Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.10.18 16:26:12

Hei,

Onko tästä pienestä tallista, hevosista ja opetuksesta kokemuksia?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.10.18 17:01:51

Lisäkyssäreitä: Onko kenttä ollut ok näin sateisena syksynäkin ja onko varusteiden huoltamiseen lämpimät tilat? Ja juu, menen kokeilemaan varmaankin.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   16.10.18 18:18:47

En ole itse käynyt, mutta kauneusbloggaaja Katja Kokko hehkuttaa paikkaa ja hänellä on Instagramissa paljon kuvia ja videoita tallilta. Muistaakseni storyn puolella oli postaus jossa näkyi kivat sisätilat! Mene ihmeessa kokeilemaan siis!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.10.18 21:57:34

Kiitos, yritän tsekkaa ton blogin.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: 89 
Päivämäärä:   17.10.18 09:08:36

Kävin kokeilemassa ja tykkäsin, oli ajatus jatkaa käymistä kerran-kaksi kuussa mutta en vaan ole ehtinyt kun tuli kaikenlaista muutosta elämään :/ Enemmän sellaista kouluratsastuksen hifistelyä kuin perus ratsastuskoulutoimintaa, sopinee siis parhaiten vähintään helppo B++ tasoiselle. Hevonen millä menin oli upea.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   17.10.18 12:16:17

Onko tämä ollut kauan toiminnassa? Ensimmäistä kertaa kuulin, vaikka paikkakuntalainen olen.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: tallilla käynyt 
Päivämäärä:   17.10.18 13:05:04

Opetus tosi hyvää! Pienet ryhmät plussaa ja ihana ympäristö! Hevoset todella kokeneita ja koulutettuja, ei ihan aloittelijoille mutta HeC tasoinen pärjää hyvin :) suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, itse olen tykännyt enemmän kuin mistään muusta tallista missä käyny!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: tallilla käynyt 
Päivämäärä:   17.10.18 13:12:56

Ja kenttä on ollu tosi hyvässä kunnossa ainakin toistaseks :) tallissa on ollut lämmin ja satulahuoneessa voi varusteet yms lämpimässä hoitaa! hevosista pidetään tositosi hyvää huolta, samanlaista huolenpitoa en oo muilla talleilla nähnyt vaikka monella käynyt säännöllisesti! Jos perus ratsastuskoulutoimintaa (kisat, hoitajatytöt, paljon hevosia) ei kaipaa, niin tää talli on kyllä ehdottomasti hyvä valinta!

talli tais aueta viime keväänä :) suosittelen kaikille jotka kaipaa vaihtelau ratsastuskouluun ja hyvää opetusta oikeasti hyvillä hevosilla pienessä ryhmässä (tai yksityisopetuksessa)!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.10.18 14:23:01

Kiitos :-) Vaikuttaa hyvältä!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   17.10.18 15:06:21

Toihan on se vanha läävä Numlahden kartanolla. Oli ennen täysihoitotallina, jossa oli sangen omituista porukkaa. Kamalan sottaisen oloinen paikka.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: 89 
Päivämäärä:   17.10.18 15:26:11

Siistiksi olivat uudet omistajat rempanneet, ei hätää mistään läävästä

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: tallilla käynyt 
Päivämäärä:   17.10.18 15:36:11

Samaa mieltä, tosi siisti talli :) pieni ja kodikas!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.10.18 20:38:49

Minkä kuvien perusteella?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   17.10.18 21:20:29

Kannattaa käydä katsomassa ja kokeilemassa talli itse paikan päällä. Katja Kokko tekee myös joka viikko tallilta Instastory-postauksen, jossa tilat ovat olleet oikein siistit :)

Harmi juttu, että täällä jaksetaan puhua ikävästi ja haukkua paikkaa vaikka kirjoittajat eivät ole paikan päällä edes käyneet!

Toivottavasti käyt paikan päällä itse ja tulet kertomaan kokemukseksi tänne niin muutkin saavat infon :)

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Lara 
Päivämäärä:   17.10.18 21:36:02

Pääseekö julkisilla?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.10.18 21:46:05

Aion mennä!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Sara 
Päivämäärä:   17.10.18 22:44:23

Lara: bussi menee vierestä, eli hyvin pääsee julkisilla!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Lara 
Päivämäärä:   18.10.18 10:52:25

Mitä busseja tonne menee? Jotain 400-alkusia?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   18.10.18 14:28:38

En tiedä mikä bussi mutta pysäkki on Numlahti :) Kampista lähtee!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: . - 
Päivämäärä:   18.10.18 14:39:16

Mun työkaveri käy täällä viikottain, on kehunut taivaisiin! Hän käynyt monella tallilla aiemmin eikä mitään muuta oo näin paljoa kehunut =) itsekin viimeistään keväällä aion aloittaa täällä! suosittelen kaikille (paitsi ihan aloittelijoille ei ehkä..)!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.10.18 14:53:00

Miksi kommentteja poistettu? Ihmisillä on erilainen käsitys siisteydestä.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: heA 
Päivämäärä:   18.10.18 15:01:57

Onko tuolla osaavat hevoset?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   18.10.18 15:03:39

Eihän oo mitään poistunut?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Kiira 
Päivämäärä:   18.10.18 20:51:16

Lara: matkahuollon kautta kun katsoo numlahti, Nurmijärvi niin löytyy bussi. Kampista Tampereen motaria jne.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Lara 
Päivämäärä:   18.10.18 22:01:08

Onko toi Numlahti-pysäkki Lopentien alussa? Ainakin 480,487,487 menevät myös Klaukkalantietä, Lopentietä jne., vaikka tosin vain päiväsaikaan.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   18.10.18 22:20:26

Hevosia sekä muita tallin eläimiä hoidetaan todella hyvin, yksilöllisesti ja rakkaudella. Ihanan lempeä ja rauhallinen tunnelma tallissa. Laadukkaat opetushevoset ja mahtava opetus. Oman kokemuksen pohjalta vahva suositus.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.10.18 22:34:20

Hevoset todella osaavia eikä perus ratsastuskoulukamaa! Herkkiä mutta tosi kilttejä kaikki :) HeA-VaA tasosia aikalailla! Tosiaan ihan alottelijoille ei ehkä paras paikka mutta jos HeC tasonen on vähintään niin hyvin pärjää!
Itse olen harkinnut keväälle tunnin ottamista täältä :) yksilöllistä opetusta laadukkailla hevosilla pienessä ryhmässä. Ihan parasta!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   20.10.18 14:33:21

Ei koske tätä tallia, hienoa että täällä kehutaan mutta usein kannattaa käydä paikanpäällä täällä kun ei välttämättä ole paikalla käyneitä

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   20.10.18 22:26:18

Mun mielestä täällä hevostalli.netissä aina haukutaa kaikkia talleja nii ihana lukea että kerrankin on talli jota kehutaan ja mistä on selkeästi hyvää sanottavaa! samaa mieltä, kannattaa käydä itse kokeilemassa mutta on ihanaa lukea positiivista tekstiä :)

itse menen kokeilemaan kyseistä tallia!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Sissimarkkinointia 
Päivämäärä:   20.10.18 22:31:48

Vai mitä lie.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   20.10.18 23:07:23

Ei täällä kuulu mistään tai kenestäkään positiiviseen sävyyn puhua! :D Perus hevosihmisen perusluonteeseen kuuluu jonkinasteinen katkeruus/oman pahanolon purkaminen ja omien, ei niin kohteliaiden mielipiteiden esiintuominen, mieluiten anonyymisti!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   21.10.18 18:40:05

Löysin tämän paikan myös Kokon Instasta ja aion käydä kokeilemassa. Tosin se ei vaikuta hyvältä, että puhelimeen ei ole vastattu, eikä soitettu eikä sähköpostiin reagoitu yli viikkoon :/ harmi.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Krisu 
Päivämäärä:   23.10.18 22:32:23

Eka kokeilutunti takana! Ja jatkokortti ostettu:)
Vaikka hetken mietinkin maneesin tarvetta. Mutta oon ennenkin pärjännyt ilman. Arvostan kuitenkin enemmän muita asioita ja kenttä ympärivuoden on vaan asennekysymys. ( ja tiedän, että joskus se tarkoittaa myös enemmän käyntityöskentelyä).

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: mää 
Päivämäärä:   26.10.18 20:33:40

Edelleen kenttä ollut kunnossa vaikka ollut huonompi ilma :) omistaja pitää sen tosi hyvässä kunnossa!

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   26.10.18 21:24:15

Joka paikassa on kentät nyt hyvässä kunnossa.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Ai jaa 
Päivämäärä:   26.10.18 23:54:31

No ei ole kentät kunnossa. Liejuvelliä on meillä. Uusi hiekka epäsopivaa ja sitoo vettä. Opettaja jää kumisaappaistaan kiinni ja ratsaille mennään tallin pihassa juuri siksi.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   27.10.18 11:51:38

Teillä on huonosti rakennettu kenttä. Nyt on satanut niin vähän, että todellakin on kentät hyvässä kunnossa ihan joka paikassa, jossa minä olen käynyt. Totuus on kuitenkin se, että Suomen talvessa ei ulkokentällä pärjää, jos haluaa ratsastaa kunnolla koko talven. Tämä vuosi on ollut kelien suhteen todella hyvä toukokuusta lähtien. Karu totuus paljastuu siinä vaiheessa kun sataa ja pakastaa vuorotellen, eikä lunta tule. Numlahden kenttä on kova. Pitäisi olla napakka ja joustava, jolloin hiekka ei liiku kavion alla juurikaan, mutta pohja joustaa. Mutta sehän ei oppilasta haittaa, kun ei ole oman hevosen jalat kyseessä.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ML 
Päivämäärä:   27.10.18 14:07:56

O on kunnon käärme.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   27.10.18 16:30:38

Tällä tallilla kentän hiekka nimenomaan on pehmeä eikä milläänlailla kova :o pohja uusittu sillon keväällä ja jos ajattelet sen kovaksi et siellä. varmastikaan oo koskaan käyny?

Esim Etelä-Espoossa kenttä todella huonossa kunnossa jo nyt.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: täh 
Päivämäärä:   27.10.18 22:21:20

Ai jaa: millä tallilla näin? Ei ainakaan Andantinossa :o

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   28.10.18 19:19:36

Pehmeä on hyvin huono. Pitää olla joustava. Se on eri asia kuin pehmeä. Pehmeä on raskas ja rullaava.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   28.10.18 21:57:59

Kk näinpä juuri! Onneks tällä tallilla on nimenomaan pohja uusittu juurikin hyväksi :)

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   31.10.18 10:20:55

Minkälaisessa kunnossa pohja oli ny kun oli pikkupakkaset?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: asiakas 
Päivämäärä:   2.11.18 21:26:28

Ainaki alkuviikosta tosi hyvässä kunnossa :)

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: heA 
Päivämäärä:   2.11.18 21:52:38

Miten tonne Andantinoon saa yhteyttä? Eivät vastaa puhelimeen?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: asiakas 
Päivämäärä:   2.11.18 22:32:56

Hmm mulla on vastattu puhelimeen ja sähköpostiin..

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   5.11.18 22:47:15

Käyttekö yksityistunneilla vai ryhmä? Onko ryhmiä päivittäin vai miten? Entä tasot?

Osaako joku sanoa muista kuin tuosta Kokon Instassa näkyvästä mustasta hevosesta? Millaisia ovat, koulutustaso jne?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: hep 
Päivämäärä:   11.11.18 21:41:42

Parhaiten puhelimeen vastataan klo 14-17 välillä :)

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.11.18 20:21:21

Kokemuksia olisi kiva kuulla kyllä lisää

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: hop 
Päivämäärä:   13.11.18 12:38:14

Kuka siellä pitää tunteja?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: hoptoo 
Päivämäärä:   16.11.18 15:15:47

eikö kotisivuilta selviä kuka tunteja pitää? Tmi Henri Pohjonen?

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   16.11.18 16:01:36

Oho. Ketjusta on poistettu viestejä oikein urakalla. Miksi ihmeessä pitää poistaa viestejä, joissa kerrotaan kuka pitää tunteja? Hieman erikoinen kuva tulee. Solbacka teki hienosti kun he aloittivat toimintansa. Tulivat itse kertomaan, miten asiat ovat, niin saivat suljettua huhut ennen kuin niistä tuli katastrofi. Jatketaan siis siellä, ihana paikka, avointa ja rehellistä ja ystävällistä kaiken kaikkiaan :)

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: Nähty 
Päivämäärä:   16.11.18 23:51:12

Just niin. Kuka vielä uskoo tämän palstan juttuja. Htnetissä mustamaalataan kaikki tallit.

  Re: Andantino Nurmijärvi?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   17.11.18 21:18:55

Henri Pohjonen pitää tunnit,se selviää nettisivuiltakin. Miks näitä viestejä aina poistetaan, varsinkin kun tätä tallia käytännössä vaan kehuttu? Mä olen täällä käynyt kokeilemassa ja aion jatkaa :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.