Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: kyselijä 
Päivämäärä:   8.6.19 20:35:57

Mielestäni aloitin keskustelun aiheesta jo aikaisemmin, mutta ketjua ei löydy mistään rymästä. Olisin kiinnostunut tauon jälkeen käymään tallilla, ja kyseinen ratsikoulu kiinnostaa. Onko henkilökunta ja hevoset mukavia ja pääsekö porukkaan helposti?

Talli ois itselleni hyvällä sijainnilla, ja nettisivujen mukaan tunnit maksaa vain 25€, mikä on mielestäni tosi edullinen hinta verrattuna tuntien hintaan nykyään monissa paikoissa.

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.6.19 08:51:37

Suosittelen SRL:n hyväksymiä talleja, joissa on asiat kunnossa ja opetuksesta vastaa koulutettu ratsastuksen opettaja/ohjaaja. Siitä se hintaero tulee. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.19 21:16:40

Kravi ei ole kylläkään varsinainen ratsastuskoulu, vaan harrastetalli, jossa pidetään jonkin verran tunteja. Käsittääkseni toiminta ei ole enää suurta, siellä taitanee pyöriä lähinnä vakioporukkaa. Tosi mukava henkilökunta, hevoset eivät ihan perustuntihevosia, vaan säpäkämpiä. En tiedä nykytilannetta varmaksi, mutta siellä alkaa osa hevosista olla tosi vanhoja ja sitten on poneja, eli en osaa sanoa, montako hevosta on käytössä.

Valitettavasti kenttää ei enää (juuri) käytetä, vaan tunnit maneesissa.

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.19 06:27:53

Mene paikanpäälle

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: keppi 
Päivämäärä:   15.6.19 08:32:15

tykkää mennä ite maneesissa

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: Sinivuokko 
Päivämäärä:   15.6.19 14:24:34

Pari kertaa käynyt tunnilla, ekalla kerralla sain aika pienen ponin (itse olen siis 165cm aikuinen), toisella kerralla ex- ravuri. Ihan jees tunnit oli silti.

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   25.6.19 19:47:44

Olen käynyt vuosia sitten kokeilemassa muutaman tunnin. Oli ihan ok, mutta hevoset säpäköitä ja pari mm. pukitteli silloin. En ole koskaan ollut arka ratsastaja joten putoamiset ei minuun vaikuttaneet, mutta joku olisi voinut saada traumoja. :D

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.6.19 13:41:57

Mikä hevosten koulutustaso ja minkä tasoisia tunteja? Kenelläkään kokemuksia valmennuksesta, esim onko vain yksäreille vai voiko mennä tallin hevosella? Sijainnin mukaan paras vaihtoehto ja välillä tällasissa pikkutalleissa on ihan helmiä mutta jos hepat vanhoja ex-ravureita niin ei kiinnosta :/

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   30.6.19 15:47:14

Mene sinne tallille äläkä ja jauha täällä kavereittesi kanssa sontaa!
SRL talli tai ei, ei poista koulutettua henkilökuntaa!!

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: kyselijä 
Päivämäärä:   1.7.19 10:09:25

Kiitos paljon vastauksista kaikille! Edelliselle kommentoijalle en ihan ymmärrä, miksi ei saisi kysyä etukäteen tallista, vaikka tottakai kirjoittaja on oikeassa, että parhaimman kuvan saa käymällä itse.

Mietin tuota, jos hepat ei oo kovin koulutettuja tai on säpsyjä, niin kuinkahan hyvin pärjään :D Oon itse niin pullaponitasolla, ettei tarvi olla mitään erityisen taidokasta ratsua, mutta olisi kyllä tärkeää, että hevonen/poni on rauhallinen, eikä liian vaikea. En usko, että tallin omistajakaan haluaa, että vaikeaa tai herkkää hevosta ratsastaa suht. kokematon tyyppi. Ja sen verran pieni olen, että poneilla voin myös ratsastaa :)

  Re: Kravin talli kokemuksia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.7.19 08:42:51

Juu en minäkään ymmärrä, miksei asiakastoimintaa järjestävistä talleista saisi kysyä kokemuksia siinä kuin muistakin yrityksistä.

Suurin osa kyselee vaikka kampaajistakin kokemuksia ennen kuin valitsee, minne menee.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.