Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Anteeksi työnantajat.

Lähettäjä: duunari 
Päivämäärä:   27.3.25 14:14:10

Anteeksi työnantajat. Käytän teitä ainoastaan saadakseni rahaa. Minua ei kiinnosta tippaakaan visionne, strategianne, firmanne menestyminen, mistään täysin liibalaaba "tiimihengestä" ja "yhtäsuurtapersettä" mairitteluistanne puhumattakaan. Minä myyn teille aikaani, osaamistani ja pätevyyttäni ja te maksatte siitä ja that's it, ei tehdä siitä mitään sen kummempaa. Ja jos haluatte että minä toisinaan joustan joissakin asioissa niin se on pääsääntöisesti täysin okei MUTTA se tarkoittaa sitten sitä, että myöskin te joustatte tarpeen tullen. It takes two to tango. Jos minä pyydän joustoa jossakin vähämerkityksisessä asiassa enkä sitä saa jonkin vatipäisen "periaatesyyn" nojalla, niin voitte olla varmoja että seuraavan kerran kun te pyydätte joustoa asiassa joka olisi minulle muuten täysin hälläväliä-juttu, niin ihan periaatteesta pidän sitten minäkin kiinni siitä mitkä ovat oikeuteni ja mitä on allekirjoitettu enkä jousta piruuttani tippaakaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.25 14:19:58

Sori työnantaja mut en ole lojaali koska et puutu kiusaamiseen työpisteelläni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.25 15:10:57

Anteeksi työnantajat, palveluntarjoaja on käytetty loppuun.

Olen tehnyt suurimman osan elämääni töitä joko palkatta tai nälkäpalkalla. Olen ollut myös ok palkkaisessa työssä, mutta miehet työmailla ovat vaan niin stanan raskaita, että ei vaan pysty enää. En siedä mitään epäkunnioittavaa käytöstä, joten ei ole mitään asiaa enää työelämään.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   27.3.25 15:11:27

Surullista duunari. Mulle mun työpaikan kaverit on toinen perhe <3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   27.3.25 21:02:10

Mä jään kohta eläkkeelle. Mä en jää kaipaamaan työnantajaa, pomoa tai niitä töitä. Mukavia työkavereita ehkä kaipaan joskus.

Lähettäjä: Ikivanha 
Päivämäärä:   27.3.25 21:45:43

Mulla on 40-vuotisen urani aikana ollut 5 erilaista vakituista työpaikkaa, 3 viimeistä 7 ja 11 vuotta ja nyt viimeisintä mennään jo 16:tta vuotta.
Vain ensimmäistä voisin moittia, enkä siinäkään työnantajaa vaan työntekijöitä.
Ei taida olla yllätys että se eka oli sote-ala.
No, tietysti ajat muuttuu, mutta todellakaan ei ole ollut syytä kiukutella työnantajille.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.