Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  pashakelit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.25 14:08:27

on se hele ettei tää pashakeli lopu. loma menee TAAS ihan ketuiksi.
vittuilua pomoilta kun ite pitävät järkevään aikaan ja duunarin pakko pitää joka hele vuosi se kesäloma tässä paskimpaan aikaan. perkhele että kyrpii.

Re: pashakelit

Päivämäärä:   19.7.25 14:25:31

Uli uli uli

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   19.7.25 14:43:19

Niin ja jos loma sattui kesäkuulle, oli kylmää, tuulista ja hirveää pskaa. Mene siinä sitten jonnekin, kun pitää toppatakki pukea ja vedet ovat jääkylmiä. Voisiko suomalainen ihminen lopettaa valittamisen kesästä ja lomasäästä.

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   19.7.25 14:44:25

Kyllä sais jo loppua nämä järkyttävät kelit, eihän tätä kestä millään. Alkukesä oli loistava, toki vähän vähemmän olisi saanut tulla sadetta mutta lämpötilat aivan mahtavat.

Päivämäärä:   19.7.25 14:48:37

kesäkuu oli täydellinen ja toukokuukin parempi keli kuin nyt että kyllä sitä uliuliulia täältä riittää.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   19.7.25 14:56:08

Parin päivän päästä pitäisi helpottaa ainakin osassa maata. Helteellä koskee joka paikkaan, turvottaa ja imusolmukkeet paisuvat. Yök.

Päivämäärä:   19.7.25 15:06:23

Aivan ihanat säät. Olisipa aina suomessa tällaista. Taivaallista kun kylmä ei kolota luita ja niveliä. Olen niin onnellinen. Kun itseä harmittaa joku asia, mietin silloin että voisi olla huonomminkin. Mieti sinä tässä tilanteessa että on meitä jotka kärsii 11 kuukautta vuodesta. Sä kärsit vain korkeintaan kuukauden. Eli käänteisesti mieti että olisi tällainen helle 11 kuukautta ja vain kuukauden ihanaa viileää. Miltä tuntuisi?

Päivämäärä:   19.7.25 15:13:22

Niin meille kaikille ei sovi kuumuus. Mun elämä helpottui, kun tajusin ettei tarvitse olla kuumimpaan aikaan ulkona. Siestaa on pidetty syystä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   19.7.25 15:24:30

Ja mun loma meni pilalle sään takia, satoi ja oli *elvetin kylmä käytännössä koko kolme viikkoa. Ihan järkyttävää. Työt alkoi kun helle alkoi, niin mun tuuria.

Mulle riittäisi vähempikin lämpö, mutta jos pitää valita tämä tai omalle lomalle osunut sää, niin ehdottomasti tämä sitten.

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   19.7.25 15:27:19

Mulla oli eka lomapätkä touko-kesäkuussa. Vettä vaan tuli ja melkein toppatakissa piti kulkea. Nyt on ihan täydelliset lomakelit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.