Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aramara, Jämsä

Lähettäjä: Mutu 
Päivämäärä:   14.4.20 01:38:58

Muistaako joku Aramaran hevosia? Osa on ilmeisesti Outilla Kalajoella edelleen, mutta entä myydyt, missähän mahtavat mennä?
Erityisesti mietin Faustia ja virolaista ruunaa Mersiä, mitähän heille mahtoi käydä? Muistelin etäisesti että Mersulle kävi joku onnettomuus ulkona ja meni vähän huonoksi sen jälkeen.

Re: Aramara, Jämsä

Lähettäjä: Kauan sitten 
Päivämäärä:   16.4.20 13:44:16

mä olin siellä joskus leirillä, mutta en muista kyllä yhdenkään hevosen nimeä. Olisiko joku poni ollut golddigger tms. Lähdin kesken leirin pois, koska näin nälkää siellä. Muistan, että jämsän keskustasta käytiin grillillä syömässä, siis ihan omalla kustannuksella. :D Opetus oli kyllä hyvää, vaikkei se Outi varsinainen ilopilleri ollutkaan.

Lähettäjä: Ki 
Päivämäärä:   22.4.20 15:56:41

Muistan montakin. Esteri, jolla menin paljon joku osti omakseen, ja lopetettuna ollut nyt vuosia.. Osa menikin Outille ilmeisesti, mm shettikset Husana ja Felicia. Kauan sitten tallilla oli myös Moona, jyhkeä ja kiltti tamma. Harjoitusravi oli minulle vaikea, jotenkin niin iso/pomputtava. Oli lopetettu sekin aikoja sitten. Robin, kiltti ruuna, joku osti sen silloin kun kävin tunneilla, harmitti vietävästi.

Lähettäjä: Aramarafani 
Päivämäärä:   23.4.20 21:25:24

Muistaako kukaan sitä arabia mikä siellä oli?

Lähettäjä: Liitonalainen 
Päivämäärä:   25.4.20 06:37:14

Onko talli lopettanut ?

Lähettäjä: Mutu 
Päivämäärä:   2.7.20 17:41:56

Aramaran tiloissa ei kai toimi enää ratsastuskoulua, mutta ilmeisesti yksityinen pitää tilaa edelleen elossa vuokrapaikoilla. Ja ai kauhea, olin itse kanssa leirillä lapsena mutta en muista että olisi nälkää jäänyt. Ehkä satuit tiukempana kesänä jos ei varaa ruokkia leiriläisiä, ups..

En muista yhtään arabia, olikohan se tunneilla? Moonan ravin muistan kanssa kamalaksi, vaikka oli tosi lempeä luonteeltaan. Taisi sillon olla jo aika vanha kun aloin lapsena Aramarassa käymään, ja muistan että mulla meni aina ikuisuus sen lämmittelyssä.

Lähettäjä: Lima 
Päivämäärä:   3.7.20 10:34:54

Golddigger Laddie oli, hieno ori!

Mä omistin kakarana Aramara Banshee Bell-nimisen tamman, Pänsi oli aivan mahtava <3 Sekin mullan alla.

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   8.7.20 09:29:03

Bansheen muistan. Itsellä on siitä kuva, kun se on n parivuotias.

Lähettäjä: Olga 
Päivämäärä:   22.8.20 09:28:44

Se joku Galand tai Galant, olikohan jonkun työntekijän hevonen?

Päivämäärä:   22.8.20 09:30:26

Niin ja tuo Banshee Bell, en sitä koskaan nähnyt mutta kaunis nimi jäi mieleen :)

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   24.8.20 11:25:37

Olga oli siellä muinoin tummanruunikko täysiveriruuna Galant Sweed tms oli nimi. Taisi olla työntekijä Sarin (?) hevonen ?

Päivämäärä:   24.8.20 16:19:52

Joo, nyt kun mainitsit niin Sarin taidan muistaakin. Onkohan edelleen hevoshommissa.

Lähettäjä: Sentti 
Päivämäärä:   27.8.20 07:32:10

Settikset Husana ja Felicia asuvat Muuramessa, Hillside Stablella.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.20 17:37:20

Tove, Hurricane

Lähettäjä: TN 
Päivämäärä:   8.9.20 17:14:32

Aramara Golddigger oli ylikorkea ruunivoikko ruuna. Myytiin yksityiseksi aika nuorena. Superkiltti.

Kävin tallilla vuosina 1988-1999 ja satunnaisesti sen jälkeenkin, mm leirillä silloin, kun Outi taas muutti takaisin. Ja ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi meidän leireillä.

Lähettäjä: Sh 
Päivämäärä:   8.9.20 18:24:12

Eikä Golddigger Laddie ole koskaan ollut Aramarassa, ihan toinen omistaja sillä koko elämänsä!

Lähettäjä: Kurikka 
Päivämäärä:   14.9.20 19:06:29

Laddie oli hieno

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.