Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: alien 
Päivämäärä:   28.5.17 20:29:02

Janne ajoi viisaasti, ja taustajoukoillekin jäi varmasti hyvä mieli. Hieno suoritus!

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: jehu 
Päivämäärä:   28.5.17 20:35:45

Voi hevon perse mikä ajo. Ensin kehutaan ja hypetetään joka paikassa. Hierojat viedään paikalle ja suomalaisia lähtee jopa pelkästään tämän "kohu" hevosen takia ruotsiin asti ja sitten tämä "marakatti" ajaa hiitin ja vielä korostetusti jää alussa toisista ja sisälle vailla pienintäkään yritystä. hevoselle ei varmaan tullut edes hiki. Toivottavasti ei kutsuta enää minnekkään pilaamaan suomalaisten urheilu mainetta.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: sivusta seurannut 
Päivämäärä:   28.5.17 20:43:18

Omasta mielestäni viisas ajo, hevosen tulevaisuuden kannalta, toki olishan siihen voinut hevosenkin tyhjentää, hurja alkurevitys ja kuolemaa parempaa tuskin olisi ollut tarjolla, mahd jäätu 3. radalle roikkumaan?
Nyt jöi finaali haaveeksi, mutta olipa takaisin tuomiseksi tarmokas hevonen, jonka päätä ei tyhjennetty. Kyllä sitä juoksematonta rahaa on vielä tuollakin kaksikolla.

Mutta Elitloppet osoitti, kuinka tärkeää on lähtöpaikka absoluuttisella huipulla.

PS. Kuinkas sen BWT Magicin kävi aikoinaan Elitloppetissa, tuliko sen juoksun jälkeen vielä paljon tiliä?

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: jehu 
Päivämäärä:   28.5.17 20:55:15

Mikä "prinsessa" tämä hevonen on? eikö se saa edes henkästyä? miksi sitä sitten kilpailutetaan ollenkaan?

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: juuso 
Päivämäärä:   28.5.17 21:55:57

hyvin ajettu tulevaisuutta ajatellen mistäs sen arvas että örjan sai laittaa kävelyksi
kun kuviteltiin että ajetaan urku auki jolloin lopussa olisi isketty

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Mellanöl 
Päivämäärä:   28.5.17 22:01:22

Loistavasti ajettu. Toivotaan että Janne ajaa jatkossakin!!!

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: jehu 
Päivämäärä:   28.5.17 22:09:59

Se "tulevaisuus" kun sattaa olla mennyttä jo huomenna,kun huono tuuri käy.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: arhippa 
Päivämäärä:   28.5.17 22:12:49

Ei tulis kyllä mieleen lähtee hiitille tuonne asti,ois ees lopussa nostanu ulos.paska maku jäi tuosta...

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Raija 
Päivämäärä:   28.5.17 22:14:01

Janne ajoi hienosti viimeiseen kurviin asti. Jos olisi pitänyt edellä olevan selän tiiviisti, eikä päästänyt sisältä eteensä, olisi ollut finaalissa. Voi vitsi!!!
Toisaalta parempi näin, kuin kaahoitus kuolemasta.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: jussi 
Päivämäärä:   28.5.17 22:16:41

Kuulehan juuso mistä sen ikinä etukäteen tietää? mutta jos ajaa niin kuin Janne on ajanut kaksi kertaa peräkkäin TIETÄÄ ettei mitään suuria ikinä saavuta ja tämä lälly fanien suoranainen pilkkaminen kolahtaa omaan nilkkaan,siten ettei tämä hevonenkaan ole enää mikään katsomisen arvoinen kisoissa,kun tietää että säästellään seuraavaan vuoteen tai sitä seuraavaan. Voi itku,jos se väsyykin nyyh.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Jomppe 
Päivämäärä:   28.5.17 23:41:20

Olisi ajanut tämän finaaliin räväkämmällä ajolla. Jos alussa jäät jo 10 metriä muista ja menet viimeiseen sisälle niin sanoisin että tämä lähtö hävittiin jo 10 metriä ennen kuin lähtöauto kiihdytti alta pois.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: kopukka 
Päivämäärä:   28.5.17 23:43:20

Elianilla haettiin vaan kokemusta. Hieno reissu ja hyvin pärjäsi.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.5.17 23:48:54

Upeeta et hevosella on tuollaiset taustajoukot ( kuski ja valmentaja sekä omistajat ) etteivät tuhoa hevosen uraa yhteen starttiin.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Raija 
Päivämäärä:   28.5.17 23:53:22

Toivottavasti pääsee kokeilemaan Tukholmaan vielä toisen kerran. Silloin on oltava kyllä Kontio rattailla.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   29.5.17 03:53:33

Koko matka porukan hännillä ilman minkäännäköistä yritystäkään päästä finaaliin.
Miksi ei samantien jätetty hevosta kotitalliin, kun lähtöpaikka oli tiedossa ?
Ajosuorituksena kenties tämän vuoden huonoin mitä suomalainen kuski on ravilähdössä tehnyt.
EW ja kuski ei todellakaan täyttänyt paikkaansa pääkilpailussa, oli todella avuton.
No eipä sillä, eipä tuo ole riittänyt kansainvälisissä lähdöissä riippumatta juoksipaikasta.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: ravi-immeinen 
Päivämäärä:   29.5.17 06:15:25

Komppaan jehua ja nostan hattua Workout Wonderin porukoille, kun jäivät reilusti kotiin eivätkä lähteneet ainakaan ihmisten eteen hevosta säästelemään.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: juan 
Päivämäärä:   29.5.17 06:18:34

Uskomatonta sontaa vuodatte. Pitäisi antaa sakko epäurheilijamaisesta käytöksestä! Vai vielä haettiin kokemuksia elianille.. Raviurheilusta pitävälle kokemus oli suoraan perseestä! Päässä vikaa jos haluaa tuollaisen lähdön hävitä suosiolla

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: meikku 
Päivämäärä:   29.5.17 06:41:50

Nuori hevonen ja kuinka moni puhui isoon ääneen ennen lähtöä kuinka moni hevonen on tuonne katkennut?
Lähtöpaikka oli huonoin mahdollinen ja jos olisi sen takia pois jätetty niin se kai se kaikista naurettavinta olisi ollut!?
Kuinka moni suomalainen tuonne yleensä kutsun saa valmentajauransa aikana? Miettikää vaikka Suomen ykkösvalmentajia, moni heistä on päässyt kisaan mukaan?
Jos niin hienosti käy, että kutsun saa ja vastaa myöntävästi niin onhan se selvä että arvostus kisaa ja osallistumista kohtaan on suuri ja silloin myös ajetaan miltä tahansa lähtöradalta.
Aivan oikein Janne teki kun ei lähtenyt reikäpäisesti keuloja hakemaan, vaikka finaaliin sellaisella ajolla olisikin päässyt niin miten siellä olisi käynyt? Olisi varmasti tullut KAKSI oikeasti KOVAA starttia peräkkäin ja voi vain arvella miten nuori huippuhevonen sellaisen ottaa? Tuskin ainakaan eteenpäin olisi vienyt..
Uskon että Eetu tulee pääsemään Elitloppettiin vielä tulevinakin vuosina, kun vain terveyttä piisaa ja jospa silloin myös arvontakone olisi vihdoin Eetun puolella! On siinä vaan sen verran iloinen kaveri josta myös näkee että tykkää työstään.
Parasta on että Team Eetu pääsi kokemaan jotain sellaista mistä moni ei voi edes haaveilla! Nyt ei muuta kuin kotimaan arvokisavoittoja hakemaan! *peukku*

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: ennustaja 
Päivämäärä:   29.5.17 10:22:46

Jokainen kutsun saava tietää että kyseessä on todella kova kilpailu, ja jos takaraivossa epäilyttää ja pelottaa että hevonen siihen "katkeaa" pitää uskaltaa vastata kutsuun kiitos ei, kuten WW kohdalla tehtiin. Itse kisapäivänä ei enään aleta asian takia tärisemään ja jo auton takana liinoja kiinni vetelemään, kun on menty ajetaan myös kilpaa.
Ei tule tämän kohdalla ensi vuonna kutsua ja niin kauan kuin ei ammattimies rattaille istahda ei kannata lähteä Suomen rajojen ulkopuolelle kilpailemaan ollenkaan.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Juuri noin 
Päivämäärä:   29.5.17 10:30:26

Ei tuosta lähtöpaikasta paljon kummoisempaa tulosta ollut odotettavissa. Varsinkaan kun matkavauhti meni noin hiljaiseksi. Arvostelijoilla ei itsellä ole tuollaista hevosta, jos minulla olisi niin olisin iloinen tuosta ajosta. Näillä omistajilla on hevonen vielä tuon startin jälkeenkin ja varmasti iloa ja tuloakin vielä siitä.
Tilanteen mukaan on mentävä, lähtö muortoutui tällä kertaa näin. Oltiin maailman ykkösporukassa eikä hävetä tarvinnut hetkeäkään. Tsemppiä taustavoimille!

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Gjttk 
Päivämäärä:   29.5.17 10:33:34

Kyllähän se totta on et kyllä se ammatilaisen rattaille vaatii jos suomessakin kansainvälisiin lähtöihin meinaa sanokaa muut mitä sanotte.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Viimeistään nyt 
Päivämäärä:   29.5.17 11:02:31

On selvää, että pitää olla ammattilainen ohjissa, jos on tarkoitus menestyä kansainvälisissä lähdöissä. Jos vain haetaan kokemusta ohjastajalle ja elämystä omistajille, niin sitten voi tehdä niin kuin Elitloppetissa. On se vaan niin tyhmää lähteä osallistumaan tällaiseen kisaan ilman aikomustakaan pärjätä. Jopa voitto olisi ollut otettavissa, jos EW olisi päässyt finaaliin. Tällaista tilaisuutta ei välttämättä tule enää uudestaan. EW:n omistajien puheet muistuttavat Suomen jääkiekkomaajoukkueen päävalmentajan puheita. "Hyvin meni ja on hyvä fiilis", vaikka tulokset puhuvat aivan muuta. Oslon kilpailuun pitää lähteä menestymään tai luovuttaa suosiolla ja tulla kotiin.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: Juppe 
Päivämäärä:   29.5.17 11:54:37

Ois kannattanut jäädä kotia, aivan turha reissu.

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: jussi 
Päivämäärä:   29.5.17 19:18:02

Kuulehan Meikku,miksi sitten hevosurheilussa sivukaupalla uhotaan ettei sinne osallistumaan lähdetä vaan menestymään. Suolletaan selvää pas...aa ja saadaan ihmiset innostumaan ja sitten heitetään märkä vasten kasvoja. Kuka haluaa lähteä edes iltaraveihin enää tuotra Lumijoen ihmettä katsomaan? Even tammaa tuli aikoinaan ihailemaan Äimärautiolle 8000 ihmistä. Montako luulet Webin vetävän näiden mahalaskujen jälkeen?

  Re: Olen iloinen Elian Webin puolesta

Lähettäjä: peku jorpi 
Päivämäärä:   30.5.17 08:11:45

Otahan jussi rauhottavia lääkkeitä nyt.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.