Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loimittajat

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   20.7.25 17:47:36

Eikö näitä voisi ohjeistaa edes näissä isoissa raveissa väistymään voittajakuvista sivumalle jos itse ei sitä älyä tehdä.
Kukaan tuskin haluaa oman hevosen voittajakuvaan hampaat irvessä virnistelevää loimittajaa taustalle.
(Esim tältä päivältä Carun voittajakuva mikä somessa näkyvillä.)

Olen loimittajana ollut itse ja kyllä siitä väistetään sivuun hevosesta riippuen tietenkin.

Re: Loimittajat

Lähettäjä: Ilonpilaaja 
Päivämäärä:   20.7.25 21:05:00

Onhan se varmaan joillekin hieno tunne, kun pääsee kerrankin hyvien hevosten kanssa tekemisiin edes hetkeksi.

Ei tuohon hommaan kuitenkaan taida tunkua olla, joten olkaa tyytyväisiä että innostuneita vielä löytyy.

Päivämäärä:   20.7.25 21:10:32

No totta tietysti ettei ole tunkua.
mutta silti epäkohteliasta olla henkilökuntana väistymättä kuvista pois.

Etenkin kun valmentaja/hoitaja/omistaja/ohjastaja tulee pitämään hevosta loimittajan puolelta niin se on varma merkki loimittajalle siirtyä sivummalle kuvista.

Mutta ei voi kaikilta tälläistä tietysti vaatia, että ajattelisi niin pitkälle.

Päivämäärä:   20.7.25 21:11:14

Pieni asia mutta näistä Mikkelin voittajakuvista tulee niin räikeästi esiin. :'D

Lähettäjä: Ilonpilaaja 
Päivämäärä:   20.7.25 21:19:02

Ja missä ne kuvat on nyt näytillä?
En hetkeen ole seurannut kyseistä lajia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.7.25 22:06:28

Tätä olen jo vuosia ihmetellyt. Usein vielä kyseessä isommat ravit. Onko oikeasti ajatuksena saada vain omat kasvot lehteen hevosen kanssa, johon ei ole minkäänlaista sidosta. Ratoja en ole painanut niin mieleen, koska tätä tunnutaan harrastavan useammalla radalla.

Itse hevosenomistajana/valmentajana en todellakaan pitäisi tuosta, saattaisin jopa kehottaa siirtymään hetkeksi syrjään, jos ei itse sitä tajua tehdä.

Lisäksi on toisaalta huvittavaa, että jos hevosen rinnalla seisoo tämän valmentaja ja ohjastaja, niin onko epäilys, että tämä radan toimihenkilö on ainoa joka hallitsee hevosen tuossa tilanteessa? Tarkoitan siis että valmentaja ja kuski ei varmaan pärjäisi tuossa hevosensa kanssa? Sen verran kokematonta sakkia taitavat useimmat olla.

Jos itse olisin toimihenkilönä tuossa tilanteessa, en ikinä edes harkitsisi tunkevani toisten kuvaan, vieläpä kaikkein lähimmäksi hevosta.

Radat voisi hieman patemmin ohjeistaa noita toimihenkilöitä, jotka seremonioissa pyörivät.

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   20.7.25 22:14:26

Olen ollut aiemmin loimittajana ja väistyin kyllä aina sivulle, jos se oli mahdollista.
Tai sitten ainakin sponsorien ja omistajien taakse, jos piti hevosen lähellä olla.
Näyttää iloisesti nämä nykyloimittajat hymyilevän...

Lähettäjä: Mitä tuosta 
Päivämäärä:   20.7.25 22:19:19

No jos joku on huomionkipeä ja haluaa naamansa näkyviin edes näin, niin mitä sitten?

Ei pidä juuttua pikkuseikkoihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.