Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  muistaako joku Nepposen tallin Ruskolla?

LähettäjäNoora 
Päivämäärä:   16.3.19 00:34:18

Muistelin juuri lapsuuteni ekaa ratsasus paikkaa. Siitä ei löydy paljon mitään netistä. Omistajan nimi taisi olla Ritva Nepponen, ja paikka siis Rusko. Ratsastin siellä joskus 25 vuotta sitten. Olisi kivaa tulla yhteyteen jonkun kanssa joka paikan viellä muistaa ja ehkä tietää miten sillä loppu vuodet meni.

  Re: muistaako joku Nepposen tallin Ruskolla?

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   5.4.19 10:57:38

Itse en ole käynyt, mutta kuullut monilta tutuilta paikasta. Ajelin melkein päivittäin siitä ohi joskus 2000-luvun alkupuolella kun siellä oli vielä toimintaa. Viime kesänä ajoin pitkästä aikaa siitä ohi, nyt ei edes arvaisi enää, että siinä on ollut talli, koska kenttääkään ei ole enää. Tallirakennus kylläkin pystyssä vielä.

  Re: muistaako joku Nepposen tallin Ruskolla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.19 21:26:10

2003 taisi ainakin olla jossain määrin toimintaa. Samassa lukiossa kävi tyttö joka oli Nepposen perheen tytär ja kertoili silloin tällöin tallin kuulumisia.

  Re: muistaako joku Nepposen tallin Ruskolla?

Lähettäjäsatu 
Päivämäärä:   27.4.19 06:27:17

Mulle voi laittaa sähköpostia niin voin kertoilla. T.Ritvan kummityttö

  Re: muistaako joku Nepposen tallin Ruskolla?

LähettäjäNoora 
Päivämäärä:   3.5.19 16:07:42

Kiitos reaktioista. Joo mä kattelin google maps kautta aluetta ja tunnistin paikan mutta kenntä oli kadonnut ni aloin ihmettelemään mitä sinne kuuluu ja mitä on tapahtunut. Ite asun nykyään Hollannissa ja annan ratsastus tunteja lapsille tallilla joka on aika saman henkinen.
Kiva Satu, lähetän viestin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.