Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  riisiöljy

Lähettäjä: noniin 
Päivämäärä:   20.7.17 10:58:03

riisiöljy, kusetustako? mikähän mahtaa olla riisiöljyn todellinen vaikutus hevoseen vai tekeekö siitä hyvän myyntituotteen se, ku siihen on laitettu varoaika. Ite en usko sen taivaalliseen voimaan. Ainehan 0n 99 % vain rasvaa, toki siinä on paljon energiaa, mutta on sitä energiaahan löytyy yhtä paljon vaikka rypsiöljystä (hinta 10 kertaa halvempaa). olen kokeillu , enkä huomannu kyllä mitään muutosta.

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.17 12:37:50

Luonnollista E-vitamiinia siinä sanotaan olevan runsaasti, se lienee se terveellisyys ja juttu mutta onko sitä yhtään niin paljon kuin esim vetcaren e:ssä?

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: kokeiltu 
Päivämäärä:   20.7.17 13:29:25

kallista leikkimistä

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.17 23:52:38

Up

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   21.7.17 07:39:14

Meillä yksi hevonen, jolle olin syöttänyt omepratzolikuurin, antanut rypsiöljyä reilusti eli 0,5 litraa päivässä ja oli edelleen huonossa karvassa, laiha, söi ja joi niftisti parani vasta kun kuulin riisiöljystä ja aloin sitä antamaan. Nyt on paremmassa lihassa kuin koskaan ja ruoka ja juoma maistuu. Tuolle ainakin auttoi, mutta voi olla hevoskohtaista. Itse käytän paistoöljynä. ei roisku ja on hyvän makuista.

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: huuhaa 
Päivämäärä:   21.7.17 11:07:19

Voi olla ihan huuhaa juttu. Käytän sitä itse ruuan valmistuksessa ja ei närästä. Laitan hevoselle myös vähän ja karva kiiltää. Hevosella on ollut vatsassa vikaa ja nyt on kunnossa joten voihan se auttaa. Ei se nyt niin kallista ole yhdelle hevoselle.

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   22.7.17 07:36:43

Mitä määrää annatte. Eikö doping ole poistunut kuulin että oli tarkistettu ja ei ole varoaikaa. Olikohan huhua? Mistä ostatte öljyn

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   22.7.17 08:29:08

Alkuun annoin tuolle laihalle liki 2 dl päivä, mutta nyt vain ylläpitoannoksena ehkä n. 0,5, dl. Esim. Hevari myy.

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   22.7.17 10:14:52

Syötän omalle hevoselleni toista öljyä kutiavan ihon vuoksi ja kyselin tuota "omaa" öljyäni hevostarvikeliikkeestä. Sieltä ruvettiin kovasti tarjoamaan tuota riisiöljyä myös sen parantavan vaikutuksen vuoksi....? Minulle ihan uusi juttu tuo riisiöljy enkä siitä ole mitään tietojakaan alkanut lukemaan, mutta onko siinä siis mitään "parantavaa" vaikutusta?

  Re: riisiöljy

Lähettäjä: myös 
Päivämäärä:   22.7.17 10:51:57

todettu että maha kiittää. muusta ei sit tietoo. tai en oo huomannu että muutoin lepattasivat sen kummemmin. mutta onhan sekin jo edistävä vaikutus jo maha voi paremmin, syövät ja juovat sillon paremmin. vois äkkiä kuvitella että se jo pelkästään edistää suoritusta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.