Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä hyvä t-paita?

Lähettäjä: Puuvilla 
Päivämäärä:   18.7.25 15:02:03

Kävin pitkästä aikaa ostoskeskuksessa pyörimässä ja turhautti se ryysyjen määrä! Joka liikkeessä samat lirut "alennuksessa" (enkä edes mennyt niihin kaikista pahimpiin teinien pikamuotikauppoihin).

Erityisesti tarvitsisin luotto t-paitoja farkkujen kaveriksi.

Pari paksumpaa, ihanan pehmeää t-paitaa osui käteen. Niissä hintalappu olikin tietty 90e molemmin puolin, enkä uskaltanut ostaa, koska en tiedä, kestääkö viskoosisekoitukset kuitenkaan sellaista vuosien käyttöä, mitä vanhanajan puuvillaiset t-paidat. En halua maksaa tuollaista hintaa, jos se nuutuu muutamassa pesussa.

Re: Mistä hyvä t-paita?

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   18.7.25 15:24:35

Minä ostan paitani Halpa-Hallista ja Tokmannilta, Myös IKH:lta. En maksa kymppiä enempää. Jotkut kestää pidempään käytössä jostakin väri haalistuu, mutta käytän ne työpaitoina loppuun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.25 15:35:20

Itse olen viimeisimmät hyvät löytäny lindexistä ja kappahlista ja Prisma, cittari, kärkkäinen ja tokmanni haarukalta. Ja miesten osastot käyn myös läpi.

Lähettäjä: hämmy 
Päivämäärä:   18.7.25 15:55:40

Työvaatemyynti.fi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.7.25 16:12:14

Urheiluvaatteita myyvä ICIW siellä alet nyt.

Päivämäärä:   18.7.25 16:13:13

^ Työvaatteita olen välillä miettinytkin. Kiitos, taidan laittaa tuolta pari kokeiluna tilaukseen!

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   18.7.25 16:56:07

Itse ostan tavalliset t paidat miesten liikkeistä kuten dressmann ja jack&jones. Jostain syystä miehille on enemmän vaihtoehtoja ja myös parempaa laatua. Naisten kaupoissa kangas on todella ohutta lirua ja valmiiksi kierossa :D

Päivämäärä:   18.7.25 17:57:37

Mainostekstiilejä myyvissä kaupoissa on hyvälaatuisia, paksuja puuvillatuotteita. Usein on ostettava useampi kappale, mutta kannattaa tsekata näiden poistoerät, saattaa saada tyyliin t-paidan eurolla.

Lähettäjä: groupie 
Päivämäärä:   19.7.25 06:53:22

Yllättävää kyllä, viime vuosina parhaat löytämäni tekstiilit ovat olleet suosikkibändin fanituotteita. Luomupuuvillaa ja kierrätyspolyesteriä, todella tiivistä kangasta, vahvaa ja kestävää. Olin aina ajatellut että bändipaidat olisi just sellaista kökköä kertakäyttökamaa mutta olin näköjään väärässä. Tuleepahan käytettyä paitoja muutenkin kuin keikoilla...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.25 06:58:44

Zizzin t-paidat ovat mielestäni hyviä. Jos olet vähintään kokoa 42-44 niin suuntaisin sinne.

Lähettäjä: Paita 
Päivämäärä:   19.7.25 07:55:00

Varustelekan merinopaidat ovat ihan parhaita! Mukavia päällä ja kestävät tosi hyvin vuosia. Olen pessyt ihan 40 asteen sekapyykissä, eivätkä ole menneet miksikään.

Päivämäärä:   19.7.25 08:25:47

Edwin, muistan jossakin blogissakin kehutun miesten paitoja. Itse tykkään rennosta istuvuudesta, joten pitää joskus kokeilla.

-, Itse olen 38-kokoa, mutta ehkä joku muu ottaa vinkistä vaariin.

Paita, Merinopaitoja mulla on pari (ei varustelekalta) ja laitoin nyt North Outdoorilta pari uutta tilaukseen (alessa 50e/kpl). T-paitoja mulla ei NO:lta ole, mutta muita tuotteita ja niiden laatu on huippu. Merinopaidat on tosi hyviä ja oon välillä vannonutkin, etten palaa enää surkealaatuiseen puuvillaan (saati mihinkään polyesterisekoitukseen, joiden kainalot alkaa haista). Varustelekalla olisi ollut ihan kivoja värejäkin. Pitää painaa muistiin.

Päivämäärä:   19.7.25 14:11:56

Ostan välillä ihan ratsastustarvikekaupoista, Hööks, Krämer jne.

Lähettäjä: Valpuri 
Päivämäärä:   19.7.25 14:25:27

COS, Uniqlo.

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   19.7.25 14:25:54

T-paitaa etsiessä suuntaa ehdottomasti miesten osastolle.

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   19.7.25 19:06:24

Mä oon tilannu Dressmanilta ihan perus-t-paitoja. Hyvälaatuisia ja hyvät päällä.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   19.7.25 21:25:09

Siis jos oikeasti huippulaadukkaan farkkujen kans sopivan t paidan haluaa niin Kaiko!!!!!!!! Kotimainen yritys, tuotteet super laadukkaita (vuosien kokemus), hintansa väärtejä, eivät nyppäänny.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.7.25 21:29:29

Löysin kirpputorilta 10 kappaleen säkin valkoisia T-paitoja.
Olisko nää tarkoitettu johonkin mainospaitojen painattamiseen ? Mut nää säilyttää muotonsa pesussa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.7.25 22:22:12

Täältä myös ääni Uniqlon paidoille. Ainakin ne "basics" malliston t-paidat ovat hinta-laatusuhteeltaan aivan lyömättömiä. H&M hinta, mutta hyvälaatuista pehmeää puuvillaa ja ihanaa kun voi käyttää valkoistakin t-paitaa ilman että rintsikat näkyy ollenkaan läpi :)

Lähettäjä: Napletti 
Päivämäärä:   19.7.25 23:38:26

Millainen on Uniqlon mitoitus?

Lähettäjä: Valpuri 
Päivämäärä:   20.7.25 00:05:57

Napletti: Ihan normaali mielestäni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.