Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mielenterveystoimisto

Lähettäjä: miäs 
Päivämäärä:   20.7.25 15:24:47

Jos asiakkaaksi sattuu "pääsemään", on palvelu alle kaiken arvostelun.

Menin jatkuvan pahoinpitelyn uhrina, pahoinpitelijä oli vaimo.

Ensimmäisellä kerrallla käskettiin kertoa nuoruudesta.
Ainoat puheet mitä "hoitajaläääkäri" piti koko aikana, oli entä sen jälkeen?, entä sen jälkeen?, mitä sen jälkeen?. Jatketaan seuraavalla kerralla, heippa.

Seuraava kerta kopio ensimmäisetä, samoin kolmas.

Neljännellä kerralla kysyin, eikö ole aivan sama jos puhuisin naapurille?
Vastaus oli, jos hoito ei kelpaa, ei kuormiteta kiireistä osastoa, tule kun oikeasti haluat apua.
Arvaa meninkö? Kaupunki oli Varkaus, muutin pois.

Re: Mielenterveystoimisto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.25 15:33:00

Mitä sä siis olisit halunnut? Keskustella siitä pahoinpitelystä? Eikö siitäkin olisi sama sitten puhua sille naapurille?

Etteköhän te olisi joskus päässeet tähän päiväänkin

Päivämäärä:   20.7.25 15:37:17

Ei ne yksityiselläkään nuo kaikki osaa. Etsiä joutuu

Päivämäärä:   20.7.25 15:45:28

Olo oli normaalista kaukana, syytettiin pahoinpitelyst jonka uhri olin. Ja monesti.

Halusin eväät elämän jatkamiseen, ei lääkkeitä, vaan opiskelleiden ihmisten ohjeita miten voin ja jaksan elämääni jatkaa.

Tulos oli täys nolla. En syytä ketään, mutta pitäisi henkilökunnan jotain osata, ei vaan lyhentää jonoja.

Päivämäärä:   20.7.25 15:45:31

Nuoruus on aika oleellinen osa tuota tilannetta. Jokin on johtanut siihen, että olet uskonut että sinua saa kohdella noin. Hienoa että olet nyt tajunnut että se ei ole ok! Ja toivon että saat apua joka hyödyttää sinua. Mutta noiden pohjasyiden selvittely ja ymmärtäminen on oikeasti korvaamattoman arvokasta.

Miten nyt menee, joudutko edelleen kohtaamaan väkivaltaa? Toivon että pääset pois siitä tilanteesta mahdollisimman nopeasti. Jos on rahaa, suosittelen myös käymään eri terapeuteilla tutustumiskäynnillä että löytyy sellainen jonka kanssa tulet juttuun.

Lähettäjä: Mokka 
Päivämäärä:   20.7.25 15:46:09

Itse olisin ihan hemmetin onnellinen, jos joku kuuntelisi edes noin ja saisi jollekin puhua. Olen ollut jonossa jo älyttömän kauan, kaupungissa missä asun mielenterveyspuolen(kun) jonot on lohduttoman pitkiä. Eikä ole varaa mennä yksityiselle. Tässä alkaa voimat loppua, kun sisällä oleva tuska vaan kasvaa odottaessa. Huonokin auttaja kelpaisi.

Päivämäärä:   20.7.25 15:48:07

Psykiatrithan aloittaa keskustelun sieltä raskausajasta eteenpäin

Päivämäärä:   20.7.25 15:49:36

Elämä jatkuu, "siviilien" ansiosta.
Kiitollinen kaikille, mutta mielenterveystyöhön pitää kiinnittää entistä enemmän huomiota, varsinkinkin henkilökunnan ammattitaitoon ja hoitojonoihin.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   20.7.25 17:08:23

Mä olen ollut tilanteessa missä mua syytettiin mm. pahoinpitelysta ja petoksesta. Todellisuudessa en syyllistynyt kumpaankaan vaan toinen osapuoli oli päävikainen joka joko oikeasti uskoi syyllisyyteen tai ihan vittullakseen syytti mua näistä. Kumpaankaan ei löytynyt näyttöä. Väitetyn pahoinpitelyn aikaan oli töissä. Kellokortin leimaukset todistivat sen. Myöskään petokseen ei löytynyt näyttöä.

Meillä oli myös paljon muita ongelmia. Itse oli siinä lähinnä syytettynä. Toinen osapuoli oli aivan super manipuloimaan vaikka ketä. Lopulta hain lähestymiskieltoa ja sainkin sen. Tosin se perustui toisen osapuolen puheisiin eli puhui itsensä pussiin.

Olen käynyt mielenterveystoimistossa terapiassa tyyliin 4-6 vko välien. Nyt pääsin kelan tulemaan terapiaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.7.25 18:10:57

Kävin pari kertaa, masennuksen vuoksi kolmatta kertaa en mennyt, eivät rfed soittaneet miksi en tullut

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.