Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Ei rannalle tällä vartalolla"

Lähettäjä: mirataz 
Päivämäärä:   17.7.25 20:31:19

Todella surullista, jos joku kokee noin ja jää sen takia kesän yksi parhaista asioista kokematta.

Re: "Ei rannalle tällä vartalolla"

Lähettäjä: Niinpä! 
Päivämäärä:   17.7.25 20:33:29

Ihmisen oma mieli on joillain olla tosi julma itseään ja kehoaan kohtaan :/ Se on äärimmäisen surullista!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.25 20:34:49

Heidän kannattaisi joskus käydä siellä rannalla. Kyllä siellä on ihan tavallisia ihmisiä tavallisine kroppineen, perheenäitejä, isiä, hyllyviä ja luisevia ja kaikkea siltä väliltä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.7.25 20:35:30

No on kyllä. Uimaanhan sinne mennään ja eväitä syömään ja lukemaan ja juttelemaan, ei vartaloita arvostelemaan. Jos joku ei uskalla mennä kansoitetulle rannalle, niin täällä syrjäkylillä on paljon rantoja, jonne mennä. Tänään käytiin yleisellä rannalla eikä siellä ollut muita, ja äsken kuulin pihalla että joku oli tuossa ihan lähellä metsänrannassa vesileikeissä.

Lähettäjä: Mirtazapin 
Päivämäärä:   17.7.25 20:35:57

Ai se on surullista JOS joku kokee niin? Sekö ei, että sille tunteelle yleensä on syynä muiden ihmisten käytös?

Päivämäärä:   17.7.25 20:40:25

Ei tulisi mieleenkään mennä rannalle tai mihinkään uimapuvussa. Painoindeksi 36, laihdutan mutten laihdu. En halua oksettaa ketään laihaa vartalollani. En käy enää oikein muuallakaan kuin pakollisissa paikoissa ja välttelen ihmisiä. Olen sen verran fiksu että tiedän ja ymmärrän miltä näytän enkä halua pilata muiden maisemaa. Niin hirvittäviä juttuja mitä täältäkin on saanut lihavista lukea.. ei, en aio olla yksi niistä, jotka mässää ja mässyttää laardia kaiket illat niin että rasva vaan valuu suupielistä ja läski hyllyy ja tursuu. Annetaan laihoille rantarauha :)

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   17.7.25 20:43:12

Se tuskin olisi kesän paras kokemus, jos ihminen mielummin jättää sen väliin. Jokainen tekee valintoja oman kokemuksensa pohjalta.

Miksi pitäisi mennä julkiselle paikalle vähissä vaatteissa, jos sen kokee epämukavana? En minäkään koe enää nelikymppisenä oloani luontevaksi monissakaan vaatteissa, joissa 20v sitten kaupungille lähdin. Eikä kyse ole edes painosta, en ollut erityisen timmissä kunnossa silloinkaan ja itsevarmuus on kasvanut paljon nopeammin kuin paino.

Lähettäjä: N46 
Päivämäärä:   17.7.25 20:45:22

Ikinä en oo julkisella rannalla käynyt, en vois kuvitellakaan. Normipainoinen mutta sellua kaikki pinnat täynnä kaulasta nilkkoihin, ollut teinistä lähtien. :/

Päivämäärä:   17.7.25 20:48:40

Itse käyn yleisillä rannoilla joka kesä. Vartaloita on laidasta laitaan enkä ole ikinä kuullut mitään arvostelua tai tirskumista. Jos sellaista kuuluisikin, se kertoo enemmän siitä arvostelijasta itsestään.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   17.7.25 21:31:38

En minäkään käy julkisilla paikoilla uimassa, varmaan joskus yli 10v sitten viimeksi. Ei ylipainoisena ole mitään asiaa sinne pilaamaan muiden elämää. Ihan puppua väittää etteikö toiset katselisi ja arvostelisi.

Lähettäjä: Jojo 
Päivämäärä:   17.7.25 21:33:56

Minä taas käyn kyllä. Ikä tekee näkymättömaksi ja vain pari kertaa olen kuullut sanottavan rumasti lihavuudestani.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.7.25 21:37:49

BMI 30 ja en minäkään yleiselle rannalle haluaisi mennä tässä kunnossa.

Onneksi on oma ranta.

Päivämäärä:   17.7.25 21:46:25

Niin surullista... itse annan selluliittini hötkyä ihan rauhassa. Jos jotakuta häiritsee, se on hänen ongelmansa.

Päivämäärä:   17.7.25 21:50:40

Joskus kommentoidaan niin että sen kuulee, useammin naureskellaan.

Toisaalta helppo ymmärtää kouluampumiset ja olisi helppo ymmärtää myös uimaranta-ampumiset. Sellainenkin varmasti vielä tapahtuu.

Päivämäärä:   17.7.25 21:59:48

"Joskus kommentoidaan niin että sen kuulee, useammin naureskellaan.

Toisaalta helppo ymmärtää kouluampumiset ja olisi helppo ymmärtää myös uimaranta-ampumiset. Sellainenkin varmasti vielä tapahtuu."

Aivan kamalaa. Itse en ole kuullut ketään pilkattavan rannalla. Miusta on ihanaa, kun on erilaisia ihmisiä rannoilla. Varsinkin pienten lasten ilakointia on kiva katsella.

Lähettäjä: Jojo 
Päivämäärä:   17.7.25 22:05:06

Mut hei, miettikää, kun minä olin selkä- ja jalkakipujen kanssa rannalla ja siellä meni pitempään kuin ajattelin niin könysin istumaan. Mikä näky se olikaan, kun könysin ylös. Eikä minua silti hävetä.

P.s. Tuo loukkaantumiseni ei johtunut lihavuudesta.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   17.7.25 22:06:31

Kun on lapsesta asti kiusattu milloin mistäkin ulkonäköön liittyvästä seikasta niin kyllä se jäljet jättää.

Päivämäärä:   17.7.25 22:13:05

Miulla on hirveän jäykät jalat ja varmaan oudonnäköistä, kun ähellän vaivalloisesti pystyyn, jos esim. istun viltillä. Itseäni lähinnä naurattaa oma kömpelyyteni, vaikka on se välillä ärsyttävää.

Lähettäjä: btw 
Päivämäärä:   18.7.25 00:26:28

"Ikinä en oo julkisella rannalla käynyt, en vois kuvitellakaan. Normipainoinen mutta sellua kaikki pinnat täynnä kaulasta nilkkoihin, ollut teinistä lähtien. :/"

Tää tällainen poikkeava ihon rasvakudosrakenne on ihan oma lääketieteellinen tila, kyse ei ole selluliitista. En nyt kuollaksenikaan muista mikän ton tilan nimi on, mutta sille on pian tulossa ihan oma tautiluokitus.

Lähettäjä: btw 
Päivämäärä:   18.7.25 00:46:00

https://yle.fi/a/74-20021782

Tommosen artikkelin löysin nyt pikaseen tuosta normaalipainoisen ihmisen "liiasta selluliitista". Lisänä usein myös kivut ja mustelmaherkkyys.

Lähettäjä: Niki 
Päivämäärä:   18.7.25 05:48:12

Lähettäjä: Mirtazapin
Päivämäärä: 17.7.25 20:35:57

Ai se on surullista JOS joku kokee niin? Sekö ei, että sille tunteelle yleensä on syynä muiden ihmisten käytös?

On se surullista, jos muiden arvostelun pelko on syynä sille ettei uskalla tehdä jotain mitä haluaisi!
Koska olet sitten millainen vaan, niin tässä maailmassa on aina on joku joka arvostelee, mutta mitä sitten? Miksi jonkun toisen tuntemattoman ihmisolennon negatiivinen mielipide sinusta estäisi sinua elämästä omaa elämääsi ja menemästä rannalle jos huvittaa? Koska vaikka joku tyyppi ajattelisi sinusta jotain, niin silti suurin osa ihmisistä ei kiinnitä sinuun yhtään mitään huomiota. Yleensä se ihmisen pahin kriitikko on ihmisen oma mieli. Ja sen takia monesti sitä luulee, että ne omat epävarmuudet on niitä mitä kaikki näkee ja huomioi. Vaikka todellisuudessa ei. Muiden ajatuksia tai käyttäytymistä ei voi muuttaa, mutta itse voi päättää antaako pelon siitä mitä muut nyt minusta ajattelee estää tekemästä asioita joista nauttisi muuten .

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.7.25 06:30:59

Kyllähän täälläkin läskejä haukutaan kilpaa niin onko ihmekään?

Lähettäjä: Daisy 
Päivämäärä:   18.7.25 06:45:53

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 18.7.25 06:30:59

Toivottavasti kukaan, yksikään ihminen ei oikeasti anna minkään ht.netin foorumin kirjoitusten vaikuttaa omaan mieleen niin paljon, että sen takia alkaa rajoittamaan omaa elämistään!

Päivämäärä:   18.7.25 07:02:48

Minä lopetin salilla käymisenkin. Vaikka kuinka väitetään ettei ketään kiinnosta ketä siellä käy, kyllä ne fitness beibet ja äijät katsoo hyvin arvostelevasti päästä varpaisiin. Joka kerta sain mulkoilua osakseni kun tein laitteilla liikkeitä. Ei niitä katseita vaan voi olla huomaamatta.

Saati että menisin vielä uimarannalle läskeineni. Ei kiitos. En halua julkisesti nöyryyttää itseäni. Viihdyn kesälläkin pitkissä ja peittävissä vaatteissa, ihanaa olla näkymätön.

Kun se muiden arvostelu ei rajoitu vain tänne nettiin. Sitä tapahtuu oikeassa elämässä kaikkialla, vaikka te ette sitä näe ettekä koe - ette tietenkään kun ette ole kohteita.

Lähettäjä: Liisi 
Päivämäärä:   18.7.25 07:15:12

Täällä painoindeksi 34 ja rakastan uimista. En kyllä käytä enää bikineitä vaan kokouikkarilla mennään. Rannalla on ihmisiä kaiken kokoisia. On laihoja ja lihavia, ja kaikkea siltä väliltä. Ei ne ole sinne tullut muita tuijottelemaan vaan nauttimaan ihanasta Suomen kesästä.

Lähettäjä: N46 
Päivämäärä:   18.7.25 07:37:30

btw: Joo itsekin törmäsin tähän tietoon äskettäin, ei valitettavasti lohduta yhtään. Tosiaan teinistä lähtien saanut yököttelyä kuulla ko. ominaisuuden johdosta, ei siinä auta vaikka tatuoisi otsaan "tää on hei sairaus!!!"

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   18.7.25 07:48:29

. Painoharjoittelua on helppo tehdä kotona irtopainoilla ja kehon omalla painolla. Kävin ennen salilla jotain 15 vuotta, mutta en enää, koska siellä on sellaista pällistelyä. Olen enemmän hoikka kuin lihava.... mutta silti. Kotona on kiva treenata pieru verkkareissa ja silloin, kun haluaa.

Lähettäjä: Mielipide 
Päivämäärä:   18.7.25 08:02:55

Kaikenlaisilla vartaloilla rannalle sekä uimahalliin.

Lähettäjä: No höh 
Päivämäärä:   18.7.25 08:05:55

Minkä he*lvetin takia sinne rannalle tarttee yleensä mennä?

Lähettäjä: Dandelion 
Päivämäärä:   18.7.25 08:12:50

Lähettäjä: No höh
Päivämäärä: 18.7.25 08:05:55

Minkä he*lvetin takia sinne rannalle tarttee yleensä mennä?

Toiset tykkää siitä. Ihmiset on erilaisia. Sinäkin varmasti tykkäät tehdä joitain sellaisia asioista, joista joku toinen ajattelee just noin kuten sinä ajattelet rannalla olemisesta :)

Päivämäärä:   18.7.25 08:16:35

LähettäjäDaisy

Päivämäärä18.7.25 06:45:53

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 18.7.25 06:30:59

Toivottavasti kukaan, yksikään ihminen ei oikeasti anna minkään ht.netin foorumin kirjoitusten vaikuttaa omaan mieleen niin paljon, että sen takia alkaa rajoittamaan omaa elämistään!

Totta kai se vaikuttaa jos jatkuvasti kuulee kuinka ällöttäviä läskit on? Ihan samalla tavoin kuin ennen vanhaan hieno nainen ei saanut ruskettua, sitä kauhisteltiin niin että jokainen piti varmasti huolen vaaleasta ihosta.

Lähettäjä: np 
Päivämäärä:   18.7.25 08:24:14

"Lähettäjä: mirataz
Päivämäärä: 17.7.25 20:31:19

Todella surullista, jos joku kokee noin ja jää sen takia kesän yksi parhaista asioista kokematta."

Häh? Mikä kenellekin on "kesän yksi parhaista asioista". Minulle esimerkiksi yleisellä uimarannalla käyminen on kaikkea muuta kuin "kesän yksi parhaista asioista". En voi sietää ajatustakaan, että menisin rannalle, joka on täynnä ihmisiä, olivat he sitten laihoja, sporttisia, ylipainoisia tai lihavia tai kaikkea tätä. Itse olen normaalipainoinen enkä jätä menemättä rannalle siksi, että häpeäisin kehoani, vaan siksi, etten viihdy sellaisissa paikoissa.

Kesän parhaat asiat ovat jotain ihan muuta kuin yleisillä rannoilla käyminen.

Päivämäärä:   18.7.25 08:26:45

Ne jotka on epävarmoja muistakaa että monet samanlaisissa kehoissa menee uimaan välittämättä. Ei ne muut teidän kehoja tuijota! Menkää nyt vaan uimaan! Elämme täällä vaan kerran!

Lähettäjä: Brave 
Päivämäärä:   18.7.25 08:28:38

Joku arvostelee ihan aina. On typerää sen takia jättää tekemättä jotain mistä nauttisi muuten. Mitä sitten, jos joku katsoo sua tuomiten? Koska sehän on vaan sen henkilön omaa epävarmuutta. Yhtä lailla joku aina katsoo sua ihaillen. Ja kaikki katseet ei aina ole arvostelua. Joku siellä rannalla tai salilla voi miettiä vaikka kauppalistaa, vaikka resting bitch facella katsoisi sun suuntaan. Monesti ihmiset on vaan liian kiireisiä omien ajatustensa kanssa ajattelemaan muita. Ei jonkun randomina, saati nyt keskustelupalstan tai somen kommenttien pidä antaa rajoittaa omaa elämää! Olkaa rohkeita, elämä on liian lyhyt siihen, ettei moisen talia uskalla tehdä asioita. Toki on ok olla myös menemättä, jos se on aidosti se miten haluaa toimia.

Päivämäärä:   18.7.25 08:29:03

"Ei ne muut teidän kehoja tuijota"

Haha.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   18.7.25 09:00:59

Olisi ihana mennä uimaan ja vaikka vähän rannalle lekottelemaankin näillä helteillä, mutta ei se kivaa ole kun tuhat muutakin ihmistä sinne tunkee.. Sitä kirkumista ja hälinää ensin kuuntelisi ja seuraavana päivänä vielä toteisi saaneensa jonkun pöpön kun pikkuliisat ja muut on paskoneet veteen. Juu ei kiitos. Ison ruhoni kanssa olen kyllä koti- ja ulkomailla ihan reippaasti rannalle mennyt, siitä ei ole kiinni.

Päivämäärä:   18.7.25 09:19:17

Np: tuossa olikin JOS.

Minä olen se resting bitch-naama, joka ei edes tunnista tuttujaan vaikka katsoo päin.

Päivämäärä:   18.7.25 09:48:56

"Lähettäjä: zäkä
Päivämäärä: 18.7.25 09:19:17

Np: tuossa olikin JOS."

Niin: "jos JOKU KOKEE".

Ja tuo jatkui, että "jää sen takia kesän yksi parhaista asioista kokematta".

Alkuperäisessä ei sanota, että "jos rannalla käyminen on kesän yksi parhaista asioista", vaan todetaan, että kokematta jää kesän yksi parhaista asioista [rannalla käyminen], JOS JOKU KOKEE NOIN [eli "ei rannalle tällä vartalolla].

Lue, zäkä, aloitus uudelleen. Taisit lukea sen huolimattomasti, kun ymmärsit väärin, mitä aloituksessa jossitellaan. Kaikki me joskus luemme hätäisesti ja teemme virheitä.

---

Kaikille se yleisellä uimarannalla käyminen ei tosiaan ole kesän yksi parhaista asioista, ihan vartalosta riippumatta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.7.25 09:53:44

"ennen vanhaan hieno nainen ei saanut ruskettua, sitä kauhisteltiin niin että jokainen piti varmasti huolen vaaleasta ihosta."

Oli ehkä hyväkin, että aurinkoa vältettiin, kun aurinkovoiteita ei ollut. Toisaalta välttäminen saattoi johtaa d-vitamiinin puutostiloihin.

Hienoimmat naiset olivat huolissaan, ruskettaako kuunvalo, ja välttelivät varmuuden vuoksi sitäkin.

Hoveissa naamaan hierottiin valkoista lyijytahnaa, joka aiheutti syöpää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.7.25 10:25:24

. Tuskinpa sua on siellä salilla tuijoteltu sen enempää kuin letään muutakaan. Oikeasti muita ei kiinnosta kukaan nobody. Vaikda siellä salilla on toki olla katsomatta ihmisiä, vaikka itsekin pyrin tuojottelemaan seiniä mutta kyllä nyt vaistomaisesti tulee katsottua esim.kun joku tulee salille tai mihin laitteeseen ihmiset seuraavaksi ovat menossa. Ei kannata uskoa olevansa pallon kiinnostavin ihminen ;)

Päivämäärä:   18.7.25 10:33:04

Kuten sanottu. Te ette tiedä ettekä näe sitä, kun ette ole kohteena. Se on hienoa ettei pistepiste tuijottele muita ihmisiä, mutta et edusta koko salillakävijäkuntaa. Ei kannata luulla tietävänsä asiasta kaikkea mistä ei tiedä mitään :)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.7.25 10:40:54

Hyvä itsetunto auttaa. Voi tehdä mitä haluaa muista huolimatta. Helpottaa elämää kummasti :)

Päivämäärä:   18.7.25 10:57:01

Np: Niin, jos joku kokee noin ja jää se kesän paras kokemus (siksi) kokematta. Joku voi kokea että tuijotellaan, eikä välitä asiasta. Joku voi kokea noin, mutta ei muutenkaan menisi uimarannalle. Niistä kai ei nyt niinkään ollut kyse.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.7.25 11:03:03

Hyvä itsetunto. Minua saa tuijotella ja katsella ihan rauhassa, ei voi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee.

Lähettäjä: läski 
Päivämäärä:   18.7.25 11:11:45

En mene yleiselle rannalle enkä salille mun lihavan omenavartalon kanssa ettei tarvii nähdä niitä sääliviä tai arvostelevia katseita.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.7.25 11:19:25

Minä jätän menemättä rannalle vartaloni takia, vaikka olenkin hoikka ja ikäisekseni hyväkuntoinen. Ei edes kiinnosta mitä joku muu ajattelee kehostani. En vain itse viihdy lasten ja iän runtelemassa kehossani ja mieluiten en sitä kenellekään ”esittele”. Mutta aika vähäpätöinen asia elämässäni, etten ole lasten saamisen jälkeen enää uinut.

Päivämäärä:   18.7.25 11:24:04

Heikko itsetunto saa arvostelijat arvostelemaan.

Päivämäärä:   18.7.25 11:55:20

Lähettäjänomadi

Päivämäärä18.7.25 09:53:44

"ennen vanhaan hieno nainen ei saanut ruskettua, sitä kauhisteltiin niin että jokainen piti varmasti huolen vaaleasta ihosta."

Oli ehkä hyväkin, että aurinkoa vältettiin, kun aurinkovoiteita ei ollut. Toisaalta välttäminen saattoi johtaa d-vitamiinin puutostiloihin.

Hienoimmat naiset olivat huolissaan, ruskettaako kuunvalo, ja välttelivät varmuuden vuoksi sitäkin.

Hoveissa naamaan hierottiin valkoista lyijytahnaa, joka aiheutti syöpää.

Joo tosi hyvä juttu että miehiä miellyttääkseen ei uskallettu ulkoilla kuin pieni hetki varjon alla:D

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   18.7.25 12:15:00

"Joo tosi hyvä juttu että miehiä miellyttääkseen ei uskallettu ulkoilla kuin pieni hetki varjon alla:D"

Sama kauneusihanne koski myös miehiä.
Ruskettunut iho oli merkki köyhyydestä, kun on joutunut tekemään töitä ulkona.

Päivämäärä:   18.7.25 12:51:10

Joku mainitsi ettei halua esitellä rannalla kroppaansa...

Siis häh? Minä meen rannalle viihtymään ja uimaan enkä todellakaan esittelemään kroppaani. Jos joku katsoo niin voi, voi. Ei ole mun ongelma jos jonkun mielensäpahoittajan mieltä hiertää mun ulkonäkö.

Päivämäärä:   18.7.25 12:54:11

Rikhart: mutta kyllä ne varakkaat herrat ratsastivat ja harrastivat muita ulkoviihdykkeitä. (Naisilla oli hevosen selässäkin usein päivänvarjo).

Lähettäjä: Hkk 
Päivämäärä:   18.7.25 13:11:37

Eräs vanha nainen sanoi minulle, että eniten hän katuu elämässään asioita, jotka jätti tekemättä muiden mielipiteiden takia. Yksi näistä asioista oli juuri rannalle meno.

Päivämäärä:   18.7.25 13:16:14

"Lähettäjä: zäkä
Päivämäärä: 18.7.25 10:57:01

Np: Niin, jos joku kokee noin ja jää se kesän paras kokemus (siksi) kokematta. Joku voi kokea että tuijotellaan, eikä välitä asiasta. Joku voi kokea noin, mutta ei muutenkaan menisi uimarannalle. Niistä kai ei nyt niinkään ollut kyse."

Väännän vielä viimeisen kerran rautalankaa. Aloituksessa esitetään väite, että rannalla käyminen on kesän paras kokemus. Sitä ei jossitella, vaan se esitetään yleisenä totuutena (mitä se ei siis tosiaankaan ole). Jossittelun kohde ei aloitusviestissä ole se, onko rannalla käyminen kesän paras kokemus.

Minä taas väitän, että kesän paras kokemus ei ole rannalla käyminen. En käy rannalla, vaikka olen normaalipainoinen eikä minun tarvitse jossitella sitä, tuijotetaanko minun vartaloani ja millä tavalla.

Ymmärrätkö nyt, mitä aloitusviestissä jossitellaan ja mitä ei?

Älä turhaan vastaa tähän, ainakin minun osaltani keskustelu on tässä. Oletin, että olet lukutaitoinen, ja voi olla, että oletkin ja esität nyt tyhmempää kuin oletkaan. Mutta mistäänhän ei voi tietää.

Päivämäärä:   18.7.25 13:23:45

Oi voi, en jaksa lukea noin pitkää viestiä. Jotain uikutit että esität tyhmää. Älä vastaa mulle enää koskaan, täällä määrään minä.

Lähettäjä: rauha 
Päivämäärä:   18.7.25 13:40:06

Np on selkeästi kirjolla :D

Lähettäjä: worlpeace 
Päivämäärä:   18.7.25 14:31:44

kun on aina kiusattu toki siitä traumat jää.

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   18.7.25 15:34:29

Käyn ja olen käynyt aina. Olen sitten painanut vähän tai vähän enemmän niinkuin nyt. Jos itse kannan kiloni ja se jotain häiritsee hän voinee katsoa muualle.
En ole huomannut kommentteja painosta. Joskus teinitytöt suosittelee, mut nehän on sellaisia. OMG! Kyllä nekin oppii kun ikää tulee ja se oma kroppa kehittyy.
Hyväksyn itseni ja ostan sellaiset uikkarit tai bikinit jotka näyttävät omaan silmään sopivilta.
Se että on vatsaa, peppua ja reittiä on myös merkki siitä miten elämää on vietetty.
Olen saanut lapsia se näkyy vatsan alueella. Jos joku jaksaa kiinnostua mun raskausarvista tai selluliiteistä on hänellä varmaan tosi tylsä elämä. Toivon todella hänelle muuta sisältöä elämäänsä.
En itse katsele ihmisten kroppa rannoilla. Käyn uimassa tai vietän aikaa muuten. Vesi viilentää kivasti ja nautin kesästä.

Lähettäjä: 1234 
Päivämäärä:   18.7.25 15:48:49

En ole käynyt uimassa 20 vuoteen. En vain kehtaa olla uimapuvussa vaikka painoa hädin tuskin 50kg.

Päivämäärä:   18.7.25 16:30:04

Aikamoisia traumoja ihmisillä. Kamalaa kuinka hirveitä haavoja arvostelu ja kiusaaminen jättää. Loppuelämä hävetään ja mietitään mitä muut ajattelee.

Päivämäärä:   18.7.25 16:55:33

Bmi 40, ja olen käynyt jo 3 kertaa tällä viikolla rannalla.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   18.7.25 17:38:31

Minua saa arvostella. Minulle saa naureskella ja jopa vit***lla.
Siinä vain saattaapi tulla itku pitkästä ilosta. Itse asiassa jää se ilokin kokolailla lyhyeksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.