Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   28.2.17 08:11:44

Millainen paikka sennulle? Opetus ja hevoset? Onko pienryhmissä 4 vai 5 ratsukkoa? Sivujen mukaan vakioratsastajat saavat toisen viikkotunnin edullisesti...

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: aa 
Päivämäärä:   2.3.17 17:12:06

Tosi mukava paikka! Loistava ilmapiiri, kaikki otetaan ilolla vastaan :) Opetus on hyvä ja hevosia löytyy paljon erilaisia. Pienryhmissä 4 ratsukkoa ja lisätunteja saa siihen oman tunnin lisäksi varattua edullisesti. Lisätunnit varataan aina erikseen eli ei siis pysty valitsemaan vakituista tuntia jolla kävisi lisätunnilla joka viikko :)

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Berit 
Päivämäärä:   21.3.17 17:38:35

Mukava maalaistalli,mutta hevoset hirmu nuoria. Osa vasta juuri täyttänyt 5 ja juoksee kahta tuntia päivässä. Hevosten hyvinvointi ei ole enää nro 1 ja tunneilla juoksee ontuvatkin hevoset. Tuntilaisille selityksenä,että on jumissa. Junnu painotteinen talli. Hevoset asuvat osa pihatossa osa tallissa. Pihattohepat seisovat välillä pilttuissa luvattomankin pitkään odottaen että joku vie tarhaan tai ottaa seuraavalle tunnille. Alkeis jatkokurssilaiselle varmasti hyvä paikka. :)

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Siirrynpois 
Päivämäärä:   24.3.17 19:31:49

Jaan Beritin huomiot tallista, oon järkyttynyt tason laskusta ja tulen vaihtamaan tallia tämän kauden jälkeen. Ennen hepoista pidettiin parempaa huolta, nyt juoksevat puolikuntoisena ja liian nuoria on tullut vanhojen tilalle. En pysty suosittelemaan enää kenellekään ratsastajalle.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: aa 
Päivämäärä:   25.3.17 23:34:06

EVRK on ihan paras paikka! Monella tallilla olen käynyt, mutta täältä en koskaan vaihtaisi enään muualle. Opettajat todella mukavia ja osaavat hommansa hyvin. Olen tykännyt todella paljon tunneista ja kehittynyt EVRK:lla paljon! Pienryhmissä on 4 ratsukkoa. Maneesissa 8 henkilön tunneilla voi tuntua ahtaalta, mutta ulkokenttä on onneksi todella iso. Hevosia löytyy laidasta laitaan, luotettavia ja rauhallisia sekä vähän haastavempia. On vanhempia ja sitten nuoria, mutta mielestäni niitä ei laiteta liikaa tunneille. Tunneille saa aina toivoa hevosta joka on kiva juttu, muttei pakollinen. Tallihenki on mahtava, kaikki otetaan ilolla vastaan ja tilat hyvät, osa hevosista elää pihatossa ja osa sitten karsinoissa ja pääsevät tarhaamaan päivisin. Plussaa on kun tallilla järjestetään usein kisoja ja muita tapahtumia kuten rataharjoituksia, valmennuksia ja esim. pikkujoulut ja laidunkauden avajaiset. :) Kesäisin hepat viettävät 3 viikon laidunlomaa.
Lisätunteja saa tosiaan 20€ hintaan vakioratsastajat, mutta ne täytyy varata aina erikseen.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: moon 
Päivämäärä:   27.3.17 07:58:48

Kaksi nuorta hevosenomistajaa kavereineen puhuvat jatkuvasti pahaa ja arvostelevat keskenään muita tuntilaisia. Tätä olen kuullut usein katsomossa ja talleissa. Ilmapiiri aikuisten kesken on todella hyvä, mutta lapsien ei vaikka muuta väitettäisiin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.3.17 08:19:14

moon: Oivoi, koulukiusaajat vauhdissa... Itse olen myös huomannut ylimielisen asenteen, todella sääli koska ei ainakaan aiemmin tällä nuoremmalla ollut tuollaista käytöstä. Haukkumista en ole kuullut mutta olenkin aikuinen eikä teinien jutut hirveästi kiinnosta että edes sivukorvalla kuuntelisin. Mutta joo, alusta alkaen olen huomannut tuon ikävän ilmapiirin nuorison osalta, aikuiset ovat mukavia kaikille eikä tarvitse yrittää esittää mitään.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Estetyttö 
Päivämäärä:   28.3.17 10:57:52

Toi ikävä ilmapiiri näkyy siinäkin, että somessa tuntilaiset syyttelevät milloin likaisista kuolaimista (ehkä ratsastaja oli kokematon, olis voinut nätimminkin sanoa) tai että joku on pilannut nyppimällä hevosen harjan (ja sitten kävikin ilmi että hevonen oli itse aiheuttanut harjansa vauriot). Mutta omituista syyttelyä nykyään.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   28.3.17 11:36:27

Joo itse olen ihmetellyt samaa. Tehdään juuri sillai että kaikkien helpoo katsoa syyllinen tuntilistasta. Mutta toisaalta en itsekään hyvöksy jos esim kuolaimet jätetään pesemättä, luulis olevan opetettu jo alkeiskurssilla. Sitä kanssa mietin että jos joku olisi sattunutkin harjan nyppimään väärin niin oli kyllä epäasiallista lynkkausmeininkiä. Virheistä opii. Mutta asiat voi tosiaan esittää mukavamminkin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.3.17 08:32:04

Lopetin tuolla jo aikaisemminkin mainituista syistä. Hevosten hoidossa puutteita, kipeitä hevosia tunneilla yms. Ja ihmeellinen syyttelykulttuuri, aina tuntilaiset tehneet jotain ja syyllinen löydettävä. Tämä maustettuna ylimielisillä teineillä joilla siellä omat hevoset niin ei kiitos.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Hanne 
Päivämäärä:   3.4.17 09:34:41

Samaa mieltä!!

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: jooh 
Päivämäärä:   3.4.17 19:52:23

Samaa mieltä. Olen ratsastanut tuolla useita vuosia ja pidän kovasti paikasta muuten, mutta nykyisin nuorempien kesken tallihenki ei ole hyvä. Aikuisten kesken eri asia. Joskushan sai villivarsan vuoden tallihenki palkinnonkin, mutta nykyisin hevosenomistajilla ja heidän muutamalla kaverillaan on oma porukka johon muita ei oteta ja olen huomannut myös ylimielisyyttä. Muuten olisi todella kiva talli, ja eihän omistaja tälle mitään voi.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.4.17 00:18:57

Kyllä voi. Siihen oli syynsä miksi tallilla ei aikaisemmin ollut yksityishevosia.

Ehkä sitten kantapään kautta...

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Malla 
Päivämäärä:   4.4.17 13:17:03

Talli haluaa nykyään saada arvostusta sillä, että on ulkopuolisissa kilpailuissa menestyneitä ratsukoita. Ja kun on yksityishevosia, niin niillähän pärjää paremmin kuin tallin omilla hevosilla ja ratsikoulun menestymistä voi hehkuttaa. Ei ole ymmärretty, miten nämä yksärit vaikuttaa muutoin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: nepu 
Päivämäärä:   6.4.17 02:27:43

Ratsikoulun?

EVR oli aikoinaan erittäin arvostettu ratsastuskoulu, ilman että kisoissa kävi ratsastuksenopettajat ja muutama kokenein valmennusryhmäläinen.

Siinä vaiheessa kun talli haluaa tarjota vähän kaikille vähän kaikkea, se yleensä ei ole kovin hyvä missään.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   6.4.17 08:28:09

Sääli että näin on käynyt, muuten olisi nimittäin todella kiva talli ilman yksäreitä..

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   6.4.17 09:06:53

Ilman yksäreitä olisi todellakin mahtava talli..

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Titta 
Päivämäärä:   6.4.17 12:47:37

aikanaan EVR oli ihan mahtava paikka. Hyvä henki, ihan kuin kotiin olisi tullut.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   6.4.17 14:05:45

Aikanaan juu, nykyään kaikki toisin. Yksärit teiniomistajineen vallannut tallin..

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   6.4.17 19:20:27

Huh, jännä miten moni on samaa mieltä. Itse olen vain päässäni näitä ajatellut. Mulla ei olisi mitään yksäreitä vastaan jos osaisivat käyttäytyä. Harmi etteivät teinit osaa.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   6.4.17 20:40:28

Hui kuinka moni tosiaan on samaa mieltä. Itse en ole kuin mielessäni näitä miettinyt ja taivastellut. Ontuvia hevosia,liian nuoria hevosia,yksärit jne. Lisäksi minusta pihatossa on ihan liikaa hevosia. Tosi usein näkee tappeluita ja taas on hevosia sairaslomalla. Hoito on todella mennyt ryminällä alas. Toivottavasti joku henkilökunnasta herää tähän.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   6.4.17 23:44:45

Hei! En kyseisellä tallilla ole koskaan käynytkään mutta nyt todella pisti pahasti silmään nämä nuoret hevoset kommenttinne..

5v menee saksassa ja hollannissa jo HeA/VaB ja ikäluokkakisat on ilosesti 110-120cm. Nuorikin hevonen tuntihevosena kevyillä ratsastuskoulu tunneilla jaksaa varmasti sen 2h hölkötellä!
Joten olkaa huoletta ja jos olette huolissanne hevosten jaksamisesta niin ehkä olisi tuottavampaa/älykkäämpää keskustella tallihenkilökunnan/omistajan kanssa näistä asijoista, ennemmin kun valittaa nimettömänä netissä.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.4.17 00:19:17

Hollannissa ja saksassa on tuntiratsastajien perusratsastustaito _hieman_ eri tasolla kun peräpohjolassa. Kokeneimmat varmasti voivat mennä nuorillakin, mutta sakemanni maksaa laadusta ja koulutetuista hevosista.
Yleisesti ottaen saksassa on hirveä määrä lieve-ilmiöitä jotka eivät kuulu hyvään ja järkevään hevosenpitoon. Ei kyse ole siitä etteikö hevonen jaksaisi, sillä ei vielä ole tasapainoa ja lihaksistoa liikkua oikein. Kaikkea mitä "ulkomailla" tehdään, ei tarvitse ihailla ilman ymmärrystä.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Aikuinen harrastaj 
Päivämäärä:   7.4.17 08:48:05

Itse vaihdoin evrlle pari vuotta sitten toiselta ratsastuskoululta ja täytyy sanoa että itse olen ollut todella tyytyväinen opetukseen ja hevosten tasoon, toki toivoisin lisää sarken kaltaisia opetusmestareita koulupuolelle.
Tallissa ennenkaikkea pidän yhteishengestä joka on ollut aivan mahtava! Mielestäni myös tallin yksärien omistajat joita te täällä nimimerkkien takaa haukutte ovat aina olleet ainakin minua ja mielestäni myös muita ratsastajia kohtaan todella mukavia ja aina ovat myös auttaneet ja opastaneet jos tarvetta on ollut. Pitää myös muistaa että nuoret ovat nuoria ja varmasti teineillä on tallilla kun tallilla samanlaiset jutut! :)
Olen kuitenkin samaa mieltä tuosta syyttely kulttuurista jota nyt on hetki harrastettu fb sivuilla. Mielestäni se on täysin tarpeetonta, aiheesta saa ja pitää sanoa mutta täytyykö se tehdä noin nöyryttävällä tavalla tuntilaisia kohtaan?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Mansikka 
Päivämäärä:   7.4.17 08:59:45

Jep, näinpä..

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Tuntilainen; 
Päivämäärä:   7.4.17 09:19:26

Olen jo jokusen aikaa tallilla tunneilla käynyt ja mielestäni tallin parhaita puolia on ehdottomasti tallin kisat joita ahkerasti järjestetään sekä ulkopuoliset valmentajat joita tallilla käy säännöllisesti!
Parasta kuitenkin mielestäni on hyvä yhteishenki, tunnille on aina mukava tulla näkemään tuttuja ja vaihtamaan viikon kuulumiset. Unohtuu työstressi kokonaan kun tallille tulee.
Empä ole kyllä ontuvia hevosia tunneilla nähnyt. Aika kova statement ilman perää...

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Mansikka 
Päivämäärä:   7.4.17 09:22:59

Sennujen kesken onkin mahtava yhteishenki. Oletan sinunkin kuuluvan sennujoukkoon.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Tuntilainen; 
Päivämäärä:   7.4.17 11:08:38

Juu olen sennu ikään ehtinyt! :)
Mutta en tallin junnukaan kyllä haukkuisi, toisaalta en heidän tekemisiään kyllä seurailekkaan. Mutta myös minua kohtaan ovat olleet junnut mukavia.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   7.4.17 13:35:21

Sennujen kesken onkin hyvä yhteishenki, ja eivät nämä nuoremmat aikuisille ole samanlaisia. Junnujen kesken eri asia.. Ennen oli mielestäni kaikki kaikkien kavereita mutta nykyään on ne ylempiarvoisemmat yksärienomistajat ja heidän kaverinsa joilla on se oma porukka eikä ilmapiiri enään ole hyvä.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Hyppyri 
Päivämäärä:   8.4.17 13:05:55

Minkä kokoinen maneesi tallilla on? Entä kenttä?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   8.4.17 14:15:53

kaksi valaistua ulkokenttää (45x65m + 30x37m) sekä maneesi (18x40m).

Samat tiedot löytyy myös tallin nettisivuilta! ;)

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   8.4.17 17:11:50

Josta toinen kenttä ei ole käytössä. On mielestäni enemmän parkkipaikkana tavaroille. Isompi kenttä velliä,tosin kuivumaan päin ja maneesi aaltoileva ja kivi kova.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   8.4.17 18:53:52

Toinenkin kenttä tulee kesäksi taas käyttöön :)

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Timi 
Päivämäärä:   8.4.17 20:11:09

Pikku kenttä on kyl aika karsee silti :D

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   8.4.17 21:26:24

Niin on

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.4.17 22:07:42

Mitä ihmettä? Eikö pohjista pidetä enää huolta..?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   8.4.17 22:46:46

No kevät on varmasti kaikilla kentillä sama ovat märät niin kauvan ennen kuin pohjat alkavat kunnolla kuivua, mutta ulkokenttää on kyllä aktiivisesti mielestäni nyt ainakin tällä viikolla jo lanattu. Pikku kentälle ei ole taidettu ainakaan nyt vielä mitään tehdä.
Maneesi on kyllä varsinkin urien kohdalta kovahko, mutta kyllä sitäkin lanaillaan pariin kertaan viikossa mitä olen sivusta seurannut :) Muistelisin myös muilla ratsastuskouluilla törmänneeni koviin kaviouriin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Tuntilainen; 
Päivämäärä:   8.4.17 23:12:41

Mitä viime kesältä muistelen mielestäni pikku kenttä oli ainakin märkinä aikoina parempi ratsastaa kun iso kenttä joka oli aika märkä ja pehmeä niillä viikoilla kun vaan satoi. Tämä siis vai oma mielipiteeni olematta mikään oman elämäni Immi Lätti.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   9.4.17 00:10:01

Kyllä pohjia hoidetaan! Mahtava talli kaikin puolin!

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Tuntilainen; 
Päivämäärä:   9.4.17 00:48:00

Olen täysin samaa mieltä E kanssa :D

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Seniori 
Päivämäärä:   11.4.17 18:05:40

Mukava normaali ratsastuskoulu. Opettajat mukavia ja hevosia löytyy erilaisia. Olen myöskin huomannut nuorten kesken ikävän ilmapiirin, mutta varmasti muillakin talleilla sitä on ilmassa. Pakko mainita, että tältä tallilta tietysti löytyy myös niitä todella mukavia teinejä. Esimerkillä melkein joka päivä tallilla käyvä Juulia (Julle) on todella kiva ja auttaa aina jos joku kaipaa apua. Myös hevoskerhon vetäjä Silja(?) on ystävällinen kaikille ja auttaa tarvittaessa. :-) Nämä kaksi tuli mieleen niistä oikeasti mukavista ja reiluista nuorista, mutta takuulla muitakin avuliaita tyttöjä on. Suurin osa aikuisista on myös mukavia, erityisesti Anu S. Aloitin tällä tallilla tämän vuoden alussa ja hyvin olen viihtynyt joten varmasti jatkan syksylläkin täällä. Tallilla järjestetään myös aktiivisesti 1-tason kilpailuja mihin itse en tosin ole vielä uskaltautunut osallistumaan.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   11.4.17 21:52:29

Samaa mieltä Seniorin kanssa.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   14.4.17 07:46:47

Muilla kokemuksia?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: seniorita 
Päivämäärä:   14.4.17 09:22:12

Saako lisätunteja helposti varattua sennuryhmiin vai ovatko ryhmät melkein aina täynnä? Pienryhmätunnit kiinnostaisi, mutta haluan ratsastaa kahdesti viikossa. Toisen tunnin saisi lisätuntina edullisesti, mutta on käytännössä niin, ettei lisätunteja aina löydy kaikille halukkaille?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.4.17 13:01:18

Lisätunteja saa aika helposti, lähes joka päivä jollakin tunnilla on tilaa. Kannattaa lähinnä aina samana päivänä kysellä kun on menossa, niin silloin vakituntilaiset ovat ehtineet mahdollisesti perumaan jne

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.4.17 19:38:09

kiva ratsikoulu

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   19.4.17 08:03:42

Ikävä kuulla jos vanha ratsastuskoulu on mennyt noin ikävään alamäkeen. Olen jotain kuullutkin mutta jotenkin silti vaikea uskoa että risoja ja sairaita tunnilla juoksutetaan. Itse olen käynyt jo pitkään muualla ja lähdin sen takia kun opetuksen taso ei minun mielestä ollut enää se mikä aiemmin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   19.4.17 22:50:46

Kyllä ontuvat on aina laitettu tunnilta pois, mun mielestä hevosista kyllä pidetään huolta.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   21.4.17 16:36:35

Hevosia kyllä kohdelllaan hyvin edelleen, mutta ilmapiiri surkea nykyään nuorempien kesken..

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Ihan oikeasti?! 
Päivämäärä:   23.4.17 11:20:53

Tästä sivusta seuraillen sekä tallia että tätä keskustelua, en voi kuin ihmetellä! Tai toisaalta foorumienhan idea on juuri se että voi puhua mitä vaan selän takana. Itse en koskaan tulisi omaa talliani, työpaikkaani ym haukkumaan tällaiselle höpö, höpö sivustolle. Toivottavasti lukijoilla on enemmän arvostelukykyä kuin kirjoittelijoilla! Se että syytetään junnuja, yksäreitä ym huonosta hengestä on mun mielestä naurettavaa. Jospa te, selän takana haukkujat, katsoisitte peiliin ja hoitaisitte nämä asiat suoraan päin naamaa tallilla, niin ehkäpä täällä sitten voitais ihan vaan hyvällä hengellä kehua EVRää Ei mulla muuta...

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   23.4.17 15:52:50

Miksi pelkästään kehumista saisi harrastaa foorumeilla?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.4.17 16:19:03

Totta, kyllä kritisoidakin voi jos aihetta on. Mitäpä luulet että ilmapiirille kävisi jos kaikki alkaisivat valittamaan päin naamaa? Ei se välttämättä parane, voi olla että huononee entisestään. Nähty on sekin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Ihan oikeasti?! 
Päivämäärä:   23.4.17 21:38:41

Niin no, onhan oletettava että aikuiset osaa antaa rakentavaa kritiikkiä päin naamaa... Mun mielestä tästä keskustelusta on hyvin kaukana ne asiat, mitä alunperin kysyttiin.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.4.17 22:41:28

Kyllä se hyvä ilmapiiri on hyvinkin olennainen osa mukavaa harrastustoimintaa ja näinollen oleellinen tieto aloittajalle.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.17 14:44:21

Ei ole EVRstä kyllä mitään enää jäljellä. :(

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   24.4.17 15:14:31

Miten niin ei mitään?

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.17 16:57:38

EVRK ei ole enää yhtäkun EVR.

  Re: EVRK - kokemuksia?

Lähettäjä: tyytyväinen 
Päivämäärä:   24.4.17 19:20:49

Nyt on kyllä kerrottu aivan väärää tietoa tallista! Monia vuosia olen käynyt ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Koskaan en ole ontuvia tai muuten sairaita hevosia nähnyt tunneilla! Hevoset kyllä menevät sitä 2-3h päivässä, mutta aika usealla ratsastuskoululla tämä kyllä on niin ja ihan virkeänä ovat näyttäneet pysyvän ja vapaapäiviä ainakin yksi viikossa. Mielestäni on myös ihanaa että hevoset pääsevät kesällä 3 viikon laidunlomalle.
Todella tyytyväinen olen ollut opetukseen, opettajat osaavia ja mukavia samoin tallin omistaja. Apua saa aina kun sitä tarvitsee! Hevosia laidasta laitaan eli löytyy kaikentasoisille sopivia. :) Myös paljon kaikkea ohjelmaa kuten kisoja järjestetään! Mielestäni tallilla on ihan mukava ilmapiiri, ainakaan mitään kiusaamista en ole ikinä huomannut. Muutamia todella ystävällisiä ja avuliaita junnuja olen ainakin tavannut. Totta on että onhan siellä yksäreitä jotka menestyvät kilpailuissa, mutta en ole kokenut heistä haittaa. Myös muutamia tuntiratsastajia on päässyt kilpailemaan isompiinkin kisoihin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.