Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: /: 
Päivämäärä:   15.6.19 19:22:54

Olis tosi tärkeää saada heti ajon jälkeen kylmättyä lämppärin takapolvet.

Mulla on yks patentti kehitteillä mutta ennen sitä olis hyvä saada ideoita siihen asti käyttää. Vesiletkutus ei vaihtoehto koska kaivo alkaa muutenkin olla tyhjä, kylmäyspatjoja vaikea saada ko paikkaan pysymään, savet laitan mutta jotain ennen sitä?

Entä onko jotain oikein super kylmäävää linimenttiä/jääsalvaa/muuta liuosta keksitty joka vois auttaa ajon jälkeen kylmäykseen?

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Tieto 
Päivämäärä:   15.6.19 19:38:33

Lähettäjä: /:
Päivämäärä: 15.6.19 19:22:54

Olis tosi tärkeää saada heti ajon jälkeen kylmättyä lämppärin takapolvet.

höpö höpö.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: /: 
Päivämäärä:   15.6.19 19:54:40

No minä uskon mieluummin ell kuin sinua Tieto, meillä on akuutti vaikea vaiva.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Tieto 
Päivämäärä:   15.6.19 20:01:49

Ei edes SUomessa ole niin tyhmää eläinlääkäriä joka laitattaa kylmää takapolviin. Se on nivel joka on lähes täysin lihasten ja suurten verisuonien ympäröimä.

Kaadatko kylmää vettä itse, tai oletko edes koskaan kuullut asiansa osaavien juoksijoiden kaatavan kylmää vettä lihaksille heti rasituksen jälkeen?

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.6.19 20:39:14

mulla on aika kiltti ja rauhallinen tamma, oon köyttäny lumi/jääpussit pintelillä kun oli akuuttia vaivaa. moni ei tosin tykkää moisista virityksistä ja jos kauheesti hyörii ja pyörii niin eihän ne pysy. normaalisti pesen jalkovälin kylmällä vedellä, siinä samalla vähän polvia lotraan minuutin kaks ja savet päälle.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   15.6.19 20:50:50

Palsta täynnä nussijoita. Oikeasti tietävät ihmiset tietää myös että takapolvissa on muutakin kuin lihaksia ja niveliä, mutta nämä on varmaan just näitä vanhan kansan jääriä: ”mitää kylmäyksijä täsä tarvitte”

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.6.19 21:44:58

Mä oon ihan pitänyt jääpalapussia n 10 min.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 21:58:59

Sukkahousuihin jäätä tai lunta. Pintelillä takapolven yli kiinni. Ei valu kun sukkikset lautasten päällä.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Tieto 
Päivämäärä:   15.6.19 22:28:00

no nämä petsreiden virtuaalihevoset nyt varmaan saa varmaan sukkahousukylmäystä ohimoidenkin ympärille.

harvinaisen typeriä juttuja täällä nykyään. "kylmätä takapolvea" HAHAHAAHA

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: tietävä petsari 
Päivämäärä:   15.6.19 22:34:47

Heh on oikeassa. Mitä sen on väliä vaikka lihakset kramppaa kunhan luut saa kylmää.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.19 22:35:16

Tiedoksi näille virtuaaliomistajille, kylmäys rasituksen jälkeen ei ole koskaan huono juttu. Myöskään takapolvissa, samanlainen paikka se on rasituslämmön kertymiseen kuin esimerkiksi ej polvi tai hankkari. Ihan kirjoitustaitokin nyt paljasti nämä provoilijat

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Tieto 
Päivämäärä:   15.6.19 22:36:30

Olet täysin väärässä.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: (Mv) 
Päivämäärä:   15.6.19 23:26:15

En ole takapolvia ikinä kylmännyt, mutta bliistraillut olen sekä speedwaylla että ell laittamalla verellä. Myös ulraäänilaitetta on käytetty. En kyllä muutenkaan juuri kylmäile jalkoja. Täytyy olla kova treeni tai jotain vikaa.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: tietävä petsari 
Päivämäärä:   15.6.19 23:32:34

me ollaan kylmätty nivelen sisäisesti niin ei lihakset kangistu. eli ruiskulla kylmää vettä niveleen niin menee ohi lihasten.

  Re: Miten kylmäätte takapolvet?

Lähettäjä: Nooh 
Päivämäärä:   16.6.19 08:15:39

Huippukylmälaitteella, koulutetun käyttäjän toimesta

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.