Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seukkaatko

Lähettäjä: kurjaa 
Päivämäärä:   13.1.16 15:07:42

Mä oon 14 enkä oo viel seukannu ollenkaan. Must tuntuu et kaikil mun kamuil on poikkikset mut mul ei oo. Mä haluisin oman poikkiksen ku muillaki on. Miten te kestätte muut joil ei oo poikkist? Mist ootte löytäny omanne?

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: HIRVIÖHEMULI 
Päivämäärä:   13.1.16 17:11:36

Jaa a ei oo kyllä mullakaan näkyny. Muutaman kaa oon ollu mut ei varsinaista poikkista. Oon kamujen kaa ja puhutaa p a s k a a tai oon jo niin paljon poikein kaa kavereina jo muutenki. 5 poikaa ja 1-2 tyttöö

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.1.16 21:04:45

Älä huoli, ei mullakaan oo poikkista ollut, kavereilla taas ollu ekat yli kaks vuotta sitten :D Tiedän tosin pari poikaa, jotka ovat olleet ihastuneet muhun, mutta ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään ällöttäviä kähmijöitä..

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Aloner 
Päivämäärä:   14.1.16 21:06:27

Sama asia. Oon vaan liian ujo. Kyl mää osan luokkalaisten kaa oon iha kaveri mut ulkonäkö ei mitää ykkösluokkaa.

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Niih. 
Päivämäärä:   17.1.16 14:36:04

Juu emmääkään oo koskaan viel seukannu. Oon kohta 16. On mulla pari kaveripoikaa mutta siihen ne jääki. Koulussa omalla luokalla ei muutenkaan oo ketään poikaa kaverina. Jotenki vaa en kykene etes puhumaan pojille, meen lukkoon.

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Escapist 
Päivämäärä:   18.1.16 13:39:12

Ei kannata tossa iässä vielä huolestua. "No kun kavereillakin on" on maailman surkein syy ruveta seurustelemaan. Se kumppani täytyy oikeesti olla sellane, et sä haluat olla sen kanssa, koska se on just SE.

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.16 01:12:56

Sä oot vielä lapsi joten älä huoli =)
Kyllä ne poikakavertit sieltä tulee!
T. 17 wee tyttö

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.1.16 10:26:53

14 vuotias on vielä lapsi. Itse en ainakaan ajatellut semmosia asioista samassa iässä x) Itse aloin seurustelemaan vasta 18 vuotiaana :)

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: jooh 
Päivämäärä:   25.1.16 11:45:47

ku olin 14v leikin viel keppihevosilla. tos iäs ei oo mikää kiire seurusteleen, tos iäs kuuluu vaan olla niit ihastuksii, joista kuiskutella kavereitten kanssa.
sydän kerkee särkymään vanhempanakin, turha rikkoa sitä lapsena.
t.19v

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   26.1.16 11:59:27

Olet vasta 14v, ei mitään kiirettä. Muistan itsekki yläaste ajan jolloin useammalla minun ikäiselläni oli poikaystävä ja kyllä sitä itsekkin "haaveili ". Mutta kerkee seurustelemaan myöhemminkin :)

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: ojd 
Päivämäärä:   30.1.16 13:18:04

Ei @!#$, poikkis ei oo sana:D tiiän provo lol

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Kö 
Päivämäärä:   16.2.16 02:25:18

Kihloissa

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Birgitta Stadist 
Päivämäärä:   18.2.16 23:16:09

Älä @!#$ hommaa poikkist seukkaamises ei oo hyvii puolii muit ku seksitys mut siitki tulee raskaaks ja vittut @!#$ olla 14 v raskaan t kokemust on..!! ja sit pakko alottaa ryybbää ku on poikkis kosk ei sitä kestä selvänä

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: DD 
Päivämäärä:   30.4.16 22:44:39

Mun tekis mieli vastata tähän kiltisti mut "seukata" ja "poikkis"... Herranjumala.

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.16 13:33:32

Älä hätäile, sain ensimmäisen poikaystävän vasta viime vuonna
T. 18v :)

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: Jjj 
Päivämäärä:   6.8.16 18:04:03

14 oon, tein virheen fuckboin matkaan lähdin ei kauaa kestäny ku sai mitä halus:-)

  Re: Seukkaatko

LähettäjäMirkkuli 
Päivämäärä:   6.10.16 21:12:17

Morkkul! ite sain kyrvänsyylä kun bussissa harrastin sexitystä. Onnex oli kiva kumppani ;)
T. 12 joulukuus 13

  Re: Seukkaatko

LähettäjäTilda 
Päivämäärä:   6.2.17 17:43:45

Joo seukkaan :P

  Re: Seukkaatko

Lähettäjä: elämää nähnyt 
Päivämäärä:   19.2.17 08:56:27

seurusteleminen ei ole saavutus tai mikään. jos kavereillasi on poikaystäviä ei se tarkoita että sinullakin pitäisi. seurustelu saattaa tuntua siistiltä tai saatat tuntea itsesi kypsemmäksi. 14 on aika nuori vielä. seurusteluun ei ole tiettyä ikää ja yleensä varhaisteini iässä ne kestävät n. 2 viikkoa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.