Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   7.6.18 15:11:49

Kertokaa paikasta! Onko pelkästään lännenratsastusta? Millaisia hevoset on? Tsekkailin jo tallin sivut mutta kaipailisin kokemuksia :)

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   7.6.18 18:23:01

En ole käynyt ratsastamassa, mutta olen nähnyt muutaman sen tallin ratsastajan ratsastusta. Ja entisen ponin...

Älä.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: Jeijei 
Päivämäärä:   8.6.18 08:24:57

Ei ole kun länkkätunteja.
Siellä voi kyllä käydä kokeileen, joskus ainakin ollut sennuille parin tunnin kokeilu- ja tutustumis-kursseja.
Aika tyyristä ja vaatii sujahtamista tuohon länkkä-ajatusmaailmaan, mutta tiedän että siihen todellakin voi hurahtaa.
Kaveri vaikka mukaan ja kokeilemaan

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: ME 
Päivämäärä:   8.6.18 12:11:51

Pelkkiä länkkätunteja ja leirejä. Rauhalliset ja osaavat hevoset, kannattaa kokeilla sopiiko omaan ajatusmaailmaan.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: Anime 
Päivämäärä:   8.6.18 13:26:43

Lue nopeasti nämä viestit. Tähän talliin liittyvät aloitukset häviävät nanosekunneissa. Aikaisemmissa ketjuissa on tullut selkeästi ilmi miksei missään ole keskusteluja tallista. Samoin facessa on ollut keskusteluja, kuvia ja videoita. Itse kommentoin yhdellä sanalla: pakene...

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: on hyvä paikka 
Päivämäärä:   9.6.18 08:08:40

Täällä nyt lytätään kaikki mutta kannattaa käydä itse tutustumassa. Tämä on oikeasti hyvä paikka jos lännenratsastus kiinnostaa. Hevoset ovat mukavia ja rauhallisia. On mahtavan tuntuista ratsastaa toimivalla lännenratsulla. Ja kyllä niillä uskaltaa enkkutyylin harrastajakin mennä. Voi tulla yllätyksenä että ratsastus voi olla helppoa ja kevyttäkin. Anna käy paljon kouluttamassa myös muualla.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: Anime 
Päivämäärä:   10.6.18 20:25:31

Näinhän se toiminta asiakkaille näyttäytyy. On totta että varmasti hyvä opetus ja hevoset. Niitä ei oletkaan koskaan arvosteltu. Mutta muut asiat eivät kestä tarkastelua

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: ke 
Päivämäärä:   10.6.18 22:57:37

Niinkuin mitkä asiat?

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: ruuna 
Päivämäärä:   11.6.18 10:46:58

Mikähän siellä ei kestä tarkastelua? Se on vissiin Anna hommannut liian monta hyvää hevosta sinne että kateus nostaa päätään.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   11.6.18 11:57:40

Kiitos kaikille kommenteista! Panen harkintaan olisiko länkkämeno mahdollisesti mun juttu :)

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: kannukset 
Päivämäärä:   11.6.18 18:02:35

Se on hyvä että ajatellaan hevosten hyvinvointia. Tähän kannuksilla potkimiseen haluaisin kertoa, että oletteko kokeillut lännenratsastuksessa käytettäviä kannuksia esim omaa jalkaa vasten? Miltä tuntuu? Lännenratsastajan kannus voi olla rajunkin näköinen kampe mutta oikeasti se pyörivä hyrrä on paljon lempeämmän tuntuinen kuin enkkutyylin pitkät rautatapit. En nyt tietenkään tiedä tästä pisterivin näkemästä tapauksesta, ei hevosta tietenkään saa kohdella rumasti minkään tyylin puitteissa mutta kaikki ei aina ole sitä miltä ensin näyttää. Minä olen nähnyt Rajakorvella hyvää hevostaitoa ja tahtoa opetella koko ajan lisää

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.6.18 20:54:04

Minua enemmän häiritsee se, että tallilla on kaupattu leirejä, joissa pyritään puuttumaan ihmisen psykologiaan ilman mitään alan koulutusta. Hevosten kanssa on kiva touhuta, mutta ei ne ihmisen traumoja tms. pahaa oloa poista.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: geronimo 
Päivämäärä:   12.6.18 07:55:10

-/ mikä tää juttu on? :o

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: ruuna 
Päivämäärä:   12.6.18 09:55:33

- Nyt heräsi mielenkiinto ihan tosissaan!? Kerro ihmeessä lisää?

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.18 15:22:27

Muistaakseni viime kesänä ko. paikassa tarjottiin sielua hoitavaa kurssia, jossa hevosen annettiin hoitaa mieltä. En muista enää tarkemmin, muuta kuin, että ajattelin moisen olevan suurin piirtein yksisarvishörhöilyä, mutta eri nimellä.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   12.6.18 16:27:13

Siellähän käy ulkopuolisia kouluttajia pitämässä aikuisille tuollaisia jooga/mindfulness/taideterapiakursseja. Esim facebooksivuilta löytyy nuo tapahtumat jos vain viitsii itse katsoa.

  Re: Rajakorpi Ranch

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.18 22:34:36

Ei löydy Facen menneistä tapahtumista tätä, mitä ylempänä tarkoitettiin. Siitä oli paljob puhetta täälläkin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.