Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.4.17 17:16:56

Kuinka paljon sellainen keskiverto ratsastuskouluyrittäjä saa tienattua omaksi kuukausipalkakseen? Kun puhutaan, että tilanne on taloudellisesti vaikea monilla talleilla ja työmäärä suuri, niin kiinnostaisi kuulla, paljonko edes suurin piirtein itselle jäisi, jos olisi yrittäjä.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.4.17 17:49:30

Mun palkka vaihtelee 0-1800 e/kk.
Heinäkuussa kun on tunnit tauolla en saa palkkaa ollenkaan, tammikuussa yleensä n. 500 e kun tulee kaikki vakuutusmaksut yms. Muina kuukausina sitten 1200-1800 e riippuen siitä miten tunneista on tullut tuloja ja mitä laskuja on ollut.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Kukkis 
Päivämäärä:   22.4.17 09:38:08

30 hevosen talli. Tuntipalkka alle 6e.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   22.4.17 09:57:04

joskus laskin tuntipalka. 1,50/h hyvänä kuukautena, joulu-helmikuu menee miinukselle. Enpä ole vakavissani tätä jatkamassa. Paikat ei kestä ja palkkaa ei jää.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   22.4.17 22:34:33

Mahdatteko puhua nyt brutto vai nettopalkoista?

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.4.17 23:33:17

Jos se palkka on 1,50 per tunti, niin todellakin toivon, että se on edes netto. Pitäähän ihmisen syödä ja asuakin jossain.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.17 00:19:53

Bruttopalkka minun kohdalla

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   23.4.17 10:06:29

Ainakin eräs tienaa hyvin koska hevosia (useita) voi pitää täyshoitopaikoilla ja käy vain itse pitämässä tunnit ja rahastamassa

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Aurinko 
Päivämäärä:   24.4.17 20:27:19

Käyn muualla töissä tienaamassa.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Ope 
Päivämäärä:   25.4.17 10:09:28

Meilläkään ei muuten pärjäisi ellei olisi myös täysihoitopaikkoja puolet tallista. Kesäkuukausina leireillä saa pidettyä joten kuten tulot kunnossa, mutta miinukselle menee silti leiriläisten ylläpidon vuoksi.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   25.4.17 17:41:46

0,30€ / h (netto)

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Apuva 
Päivämäärä:   25.4.17 18:09:14

Oikeesti, miten jotkut voi tehdä persnettoa? Ei taida olla hinnat kohdallaan ym.

Itsellä sen verran hyvä tuuri ettei lainaa tallista, 20 paikka joista 12 yksityisiä. Työntekijä joka tekee 4 vuoroa viikossa, itse loput. Myös ratsastujsenohjaaja pitää tunnut, josta nettoan tietyn osan tuntihinnoista, riippuen onko tunnilla minun hevosia vai ei.
Oma palkka on joka kk sama, käteen jäävä osuus siitä 1700 ja rapiat päälle. Ei missään vaiheessa ole tiukkaa tehnyt itelle palkan maksussa. Mutta kyllä, teen tämän eteen jatkuvasti töitä. 3 vklp/kk meillä on aina jotain ylimäärästä toimintaa, viikolla heppakerhoja jne. Leirit pyörii kesä- ja heinäkuun, juhannus vapaata. On myös syksyllä ruskaretkiä, talvella hiihtoratsastusta, rekikeikkoja jne. Eli toimintaa on kokoajan. Jos olisin ahne voisin nostaa enemmänkin palkkaa, mutta tahdon että talli tuottaa voittoa eikä mennä missään vaiheessa miinuksen puolella. Toki joskus on hiljaisempia kuukausia jolloin asiakkaat ei vaan innostu mistään toiminnasta, nämä on otettava huomioon!

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Typperö 
Päivämäärä:   26.4.17 12:40:05

Iso ratsastuskoulu. Noin 4000-7000 e / kk.

  Re: Paljonko ratsastuskouluyrittäjä tienaa?

Lähettäjä: Cute 
Päivämäärä:   26.4.17 13:11:35

Me ollaan yrittäjäpari ja molemmat nostaa palkka 3000 e kuussa. Osingot 10000 e vuodessa molemmille.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.