Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies kertoo minun asioita kavereilleen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.7.25 23:13:41

Kuulin tänään mieheltä, että on puhunut exänsä (lasten äidin) ja yhden toisen naispuolisen kaverinsa kanssa minun henkilökohtaisia asioita.
Sellaisia asioita mitkä kertonut miehelle luottamuksella, mutta toki meidän suhteeseen osaltaan vaikuttanut. Tuntuu jotenkin pahalta, kun en ajatellut että jutut lähtee eteenpäin. Vaikka tokihan mies saa omista ongelmistaan kavereilleen puhua...
Ja varsinkaan tuo miehen eksä, tietää aikapaljon minusta asioita mitä en olisi halunnut hänen tietävän..

Re: Mies kertoo minun asioita kavereilleen

Lähettäjä: fg nlefn 
Päivämäärä:   19.7.25 23:17:57

Törkeää käytöstä, olisin saanut tilanteessa maailmanlopun raivarin!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.25 23:19:27

Ikävää kuulla, puhuuko mies näiden muiden naisten henkilökohtaisia asioita sinulle?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.7.25 23:20:03

Miehellä tuntuu olevan keskusteluyhteys muihin kun sinuun (vaikka nyt olekin kertonut juttuja) mitä jos juttelisit sen miehen kanssa, että tää ei todellakaan ole ok, ja et halua, että sun juttuja kerrotaan eteenpäin?
Jos teillä kerran on avoin puheyhteys (niin kun tuntuu olevan) ni eikai se ole mikään ongelma?
Riippuen asiasta, mitä on kertonut eteenpäin, voisin keskustellen antaa vielä anteeksi (riippuu asiasta!!!) kunhan ei jatkossa tee moista. Se, miten sitä sitten vahtisi (ettei tee moista) onkin ihan eri juttu!

Mitäs jos juttelisit sen miehen kanssa, etkä postaisi tänne aloitusta, jossa ei ole edes kysymystä! =)

Lähettäjä: ...materiaalia 
Päivämäärä:   19.7.25 23:22:47

Mun mies puhui mun asiat harrasteryhmän whatsapissa. Hyvin henkilökohtaiset asiat.

Lähettäjä: juor 
Päivämäärä:   19.7.25 23:37:31

No mitäs tuo nyt on, naiset ovat maailman sivu kertoneet kaikki miestensä asiat pippelin tarkasta koosta lähtien jo työpaikan kahvipöydässäkin. Tuntuuko pahalta saada maistaa omaa lääkettä.

Päivämäärä:   19.7.25 23:46:00

Joo ja miehet on kautta aikojen juosseet vieraissa ni ihan oikein jos vaimotkin alkaa pettää.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.7.25 23:49:12

Hirveä juoruämmä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.7.25 00:11:34

Lauantai-ilta ei ehkä ole paras hetki tämmöisen asian jakamiseen.. =D

Päivämäärä:   20.7.25 04:11:35

Miksi kirjoitat tänne etkä istu alas keskustelemaan kasvotusten sen miehen kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu? Miten voi olla normaali keskustelu ja kommunikaatio näin ihmeen vaikeaa!

Päivämäärä:   20.7.25 09:14:29

"No mitäs tuo nyt on, naiset ovat maailman sivu kertoneet kaikki miestensä asiat pippelin tarkasta koosta lähtien jo työpaikan kahvipöydässäkin."

Mitä oikein yleistät? Mun kaveripiirissä ei ole tapana tehdä näin. Ja vaikka joku on joskus kysynyt, että kuinka usein meillä on seksiä, niin en ole sanonut. Se on jokaisen parin henkilökohtainen asia eikä tuollaiset kuulu muille. Ei muakaan kiinnosta kavereideni seksielämät tippaakaan.

Lähettäjä: Leigh 
Päivämäärä:   20.7.25 09:47:06

"Sellaisia asioita mitkä kertonut miehelle luottamuksella"

Kuulkaas kun tälläisia asioita ei puhuta eteenpäin, oisin varmaan heittänyt lapikkaalla tai raivarit vähintään.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.7.25 10:15:54

Ei ole minullakaan tapana yksityisistä ja henkilökohtaisista asioista puhua, ei kuulu parisuhteen asiat muille. Jos ongelmia on niin puhutaan keskenämme ja jos tilanne aivan juntturassa niin kannattaa sitten ihan ammattilaisen puoleen kääntyä.

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   20.7.25 10:42:31

Jos nyt vaan et kertoisi sille sellaisia asioita joita et halua että leviää. Keneenkään et voi luottaa, edes mieheen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.7.25 10:52:36

Nyt olisi kiva tietää, että mitä se mies ihan konkreettisesti on kertonut?

Kertonut, että sait opiskelupaikan, vaihdat työpaikkaa, ostit uuden auton?
Vai kertonut sun sairauksista?

On suuri ero siinä, mitä on kertonut.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   20.7.25 10:53:42

Kyllä olis kunnon keskustelun paikka. Olennitsekin miettinyt että mitähän ex minusta tietää...

Mies ei ehkä käsitä rajaa, jos on läheinen exän kanssa ja on tottunut puhumaan. Ero kuitenkin pitää tehdä, vaikka lapsilla onkin 2 kotia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.