Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitoloimet

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.1.21 17:58:42

W healing, bot, wb.. Käytättekö? Hyviä vai humpuukia verrattuna villaloimeen

Re: Hoitoloimet

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   23.1.21 18:01:45

Ei oo villaloimen voittanutta. Jos villa(loimi) saisi samanlaisen markkinoinnin ja myyntikoneiston taakseen niin suosio olisi paljon isompi.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.1.21 18:04:42

Mistä saa kunnollisia paksuja fullneck villaloimia. Horse comfort fullneck ohut liru.. Vanha hc oli hyvä.

Päivämäärä:   23.1.21 18:10:15

Laita/osta 100% villa vilttejä.
Enkkuviltti on hyvä mutta kallis.
Minusta tuo Horse Comfort on hyvä vaikka ohut onkin. Pitkäkarvainenkin hevonen kuivuu nopeasti sen alla palelematta.
Huonot soljet pilaavat muuten hyvän loimen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.1.21 18:36:18

Onnistuin löytämään yhden merkittömän? Oikein paksun villaloimen. On hyvä ollut.
Omistan myös jonkun lähes 30v vanhan kunnollisen villaloimen. Ihan yliveto.
Harmaa ja ruma mutta asiansa ajaa.
Ostin myös joskus raveista semmoisen aki? Merkkisen villaloimen.oli kallis mutta on vuosia kestänyt.

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   23.1.21 18:40:15

Saarinen möi noita Akin loimia, olivat hyviä. Se villaloimi oli todella paksu ja hyvillä lukoilla. Harmittaa kun sentimentaalisena kuoppasin yhden hevosen mukana ja pari hukkasin.

Päivämäärä:   23.1.21 18:49:21

Horse Comfortilla näkyy olevan Luxus versio villaloimesta alessa. Googlettamalla löyty.

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   23.1.21 19:06:17

Mulla käytössä w healing + magnet loimet ja hyviä ovat.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.1.21 19:47:33

Käytössä bot ja villaloimi,aina vähän treenin,hevosen mukaan mikä päälle..Molemmat hyviä.Hc.n villaloimet hyviä,mä ainakin löysin jotain vanhaa mallia alelaarista ja on paksu.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   23.1.21 20:36:59

Siinä luxus versiossa liian pieni kaulaosa

Lähettäjä: Joup 
Päivämäärä:   25.1.21 01:34:44

Bot on paras.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   25.1.21 06:48:50

Olet etsinyt paksua villaloimea missä olisi edessä 3-piste kiinnitys, mutta ei vaan löydy :/
BoTtiin mulla on mennyt usko vaikka niitä tuotteita löytyy tallista ja itseltä useampikin, tai ehkä juuri siksi....

Lähettäjä: Tiu 
Päivämäärä:   25.1.21 08:16:39

Hevarilla on best on horse heavy 800 g eli sama paksuus kuin horse comfortin luxus. Ei ole 100% villaa, mutta kenokuitu tuo kestävyyttä kankaaseen. Kolmipistekiinnitys. Ota tarpeeksi iso, etukiinnitykset tekevät loimesta pienemmän. Mulla 135 talliloimia käyttävälle olisi saanut ehkä olla jopa 155 koko, mutta 145 saa kyllä puettua päälle niukin naukin.

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   25.1.21 10:58:19

Ainakaan meidän suomenhevoselle ei mennyt tuo hevarin paksu villaloimi missään koossa. Niin ahdas edestä ja erittäin lyhyet kiinnitysremmit. Melkein itketti, aivan ihana loimi, ja oikeasti paksu mitä en ole mistään muualta löytänyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.1.21 11:00:04

155 ei mene mitenkään samaa kokoa käyttävälle sh:lle, olis pitänyt olla ainakin 165 ja siltikin vois edestä ahdistaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.