Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Kyy 
Päivämäärä:   20.1.22 11:48:46

Tästä etuudesta taas nautitaan, mutta eihän sitä saisi ääneen sanoa, että etuus se on. Vaan eipä onnistu, jos joutuu oikeasti jotain tekemään, kyllähän näitä taulukoita katselee, jonkun muistion lukaisee ja muka suunnittelee mitä tekee lähiviikkoina :) Ovat tehneet aivan yhtä turhia hommia, kuin minäkin etäpäivinä useimmiten. Silmänlumetta, mukatyötä melkein kaikki !

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.1.22 15:36:10

No oothan sä vetänyt täällä pitkää päivää

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.22 15:40:58

kyy vois vaipua horrokseen lopputalveksi niinq lajitoverinsa :)

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Leif Wagner 
Päivämäärä:   20.1.22 16:19:36

Mitähän oikeita töitä se kyy itse oikein tekee?
Ihme urpo kyllä olet!!

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   20.1.22 16:20:34

No ainakin yhdellä tallilla hommaa seuranneena etätyöpäivä tarkoitti lähinnä omien hevosten ajamista ja niiden välillä sähköpostin vilkuilemista. Mikäs siinä, jos palkka juoksee silti!

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.1.22 16:20:44

Etätöissä kertynyt nyt vajaat 300 tuntia pitämätöntä liukumaa. Ei makseta, pidä pois kun sopiva hetki....ei taida semmiosta hetkeä tulla, kyllä tässä konttorille pitäis vähitellen päästä. Päättys työpäivä kun oven sulkee takanaan.

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: XxX 
Päivämäärä:   20.1.22 16:35:56

Ei mun hommissa ainakaan onnistu muu työ kuin se mistä palkka maksetaan, vaikka etänä kotoa käsin teenkin. Työaikakin on just se, mikä työvuorolistaan on merkitty, liukumia ei ole mihinkään suuntaan. Toki ylimääräistä saa tehdä, mutta siitä ei makseta. Eikä sen saaminen vapaanakaan ole mitenkään itsestäänselvyys.

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Not 
Päivämäärä:   20.1.22 17:29:26

Minulla on henkilökohtainen laskutusaste työssä. On sama teenkö toimistolla vai kotona, mutta tulosta pitää tulla!

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   20.1.22 17:46:13

Niin minullakin on tulosvastuu ja töitä sen edestä. Mutta toiset ne tekevät kaiken maailman järjestöhommia ja muuta, "henkistä työtä" jota voi väittää tekevänsä vaikka nukkuessa tai joulupöydässä perheen kanssa.

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: ti 
Päivämäärä:   21.1.22 22:08:44

Itsellä ainakin niin paljon hommaa tällä hetkellä että se on välillä syy miksi en lähde toimistolle, kun päivittäiseen edestakaiseen matkaan menisi melkein 2h. Ja menen vain päivinä, jolloin tiedän olevan sen verran löysempää että ehdin kunnolla lounaalle ja kahvitauolle :-) kotona tauot jäävät lyhyemmiksi vaikka heinät kipaisenkin antamaan.

It-alalla ja itse saan päättää missä työni teen. Kiitollinen kyllä olen siitä, vaikka töitä teen niin pystyy ikkunasta pitämään silmällä hevosia ja tosiaan heinien vienti vie 7-8 min :)

Meillä Teams statuksesta näkee onko linjoilla ja tavoitettavissa. Olen kyllä törmännyt siihen että joku kollega on "vihreänä" eli tavoitettavissa mutta jos laitat viestiä voi kestää kauan ennenkuin vastaa... itse olen tarkka, että tosiaan olen siinä koneella ja jos lähden tauolle, sen reilusti ilmoitan eli laitan "poissa"

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: vanhahoukka 
Päivämäärä:   24.1.22 07:13:46

Terveiset ti:lle, täällä aikalailla sama meininki.

Koronan takia siirryttiin lähes kokonaan etätyöhön ja meillä jatketaan koronan jälkeenkin hybridimallissa. Sopii hyvin myös itselle, koska työmatkoihin käytetty aika säästyy kiireaikoina työhön ja hiljaisempina aikoina omaan vapaa-aikaan. Ja viihdyn työssäni sekä nykyisellä työnantajalla ja palkkakin on kohtuullinen. Eli ei valittamista!

Lisäksi on liukuva työaika, eli voin pitkälti itse vaikuttaa työaikoihini. Saatan aloittaa työt jotakuinkin aamuyöstä ja käydä vaikka keskellä päivää ajamassa hevosen tai pari ja jatkaa hommia illalla.

Säännöllisesti ei voi keskellä päivää pitää tunnin-parin taukoja, koska palaverit ja puhelut on hoidettava. Mutta joinain päivinä onnistuu kyllä hyvin. Ja työaika on koko ajan plussalla, enimmillään vajaan 200 h, mistä olen saanut muutaman viikon pidettyä vapaina nyt pois.

Ammatinvalintakysymys, Kyy! Taidat olla vähän kateellinen ;)

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Kyy 
Päivämäärä:   24.1.22 09:51:11

vanhahoukka. Lue aloitus uudestaan, varsinkin se viimeinen lause. Miksi ja mistä olisin kateellinen ?

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   24.1.22 13:32:36

Työstä jonka joku tekee, eikä vaan ole tekevinään.

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Kyy 
Päivämäärä:   24.1.22 14:50:44

Olen iloinen siitä että vielä on tekijöitä ja töitä, jotka edellyttävät ihmisten läsnäoloa, sillä tavalla hyvinvointia rakennetaan.

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Parsifal 
Päivämäärä:   24.1.22 17:12:31

Noi sun jutut kuuluu taas sarjaan miksi et lämmitä kämppääsi hehkulampuilla....

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Kyy 
Päivämäärä:   24.1.22 17:29:21

Mistä niitä saisi ?

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   24.1.22 17:53:48

Löytyi mummun peruja kaksi 60 wattista airamia. Mitäs tarjoat?

  Re: "Etätyöpäivät" :)

Lähettäjä: Laatu 
Päivämäärä:   24.1.22 17:58:55

Parsifal = Carillo ...
Mee leikkii pihalle sillä uudella 55 egen leikkiaudilla : )

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.