Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarvetta liikutajalle? (Lapua)

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   12.9.18 17:14:11

Oon 04/14 vuotias tyttö ja tahtoisin oman liikutushepan (ilmaiseksi).
Tässä vähän minusta:
Painan 39-40kg, pituutta on 164,3cm. Olen ratsastanut vasta vuoden. Osaan hoito 1 merkin asiat (olen suorittanut kyseisen merkin ja voitin hevostaitokilpailussa siinä luokassa) Osaan myös juoksuttaa tottelevaisia hevosia.
Ratsastuksessa osaan kaikki askellajit *tasaisilla* ja *rauhallisilla* hevosilla ja poneilla. Osaan taivutuksen, asetuksen pohkeenväistön ja muut sellaiset perus asiat. Olen hypännyt pikkuponilla yksittäisen 50cm ristikon ja kolmen esteen ratana kaksi 40cm ristikkoa ja yhden 35cm pystyn.
Pienin poni jolla voin (tai tällä hetkellä olen) mennyt on n. 110cm risteytysponi. Olen myös mennyt isokokoisemmalla, pyöreällä shettiksellä ilman satulaa. Osaan myös ajaa, valjastaminen vielä hakusessa mutta opin nopeasti. Olen ajanut kahdella pikkuponilla ja yhdellä vähän isommalla (säkä noin 140cm) useamman kerran, pellolla ja kentällä.
Etsisin lutettavaa, herkkää, tasaista ja rauhallista ponia pyöräilymatkan päässä Lapuan keskustasta (max 10km). (Hevonenkin käy, mutta etsisin nimenomaan ponia) Jos sinulla on vaikka muita kiireitä, etkä pysty itse poniasi liikuttaa, voin olla avuksi. Pääsisin maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin. Jos olet kiinnostunut laita komentia niin voin antaa s-posti osoitteeni. Jos jäi jotain epäselväksi, vastaan kommenteissa parhaani mukaan

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.