Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Etsijä 
Päivämäärä:   11.4.18 22:22:42



Kokemuksia? Nettisivut ainakin todella perusteelliset :)

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Iihjb 
Päivämäärä:   11.4.18 22:33:27

Ihan ok tunnit ja upea uusi maneesi. Suvi on ammattilainen.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   12.4.18 09:40:32

Myyntitalli, ratsastamaan pääsee siis erilaisilla hevosilla ja jos johonkin tykästyt, niin Suvi on jo myynyt sen sulle ennen kun ehdit huomaamaan :D
En ole itse ollut tunneilla mutta olen nähnyt ja kuullut että kyllä se Suvi ihan ammattitaitoinwn tuntienpitäjä ja valmentaja on.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.18 16:58:45

Olin ostamassa hevosta. Suvi huomasi että olen ihan pihalla ja jännittää (ja toki sanoin sen kyllä jo etukäteenkin) ja piti minulle "tunnin". Tykkäsin kyllä. Ja ostin kyseisen hevosen, on ollut minulla jo monta vuotta ja olen edelleen tyytyväinen.

Sen enempää ei tuntikokemuksia sieltä ole. :D

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   13.4.18 22:20:48

Kaikilla hevosilla käytetään Nybackassa apuohjia tunneilla.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: tp 
Päivämäärä:   13.4.18 22:51:48

Oon ite hec-tasoinen, mutta mut laitettiin heb/hea-tunnille. Tai noh, eipä ne muutkaan tainnu juuri mua parempia siellä tunnilla olla, mutta tunnin tehtävät oli liian vaikeita tuntilaisten tasoon nähden. Mitä järkeä mennä esim sulkutaivutusta laukassa, kun kaikilla hevosilla on apuohjat, jotta olisivat edes vähän nyökyssä. Olisin ite kaivannu enemmän perusratsastusta ja istunnan korjaamista, en temppuja. Mutta suosittelen kuitenkin kokeilemaan, voisi olla ihan kiva talli esim hea-tasoiselle (ei tarvitse mennä apuohjilla jos saa hevosen peräänantoon) jolla ei ole istunnassa korjattavaa. Ja joka haluaa esim harjoitella kouluratoja. Estetunteja taisi muuten olla vain yksi viikossa, muilla tunneilla ei juuri hypätty. Suvi on ihmisenä reilu/ kiva eli siinä mielessä ei pahaa sanottavaa. Ja tallilla käy mukavia ihmisiä.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Kukkuu 
Päivämäärä:   17.4.18 00:34:18

Kerran käynyt irtotunnilla.
Tallille mentäessä heti tultiin tervehtimään ja esittelemään paikkoja. Tunnilla keskityttiin istuntaan ja hevosen reagoimiseen istunnan muutoksiin.
Hyvä mieli paikasta jäi, koin saavani jotain uutta ratsastukseeni.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   19.4.18 18:12:10

Onko apuohjiin hyvä perustelu silloin on varmaan ihan hyväksi?

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   26.4.18 23:43:18

Nybackassa en ole käynyt, mutta tykkäsin Suvin tunneista kun opetti Nuuksiossa.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Tykkään 
Päivämäärä:   28.4.18 23:29:15

Suvi on todella hyvä opettaja ja osaa kertoa vinkkejä koulurataan ja miten tuomari näkee asiat. Vähän saisi vain olla hymyä huulessa! Kovin negatiivinen sävy jää kaikesta, vaikkei sitä tarkoita! Mutta pesoonia ollaan kaikki! Hymyä ja iloa vaan toivoisin!

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Cindy 
Päivämäärä:   12.5.18 12:03:52

Mulle on tullut hevonen sitä kautta. Vähän ehkä omanlaisensa mesta, mutta ei siitä nyt mikään negatiivinen kokemus jäänyt. Kokeilin useamman eikä suostunu myymään mulle sitä mistä tein ostotarjouksen, koska hänen mielestä toinen sopi mulle paremmin. Se on edelleen mulla ja tästä on jo useampi vuosi aikaa, että ihan hyvää silmää hällä oli =)

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: Johku 
Päivämäärä:   6.6.18 08:14:13

Hyvää opetusta sain, kun asuimme Sipoossa. Ikävä on nykyisellä asuinpaikkakunnalla Nybackaan. Suvi oli reilu ope, ja tasapuolinen. Ja auttoi vinossa istunnassani.

  Re: Stall Nybacka Sipoo Ratsastustunnit

Lähettäjä: aikuisratsastaja 
Päivämäärä:   8.6.18 19:36:39

Olen käynyt puolisen vuotta, minusta ihan hyvä paikka. Talli pieni ja maalaismainen, mutta siisti, hevosilla hyvät varusteet. Hevoset kivoja ja hyvin ratsastettuja, myyntihevosista osaavimmat ja miellyttävimmät tietysti löytää yleensä nopeasti ostajan, mutta vakiotuntsaritkin on mukavia. Suvilla on silmää hevosille. Opetus on mielestäni vaativaa mutta ei koskaan "ilkeää", Suvi on suorapuheinen mutta kivaan sävyyn.
Thiedeman-apuohjaa käytetään tuntihevosilla mutta jos on vakaa käsi ja istunta niin apuohjan saa jättää pois. Pidän itseäni about HeB-tasoisena ja meen ilman apuohjia.
Maneesilliseksi talliksi tuntien hinnat on omasta mielestäni laatutasoon nähden erittäin edulliset, joten kannattaa ainakin kokeilla, natsaako omaan makuun :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.