Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uudelleen hevoselämään?

LähettäjäNette 
Päivämäärä:   1.7.18 18:10:57

Moikka kaikki hevosihmiset! Olen kohta 26-vuotias nuori nainen Helsingin Pihlajamäestä. Opiskelen tällä hetkellä kirjanpitoa ja vapaa-aikani kuluu tehden maskeerauksia sekä hoitaen lemmikkikanejani.

Ratsastin vakituisesti 10-15-vuotiaana ja minulla oli montakin eri hoitohevosta. Tutustuin niin perinteiseen kenttäratsastukseen kuin raviurheiluunkin. Olen silloin tällöin käynyt tämän 10 vuoden tauon aikana hevosvaelluksilla, mutta suoraan sanottuna olen enimmäkseen hevostelussa mukana enää hevoslehtien kautta.

Haluaisin saada taas pitkästä aikaa ”jalkani oven väliin” hevosharrastuksessa. Koska olen opiskelija, minulla ei ole varaa käydä toistaiseksi ratsastustunneilla, mutta haluaisin hirveästi päästä taas hoitamaan hevosia, siivoamaan talleja - ja kaikkea muuta siihen liittyvää! En missään nimessä halua palkkaa, vaan mahdollisuuden olla taas hevosten kanssa tekemisissä. Ratsastaminen silloin tällöin olisi ihanaa plussaa, muttei missään nimessä pakollista.

Koska minulla ei ole autoa, olisi hyvä, jos talli olisi edes suht hyvien kulkuyhteyksien varrella (Helsinki-Espoo-Vantaa-Kauniainen-Nurmijärvi-muu lähialue). Pääsisin hoitamaan noin pari kertaa viikossa.

Jos kiinnostuit, niin laitathan minulle s-postia osoitteeseen nettetukiainen@gmail.com ! Odotan innolla sähköpostiasi. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.