo. Power parkissa on samantyylinen, mutta siinä noustaan hitaasti ylös ja romahdetaan alas.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   27.7.25 20:56:25

Maailmanpyörä, koska olen itse ollut sitä nuorena poikana pystyttämässä.
Vaarallisin koko sirkuksesta.

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   27.7.25 21:20:01

Maailmanpyörä täälläkin. Se on jotenkin ihan fysiikan lakien vastainen, kun se on niin valtavan korkea, mutta niin kapealla alalla. Ja aina kyhätty ties minkä kuormalavojen päälle.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.7.25 21:27:01

Junker Powerparkissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.25 21:30:06

puinen vuoristorata budapestissä jätti jälkensä sieluuni. ei ikinä enää yhteenkään vuoristorataan. ei edes moderniin whatever. tästä jo aikaa kiki 49v mutta vieläkin tunne elää kun muistelen. hrrrr kamala.

Päivämäärä:   27.7.25 21:57:16

Lintsin Mustekala on kiva, joten kuvittelin pitäväni myös Powerparkin vastaavasta (Piovra). Erehdyin. Ensimmäistä kertaa tuli ihan kunnolla huono olo huvipuistolaitteessa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.7.25 21:59:18

Innokkaasti huvipuistoni on Tykkimäki, tosi laimea. Vaan ei minulla siellä mitään laitteita ole.

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   27.7.25 22:00:38

Mulla on sama kokemus Taikamatosta, olin liian pieni! Siis ihan hiton pelottavaa.

Tällä iälllä tulee huono olo aika monessa laitteessa, mutta olihan tässä välissä parikyt vuotta hyvää huvipuistoaikaa :)

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   27.7.25 22:01:02

Teekupit. Ja sitten Lintsin vanha vuoristorata. Saman tyylinen kokemus kuin Kraalla Taikamatosta. Kun juna syöksyi alas, irtosi lapsena peppu penkistä niin, että oikeasti tuntui, että mennän sieltä ihan just pois

Päivämäärä:   27.7.25 22:06:13

Minäkin olen ollut liian pieni Taikamattoon, ja siksi rakastin sitä niin paljon. Se oli suosikkini.

Lähettäjä: Tuuh 
Päivämäärä:   27.7.25 22:12:08

Kaikki, missä ollaan pää alaspäin tai pää vaakasuoraan (ja suoraan edessä näkyy maan kamara, yleensä melko kaukana). Eli isommat vuoristoradat (Särkänniemen vauhtimato ja tukkijoki ovat ok, niissä ei tule tunnetta, että putoaa kyydistä maahan), viikinkilaivat ja vastaavat.

Piste: ”Kiva”, että muillakin sama kokemus Power Parkin mustekalasta. Lapsena rakastin Wasalandian mustekalaa ja jos ei ollut jonoa, menin siinä monta kertaa peräkkäin. Aikuisena menin Power Parkiin (en ollut vuosiin käynyt huvipuistoissa) ja ilahduin, kun sielläkin oli mustekala. Oksennusta nieleskelin melkein koko ajan. Luulin, että aikuisena ei pää vain kestä laitteita samalla lailla kuin lapsena.

Päivämäärä:   27.7.25 22:36:33

Olin tulossa myös sanomaan tuosta Powerparkin mustekalasta. Ensimmäinen kerta, kun meinasi laitteessa oksennus lentää ja kaikessa olen aina käynyt. En ole sen jälkeen edes uskaltanut vastaaviin pyöriviin mennä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.