Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  yksinäisyyde yksinäisyys

Lähettäjätylsistynyt skidi 
Päivämäärä:   10.12.18 22:42:28

Onkos muilla ongelmana pienellä paikkakunnalla ettei oikee löydy frendei?
ite täs en oo monee vuotee saanu kunno kavereita ku lähel ei oikee asu kettää ja kukaa ei muutenkaa haluu hengaa mun kans. osa tuntenu toisensa jostai päiväkodista asti ja muualta... ja muuteki oon sellane outo lintu ettei oikee joka ikine kaveri porukka itteäkää miellytä ku liikun yllättävän paljon omassa kuplassa...

et onko muita jotka ei liiku niinkää isossa kaveri piirissä? et ois sellai parin henge kaveri piiri esim... nii vois vaikka yrittää tutustua...

  Re: yksinäisyyde yksinäisyys

Lähettäjä: XoXoX 
Päivämäärä:   2.1.19 23:15:08

Mullakaa ei oo kavereita, oon jotenki nii erilainen ku tykkään lukee, ratsastan, tykkään luonnosta ja siellä kävelemisestä enkä sellasista "perus nuorten jutuista". Yksi "kaverini" sanoi että olen "vanhanaikainen" xdd

  Re: yksinäisyyde yksinäisyys

Lähettäjä: Minä kans! 
Päivämäärä:   22.3.19 23:36:32

Hei XoXoX eksyin tänne sivulle ja täytyy sanoa että oon ihan samanlaine! Lempikirjasarja on ehdottomasti varjometsästäjät/shadow hunters!😍 Ja ratsastus on tosi kivaa, myös raviurheilu!

  Re: yksinäisyyde yksinäisyys

Lähettäjä: oripoika 
Päivämäärä:   26.6.19 23:23:00

Sitähän se on, ei niin herkästi löydy samanhenkisiä ystäviä. Mutta en silti maaseutua vaihtaisi. Liikuttava vaan harrastuksissa ja tapahtumissa, nuorena on kuitenkin helpompi ystävystyä.
Tsemppiä

  Re: yksinäisyyde yksinäisyys

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.20 01:04:52

Löytyiskö netistä kavereita?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.