Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  tappi

Lähettäjä: zzzzzz 
Päivämäärä:   27.3.20 21:13:22

en tiedä millä napeilla moitti esim haugstadin ajoja

  Re: tappi

Lähettäjä: zzz-zzz 
Päivämäärä:   27.3.20 21:21:48

Vaisua sun kitinäs tänään, lisää vähän kierroksia.

  Re: tappi

Lähettäjä: Merja Huininki 
Päivämäärä:   27.3.20 21:24:54

Pakko oli vetää asian vierestä että pääs kehumaan kun on Timin buddy.

  Re: tappi

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   27.3.20 21:27:56

Tapilla on vastaus kaikkeen. Millaiset varusteet pitää olla ettei hevoselta happi lopu, ynnämuuta, ynnämuuta... Muistaa kyllä kertoa keitä tuntee, ja tulihan sitä juttua tähänkin lähetykseen Tim Tetrickistäkin.

  Re: tappi

Lähettäjä: zzzzzz 
Päivämäärä:   27.3.20 21:44:44

voi kyynel

  Re: tappi

Lähettäjä: Jare 
Päivämäärä:   27.3.20 21:54:44

Äskeinen lähtö. 2 voitti istumalla ja Rätty kehu kuinka ysi olisi voittanut paremmalla tuurilla mennen tullen.
Nyt en ymmärtänyt.

  Re: tappi

Lähettäjä: zzzzzz 
Päivämäärä:   27.3.20 22:11:12

voi hyvää iltaa tappi arviot djokovicin laukoista ihan pihalla

  Re: tappi

Lähettäjä: överlex 
Päivämäärä:   27.3.20 22:13:58

omat laput vielä mukana mutta vichy grif varmana

  Re: tappi

Lähettäjä: äly 
Päivämäärä:   28.3.20 20:31:51

+

  Re: tappi

Lähettäjä: Kalja 
Päivämäärä:   28.3.20 21:27:00

Vaikuttaa siltä jos Tapilla ei olis hevosista ymmärtävää vaimoa niin,No,jätämpä kertomatta.

  Re: tappi

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   28.3.20 21:38:03

Ja hiljaiseksi veti kun Riku puhui patrioottista, oliko vielä silloin syntynytkään ?

  Re: tappi

Lähettäjä: Urheilija 
Päivämäärä:   28.3.20 21:39:32

Pelaajille olisi parempi kertoa hevosen numero ja nimi jos
haluaa palvella pelureita. Pelkkä nimen maininta ei riitä Tappi. Kiitos ensikertaan.

  Re: tappi

Lähettäjä: Arvi Vaneri 
Päivämäärä:   28.3.20 21:58:09

Keystone Patriotista tuli mieleen - toista olivat ajat silloin. Suomessa järjestettiin 80-luvun alussa muutaman osakilpailun käsittänyt kilpailusarja, jonka Keystone Patriot muistaakseni voitti. Lähtöpalkintojen lisäksi kokonaiskilpailun palkntona oli mersun maasturi.

  Re: tappi

Lähettäjä: Keskittykää asiaan 
Päivämäärä:   28.3.20 21:59:09

Suomen studiot ovat näiden muutamien itsekeskeisten toimittajien myötä ajautuneet väärille urille ja itse laji on jäänyt taka-alalle. Ruotsissa näin ei ole tapahtunut, siellä pysytään asiassa.
Toimittajan ei kuulu mm. puhua omista saunomisista ja perutuista Miamin lennoista kuin ne olisivat lähetyksen oleellisimpia asioita. Fokus itse ravitapahtumaan kiitos!

  Re: tappi

Lähettäjä: Kalja 
Päivämäärä:   28.3.20 22:05:53

Keskittykää Asiaan,OLET OIKASSA.

  Re: tappi

Lähettäjä: Väärä suuntaus 
Päivämäärä:   28.3.20 22:48:19

Näitten studiotyyppisten lähetysten myötä ollaan tietyissä asioissa menty useampi napsu väärään suuntaan.
Tv-tuotanto ilmeisesti sallii melkein mitä tahansa näiltä tyypeiltä ja kun omasta äänestä tykkäävät niin sehän on kuin syömään käskisi! Olen satavarma, että länsinaapurilla on ravien mediahenkilöillä paljon tarkemmat ohjeet mistä tulee puhua. Meillä sen sijaan saa puhua mitä sylki suuhun tuo?
Rajan väärällä puolella ollaan mielestäni mm sillon kun toto-tv lähetyksessä alkaa mediapersoonat keskenään snobbailemaan ravihistoriallisilla tietokilpailukysymyksillä toisilleen...

  Re: tappi

Lähettäjä: Reino 
Päivämäärä:   29.3.20 00:06:42

Arvi hei, siin johtotähti kisas sai palkinnoksi Mersun hevos auton mikä taitaa antilla olla vieläkin

  Re: tappi

Lähettäjä: kahdesti ajettiin 
Päivämäärä:   29.3.20 05:01:13

Mitäs Antti sillä mersun kuormurilla tekisi, kun ei ole enää hevosiakaan? Näin siitä jossain kuvan olisiko ollut Twitterissä, oli muussa käytössä, haaleat tekstit vielä näkyi.
Johtotähti-ajo ajettiin kaksi kertaa, toisella kerralla oli Billy The Kidin voittaessa palkintona iso mersun maasturi ja hevostraileri. Oi niitä aikoja, esine palkintojen lisäksi vielä 25/35k markoina!

  Re: tappi

Lähettäjä: Jurgen 
Päivämäärä:   29.3.20 05:27:29

Korven Hannu oli muuten soittanut Tapiolle. Olivat jutelleet pääosin niitä näitä.

Jos joltain sattui menemään tämä ohi.

  Re: tappi

Lähettäjä: minä minä minä 
Päivämäärä:   29.3.20 06:22:49

Minä sitä ja minä tätä.
Unohdetaan ravit ja alkakoon toimittajat vaikka ensiksi kertomaan päivä kerrallaan kenen kanssa ovat minäkin päivänä saunoneet ja pesseet toistensa selkiä.
Niitä lähetyksiä tekisivät enemmän kuin mielelään ainakin siihen asti kun Suomessa aletaan taasa ravata ja uusiakin saunakokemuksia ehtisi keväthuumassa hankkia lisää.

  Re: tappi

Lähettäjä: Uusi harrastaja 
Päivämäärä:   29.3.20 06:48:45

Aivan huuhaa jaarittelua. Näyttäkää lämmitteleviä valjakoita, ei näitä vanhoja ukkoja!

  Re: tappi

Lähettäjä: Penttifani 
Päivämäärä:   29.3.20 08:43:08

Kesälläkin voi käydä Kelkalla Kiinassa.

  Re: tappi

Lähettäjä: Patu oli rautaa 
Päivämäärä:   29.3.20 08:53:29

Johtotähti-ajo ajettiin kolmasti: vuosina 1982,1983 sekä 1984. Keystone Patriot voitti kisan kaikkina noina vuosina. Kahtena ensimmäisenä vuonna palkintona oli MB maasturi + hevoskoppi ja kolmantena vuonna 1984 palkinnoksi sai MB kuorma-auton joka Antilla on vieläkin. Lisäksi tuli vielä rahapalkinto. Oi niitä aikoja!
Ja tämä on TIETO, Sukupostissa väärää tietoa tämän asian tiimoilta.

  Re: tappi

Lähettäjä: Johan on Runeberg 
Päivämäärä:   29.3.20 11:55:42

Muistelisin, että Mtv3 kanava lähetti kyseisen päivän raveista muutaman tunnin suoran lähetyksen ainakin kerran .

  Re: tappi

Lähettäjä: muistellaan 
Päivämäärä:   30.3.20 00:12:09

Sitten kun muistelet lisää, saatat muistaa ettei tuohon aikaan ollut Mtv3-kanavaa.

  Re: tappi

Lähettäjä: Viljo 
Päivämäärä:   30.3.20 07:36:50

Pätemisen tarve, niin mistä se johtuu, miettikää?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.