Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En ymmärrä miehiä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.7.25 03:31:47

Voi viddu mää sanon. Puoli vuotta on pommittanut mua viesteillä, sit ollaan samassa tapahtumassa..ollaan myös yhteydessä siinä illan aikana, mutta kun nähdään niin onkin kun ei tuntiskaan kun kohdataan.

Ja kyllä, olemme tavattu ennenkin joten minun ulkonäkö ei tullut yllätyksenä. Hän on ollu aina se aktiivisempi mutta nyt sit tapahtu jotain sellasta mitä en vaan ymmärrä

Re: En ymmärrä miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.25 04:09:13

Kiitos tiedosta.

Miksi et nykäissyt hihasta ja kysynyt miksi käyttäytyy noin? Minkälaisesta viestittelystä nyt on kyse?

Päivämäärä:   20.7.25 08:14:19

Nykäsin kyllä. Mutta jatkoi vaan mitää sanomatta matkaa

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   20.7.25 08:34:25

Oliko ulkonäköni muuttunut välissä? Lihonut? Hiukset muuttuneet?

Päivämäärä:   20.7.25 08:49:15

Jotkut on tuollaisia. Itse asiassa noissa pommittajissa on paljon hannareita. Eli homman nimi on just siinä, että he hakee säpinää viestittelystä, mutta oikeassa elämässä he eivät uskalla tai osaa sitten toimia. Eikä se ole ehkö ollut tarkoituskaan.

Päivämäärä:   20.7.25 08:52:16

Mulla ulkonäkö tai paino muuttunut ? Ei

Ja hän sitten kuitenkin oli yrittänyt soittaa mulle yöllä parii kertaa, mutta olin jo nukkumassa

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   20.7.25 09:50:25

Se muisti sinut nähdessään, että kappas kepposta sillähän oli tyttöystävä mukana samassa tapahtumassa. Niin ei sitten voinut livenä herutella.

Tärkein kysymys tässä vaiheessa kuitenkin pitäisi olla, että miksi tuhlaat aikaasi moiseen. Ansaitset parempaa.

Päivämäärä:   20.7.25 09:52:02

Tyyppi elää jotain kaksoiselämää. Viesteillä vikittely on hyvää viihdettä mutta ei nyt tosielämässä viitsisi sotkeutua muihin ihmisiin.

Onneksi maailma on miehiä täynnä, kyllä sieltä löytyy joku joka haluaa elää myös reaalimaailmassa.

Päivämäärä:   20.7.25 09:57:04

Yksin se näytti olevan

Päivämäärä:   20.7.25 10:03:22

Vähä kyl jäi sellainen fiilis että se ei halunnu muiden näkevän meitä. Mutta miksi.. sit soittaa yöllä perään kun oon lähtenyt baarista. Jäi hämmentävä olo.

Päivämäärä:   20.7.25 10:06:22

Rehellisesti sanottuna kukaan ei voi tietää mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu. Syitä voi olla monia tai sitten syytä ei tiedä mies itsekään.

Sen sijaan kannattaa keskittyä siihen, mitä sinun päässäsi liikkuu.

Päivämäärä:   20.7.25 10:25:08

Niin voi olla monia syitä. Halusin vain päästä purkaan tätä kun fiilis jäi nyt jotenkin paskaks.

Päivämäärä:   20.7.25 10:32:15

Tietysti jäi kurja fiilis, onhan tuo nyt älytöntä käytöstä ihmiseltä. Mies on siis huonokäytöksinen ja itsekäs.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.7.25 10:41:19

Outoahan tuo oli. Veikkaan myös, että tyttöystävä on, vaikkei olisikaan ollut tilaisuudessa mukana. Tai sitten kykenee kommunikoimaan vain netin kautta kaljapäissään.

Mutta kun tyyppiin on viestiyhteys, mikset kysy suoraan? Kertoo totuuden tai keksii jotakin, ainakin se on hänen versionsa. Me muut voimme vain arvailla.

Lähettäjä: Pirita 
Päivämäärä:   20.7.25 12:18:03

Outo. Ei muuta sanottavaa.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   20.7.25 12:34:30

Voisiko olla kaksoisveli?

Päivämäärä:   20.7.25 12:43:02

Ei ole. Kyllä oli ihan oikea tyyppi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.7.25 13:18:40

Taisi hakea jännitystä oman parisuhteen kylkeen, ja sitten alkoihin jänistää. Tyypillistä.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   20.7.25 13:24:34

Outo, mutta voiko olla vaan sosiaalisesta todella kyvytön? Itse olin etenkin teini-ikäisenä sellainen, että saatoin viestitellä jonkun kiva pojan kanssa, mutta livenä kun nähtiin, en uskaltanut edes moikata :D tietysti aikuisilta odottaisi jo normaalia käytöstä

Päivämäärä:   20.7.25 13:26:39

Jotenkin uskoisin että jokainen ihminen kykenee edes tervehtiin kun tervehditään. Eikä tää tyyppi ole ollenkaan ujo vaikka sitäkin ajattelin, mutta en usko.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.7.25 13:30:11

Mistä sinä tiedät onko hän livenä ujo vai ei?

Päivämäärä:   20.7.25 13:36:28

Koska olen hänet tavannut ennenkin livenä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.7.25 13:38:48

No sitten tiedät, että hän jätti sinut huomiotta täysin tietoisesti eikä sosiaalisen kyvyttömyyden takia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.