Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: äksä 
Päivämäärä:   18.2.18 23:58:23

Tässä opiskeluaikanani olen usein ajatellut, että on vähän pelottavaa, ettei mulla ole haaveita tai suunnitelmia tulevaisuuden suhteen. Tietenkin haluan alalleni töihin ja olen suunnitellut opintoni, mutta muuten.

Kunnes yhtenä päivänä mietin asiaa pidempään ja huomasin, että onhan moniakin haaveita! Voi olla etteivät ne kaikki toteudu tai niiden toteutuminen kestää, muttei se estä suunnittelemasta.

Talo maalta, metsien ja peltojen keskeltä, semmoinen tontti että siihen saa oman harrasteratsun ja sille kaveriksi kasvamaan ravurivarsan, lyhyt matka luontoon ja kiinnostava työ. Totta kai haaveilen myös että löytäisin elämänkumppaniksi hyvän miehen. Lapsia en halua ainakaan vielä vuosiin, en ehkä koskaan.

Millaisia toiveita tai suunnitelmia teillä on? Liittyvätkö ne työhön, uraan vai muuhun kuin työelämään?

  Re: Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.7.18 22:28:47

Minulla tulevaisuuden haaveita on, että menen lukioon ja hevosopistoon ja kouluttaudun ylioppilaaksi ja ratsastuksen ohjaajaksi neljässä vuodessa. Sitten yritän päästä jonnekin tallille töihin jos en lisä kouluttaudu. Omistan este painotteisen ratsun ja ravurin joita ratsastan ja valmennan itse. Jossain vaiheessa haluan luultavasti kouluttautua myös ammatti ravivalmentajaksi. Sitten kun aika on oikea hankin tallin jossa valmennan ravureita ja käynnistän ratsastuskoulu toimintaa. Tottakai haluan myös ihanan miehen ja olisi ihan kiva jos hänkin olisi hevosihminen. En vielä tiedä lapsista mutta jos aika on joskus oikea niin miksi ei.

Joo siis nää kaikki saattaa viel muuttua koska olen niin nuori. Mutta tällä hetkellä näin:)

  Re: Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: En finne igen. 
Päivämäärä:   14.7.18 15:16:38

Haluan hässiä paljon

  Re: Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.18 22:00:53

Kiva työ, omakotitalo jostain kivasta paikasta, hevonen taas kun on aikaa ja kiinnostusta/motivaatiota

  Re: Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: Liz 
Päivämäärä:   2.8.18 23:55:21

Haluaisin neurokirurgiksi, minulla olisi oma talli jossa asuisi pari kouluhevosta, pari kasvavaa varsaa ja poni (jolla voisi hypätä) ja sen lisäksi kasvattaisin pienimuotoisesti shetlanninponeja ja kouluttaisin niitä kun olen sen verta lyhyt :D

  Re: Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.11.18 18:36:55

haluaisin joskus päästä olympialaisiin.

  Re: Mitä tulevaisuudenhaaveita teillä on?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.11.18 19:01:25

voisiko toteutua?!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.