Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko maksat auton sisäsiivouksesta?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   19.7.25 18:12:58

Itse oon nyt ollut ns. "kesätöissä" ja siivonnut ihmisten autoja. Paikallisella korjaamolla ja kaupitellut autonsiivousaineita (kunnon ostoista vähennetty auton siivoushinta).
Roskat pois, imurointi, verhoilun pesu, muovi/kumitiivisteiden puhdistus, ikkunoiden pesu. Ollut yllättävän ostettu palvelu.

Lisämaksusta sisäraitis-ilmanpuhdistussuodattimen vaihto.
Lemmikin karvojen poisto.
Kumimattojen pesu/uusistuspuhdistus (siivoaa, ei poista kulumaa).
Kattoverhoilun pesu.
Penkkeihin paikka (iloinen eläinhahmo tai neutraali penkinsävyinen paikka).
Turvavoiden pesu.

Ihan järkyttävillä kaatopaioilla osa ihmisistä ajaa.

Re: Paljonko maksat auton sisäsiivouksesta?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   19.7.25 18:25:09

Eniten suosiota on tuonut opastus autonpesuaineiden käytössä.
Kädestäpitäen (vaikka aikaa kuluu enemmän), näytetty miten käytät/peset/imuroit auton...niin ostetaan tuotteita ja ostaja oiekastaan itsee siivoaa ohjatusti autonsa.

Lopputulos lähes aina llättää kaikki positiivisesti.

Googlettamalla hintoja, ei ole tarvinnut alennushintaan pestä autoja.

Lähettäjä: Tarja 
Päivämäärä:   19.7.25 18:35:49

Sanoo nainen joka myy kaninkakkaa lakattuina korvakoruiksi.

Ostin sulta aloeveran kesämarkkinoilta ja on kyllä ihan superelinvoimainen kasvi, ostan aina jatkossakin sulta kasveja ja jos jotain kiinnostavaa myyt.

Ei ole ollenkaan huono ostos huovuttamasi rahakukkarokaan ja kaninkkakorvakorut, jotka lahjoitin kaverilleni, joka ei ikinä tarvii mitään. Ne korvikset on nyt turhuuden alttarin top3 esineistössä.

Ihana lörpöttelijä, joka keräsi ison ringin ympärille kaikenikäisiä. Oli hauska kirjoittaa kanssasi kommentti hevostallin sennulaan.
Ihme vastauksia täälläkin kyllä saat ja kuten sanoit treeni kuin treeni toimii markkinoiden oudoimpiinkin tyyppeihin.

Lähettäjä: jd 
Päivämäärä:   19.7.25 23:00:44

Siis mitä ihmeen kaninkakkapalleroita korvakoruina? Hyi. Saisiko kuvia?

En ole koskaan maksanut auton sisäsiivouksesta eikä minulla ole mitään tietoa paljonko se maksaa. Jos hinta olisi järkevä niin teettäisin jollain. On se aika tympeää tehdä itse.

Lähettäjä: Marja 
Päivämäärä:   20.7.25 04:30:24

Juu siis kaikkein hauskinta on ehdottomasti kirjoitella yhdessä tänne sennulaan. Ehdotan itsekin sitä usein tuntemattomille joita tapaan kesätapahtumissa joissa siivotaan autoja.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   20.7.25 08:03:34

Koen auton olevan tavallaan ulkotilaa niin sen ei kovin puhdas tarvitse olla. En oo varmaan koskaan pessyt sisältä, imuroinut ehkä joskus mutta en joka vuosi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.7.25 08:10:39

Onko se siivouspalvelu siis tarjolla jossain kesätapahtuman yhteydessä?

Itse en maksaisi hirveästi, ei ole varaa, siivoan itse auton viikon-parin välein, imuroin, pyyhin, pesen kumimatot. Käyn tallilla ja vaikka vaihdan vaatteet niin jotenkin autoon tulee paljon hiekkaa ja muuta röhnää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.