Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: file not found 
Päivämäärä:   21.7.17 20:56:11

Eipähän nävy kuvaa kun laittaa toto tv:n isommaksi ikkunaksi. File not found. On juuri aamupäivällä päivitetty koko kone flasheja myöten eikä ole siitä kiinni.
Se 2,5 x 5 cm luukku näkyy oikeassa alareunassa. Sekin on sitä nykivää lähetystä.

Olen keksinyt miksi veikkaus ei laita tätä asiaa kuntoon. Ne haluaa estää meidän voitollisten pelaajien pelit. Luusereilla näkyy ja toimii. Kuten kaverillani. Sillä on isommat tulot ja varaa hävitäkin. Minähän en siis pelaa jos ei kuva toimi. Onneksi en ole peliaddikti.

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: mainostaja 
Päivämäärä:   21.7.17 21:09:25

Jostakin Veikkaus rahaa saa kun on varaa mainostaa telkkarissa ihan helkutisti. Voisko tosiaan johtua just siitä mitä arvelet? Että voittavien profiileissa kirjautumisen jälkeen lähetykset ja järjestelmät ei vaan toimi. Kuvaa nähdäkseen kun on kirjauduttava. Minullahan tuo toimii moitteettomasti mutta olenkin huono petsari.

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: höpö höpö 
Päivämäärä:   21.7.17 21:18:48

Laitteet on toiminut Fintoton aikana moitteettomasti ja lähetykset lakkasi näkymästä kun vaihtui Veikkaukselle.

Jos vaatii erityislaitteita kuuluu Veikkauksen sitten maksaa ne tai vähintään ilmoittaa sivuillansa mitkä on laitevaatimukset.

Mitään sellaista siellä ei kuitenkaan lue mikä ei löydy ainakaan meidän tietokoneesta.

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.7.17 22:33:42

Ja nyt ei näy Axevalla, tuppaa vaan Rommea koko ajan....

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: dogo argentino 
Päivämäärä:   22.7.17 10:04:17

Heh. Ei kannata katsella jos ei näy:)

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: hypyttää 
Päivämäärä:   22.7.17 13:14:52

Fintotolla tosiaankin pystyi itse valitsemaan mitä samanaikaisista lähetyksistä halusi katsoa. Veikkaus päättää nyt katsojan puolesta. Vaihtaa lähdön jälkeen toiselle radalle missä on lähtö tulossa.
Kun ainakin minä haluaisin nähdä lämmityksiä ja välikommentteja. Siis päättää itse mitä lähetystä katson.

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: dogo argentino 
Päivämäärä:   22.7.17 15:22:48

Joo. Eilen oli ihan perseestä tuo Rommeen hyppyyttäjä!

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.17 15:33:07

Mitä ihmeen tunareita täällä taas huutelee? Kyllä Veikkauksella kuvan voi valita ja se myös pysyy siellä. Opetelkaa käyttämään!

  Re: Veikkaus rulettaa

Lähettäjä: dogo argentino 
Päivämäärä:   22.7.17 15:40:08

Toki voi valita, mutta eilen Axevalla valittuna vaihtui välillä näyttämään Rommen lähtöjä.Olikohan joku kokeilu?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.