Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Häpeätkö jotain sukulaistasi?

Lähettäjä: zeta 
Päivämäärä:   20.7.25 06:15:38

Minulla on yksi veli jonka kanssa en ole ollut aikoihin missään tekemisissä.On rikollinen, päihteiden suurkuluttaja, istunut vankilassa moneen kertaan ja näyttää siltä myös ulkoisesti mm naama on täyteen tatuoitu. Sukunimeni on harvinainen ja olin saada kohtauksen työpaikalla kun eräs työkaveri näytti fb:ssä veljeni kuvaa ja kysyi onko tuo sinulle sukua?! Siis mitä ja what the f.ck?!! Miksi edes etsii tietoja minun sukunimellä ja kyselee?! Sanoin että ei ole ja siis työpaikalla kun on ollut puhetta kahvipöydässä porukan kesken kenenkin sisaruksista niin olen sanonut että minulla ei niitä ole vaikka siis onkin.
Häpeätkö sinä ketään sukulaista niin että kiistät muille tämän olemassaolon?

Re: Häpeätkö jotain sukulaistasi?

Lähettäjä: Putin 
Päivämäärä:   20.7.25 07:01:20

En häpeä mutta on uhan tervettä malaisjärkeä olla tuntemattajoitain sukulaisia jopa kuolleita. Voit joutua itse mustalle listalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.25 07:23:58

Yhtä serkkua. Oli täysin normaali nuori nainen kunnes alkoi seurustella vanhan juopon kanssa. Alkoholisoitui siinä vanavedessä. En tiedä häpeänkö vai säälinkö enemmän.

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   20.7.25 07:46:23

Häpeän suurinta osaa. En mä silti väitä ettenkö olisi heille sukua, en mä sitä mainosta, mutta en kyllä lähde valehtelemaankaan asiasta jos joku kysyy.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.7.25 10:10:13

En häpeä että kieltämään asti lähtisin. Veli joskus nolottaa, saattaa puhua joskus " leikillään" loukkaavasti muista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.25 10:35:35

En häpeä. Kerron ihan suoraan että juopporetku on, ei olla väleissä oltu pitkiin aikoihin.
Mitäpä noita toisten häpeitä kantamaan, keskityn omaan elämääni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.