Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvialan hevostila 2010-2015

Lähettäjä: Emppu 
Päivämäärä:   1.3.22 18:22:39

Moikka! Onko kellään tietoa Harvialan hevostilalla noina vuosina majailleiden hevosten kohtaloista? Ihan vanhoja muistojakin olisi hauska jakaa:D Hoidin aikanani Lappi-piensuokkia ja pv (?) Omppua (tummanruuninko, oikea nimi Rocksy, ymmärtääkseni myytiin yksityiselle). Muita tuttuja nimiä mm. Cindy, Leksa, Blake, Tico, Linda, Kassu, Olivia, Nette...

  Re: Harvialan hevostila 2010-2015

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   2.3.22 01:34:50

moikka! mä kävin Harvialassa leireillä 2007-13. Ainakin kaikki nuo luettelemasi hevoset on kuolleet, Olivia on ainut epävarma kenestä en tiedä :( mulla oli siellä leireillä nuorena hauskaa, mutta jälkeenpäin kuullut kaikenlaista huonompaa sen tallin meiningeistä. Mä jäin kaipaamaan Selman ja Vellun kuulumisia, en vieläkään tiedä mitä niille kuuluu.

  Re: Harvialan hevostila 2010-2015

Lähettäjä: JL 
Päivämäärä:   28.3.22 19:07:32

Itse aloitin Harvialassa 2012 ja siitä asti enemmän ja vähemmän siellä pyörinyt niin tuntiratsastajana kuin myöhemmin työntekijänäkin. Sen verran korjaan edellistä kommenttia, että kaikki muut ovat syystä tai toisesta lopetettu, mutta mun tietojeni mukaan Nette on edelleen hengissä. Nette lähti eläkekotiin tallin omistajan tutulle eikä sillä siellä tietääkseni juurikaan enää ratsasteta. Viime kesänä Nette tuli vielä Harvialaan käymään leirien maastoihin avuksi. Toki kaikilla näillä pidempään Harvialassa olleilla hevosilla on ikää jo niin paljon, että ihan senkin puolesta ei kovin moni enää ole elossa.

  Re: Harvialan hevostila 2010-2015

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   28.3.22 20:19:18

Mää kävin harvialassa n.vuosina 2010(?)-2012, tuntiratsastajana, välillä tallitöissä auttelijana ja vuokraajana.
Vaakku oli mun ehdoton lemppari, Ompusta tykkäsin myös. Lämmöllä muistelen Vaakkua ja kaikkea meidän yhteistä menoa. Nykyisin omistan oman viisaan lämpöisen tamman :)

  Re: Harvialan hevostila 2010-2015

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   1.4.22 12:57:06

Sinä,joka kyselit Selman ja Vellun kuulumisia!He ovat täällä kotonaan ja viettävät eläkepäiviä!Täällä kotona he ovat Sella ja Vallu,Vallu on jo 27!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.